Gå til innhold

Fangene på fortet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okay.

Hadde ikke mulighet til å se på FpF søndag, så jeg tenkte å se det på nettTV nå mens jeg spiste kveldsmaten min.

Har tidligere sytet og klagd over at det ikke er som før, men tenkte som så at det er ikke så ille og lot det stå til; jeg har fulgt med hele tiden.

Men NÅ rant det over for meg... Det blir så FLAUT til slutt at jeg ikke KLARER se på ting!

Når jeg ser ting på TV som gjør meg VELDIG flau så zapper jeg. Ikke ofte men hender vel noen ganger i året.

Denne gangen gikk det igjen galt.

Ei jente på sytten begynner å leke tiger etter å ha fisket en krok fra et bur med tigere som aldri kunne rørt henne (? og hensikten med tigrene var da..?). Så begynner programlederkjerringa jeg aldri hadde noen issues med tidligere og flørte med steroid Hulken som ei ti åring. "Slem hulk, slem hulk" og strekker seg over den lille breiale kompanjongen henens for å daske borti Hulken som synes det hele er kleint og holder kjeft mens deltagerne prøver å konse på oppgaven. Deretter løper Nadia på en tredemølle mens hun konser på å bokse på noe, bare for å bli avbrutt av ei lagvenninne som roper "TENK PÅ DE PEDOFILE JENTENE!!!" TRE ganger!? THE FUCK!?

Pedofile jenter? Noe jeg ikke har fått med meg i nyhetsbildet?

Så kveldsmatsstemninga i dag ble ødelagt, jeg kutta programmet etter pedofadesen og gikk her for å syte. Godt å få det ut av systemet.

Jeg savner medio nittitallet da Oftebro var mannen, jeg var ung og folk ikke bannet på fangene på fortet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut til at det var noen krise at tv3 datt ut allikevel! Hoho! Jeg hadde gledet meg til fangene på fortet jo, men ser at det var ikke vits. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...