Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Så bra bussturen gikk fint :) Håper strømmen kommer tilbake til deg igjen snart!

Herlig med 8 uker og litt shopping til lille klumpen :hjerte:

Kos deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømmen kom etterhvert den :tommel:

Var det forresten noen som sa lettrørt? Var like før jeg satt i gang å tute :grine: høyt under en av talene, det ble ikke bedre da broren til kompis satt og blunket fort med begge øynene å prøvde og fokusere på kaffekoppen sin... Trodde ikke han var den lettrørte typen, men der tok jeg feil gitt :sjenert: Han er tøff på utsiden, men inni er han myk som marsipan.

Natta :hug:

(per def. er vel bror til kompis også en kompis ;) )

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært fin, bare trøtt og litt uggen. Bilturen hjem gikk fint også :tommel: , småspiste stort sett hele veien da ;)

Det lå an til å bli en bra dag i dag også, helt til jeg gikk inn ytterdøren på jobb. Jeg brakk meg da jeg gikk over dørstokken, herlig :ironi: Det ble ikke bedre da det var mange som var borte pga sykdom og det ble massive omrokkeringer på staben, dvs at det er slik som alltid og det er mitt felt som får lide :kjefte: Det ble til at jeg var godt over tiden min i dag, trøtt-småkvalm og svimmel. Det er ikke snakk om at jeg skal tilbake i 100% dene uken :regler:

Nå holder jeg på å mote meg opp til å pynte litt til advent :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig!! Bra kvalmen ga seg litt da... Min har så godt som forsvunnet, litt bekymret for det.. Jaja, skal til jordmor i morgen, så da blir det vel vei i vellinga! Koselig å pynte til jul da - når man har "fri" likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh... Den der kvalmen ja...

Fant lite som hjalp mot den. Gjorde ikke annet enn å være kvalm og sove på sofaen i 14 uker..

I uke 7 var vi på helgetur til Barcelona... Tjoho, liksom. Hadde gledd meg i månedsvis, men eneste jeg fikk gjort var å drikke friskpresset appelsinjuice, ferdig oppskåren frukt og sove på hotellrommet... :fnise:

Det blir bedre!!!

Imens, spis det du føker su har lyst på/greier, riktig mat får du tidsnok i deg senere, men husk folaten :)

:strix: for ticker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig!! Bra kvalmen ga seg litt da... Min har så godt som forsvunnet, litt bekymret for det.. Jaja, skal til jordmor i morgen, så da blir det vel vei i vellinga! Koselig å pynte til jul da - når man har "fri" likevel! :)

Jeg var også bekymret for den biten i helgen, men den forsvant i dag gitt ;) Jeg skal til legen i morgen og forlange i alle fall 50% sykemelding videre...

Onsdag er det ul igjen :)

Ugh... Den der kvalmen ja...

Fant lite som hjalp mot den. Gjorde ikke annet enn å være kvalm og sove på sofaen i 14 uker..

I uke 7 var vi på helgetur til Barcelona... Tjoho, liksom. Hadde gledd meg i månedsvis, men eneste jeg fikk gjort var å drikke friskpresset appelsinjuice, ferdig oppskåren frukt og sove på hotellrommet... :fnise:

Det blir bedre!!!

Imens, spis det du føker su har lyst på/greier, riktig mat får du tidsnok i deg senere, men husk folaten :)

:strix: for ticker!

I 14 uker :daane: , ikke noe stas nei.

Jeg har faktisk vært flink å få i meg sunn og relativ god mengde mat hit til :Nikke: , svigers (mest svigermor) er bekymret fordi jeg "bare" spiser knekkebrød og drikker vann/juice til frokost :roll: Akkurat som loffen hun spiser er noe bedre... :snurt:

I dag har jeg kastet på dør det å være flink og ikke spise hvetemel, har spist en nydelig skolebolle (som jeg har hatt lyst på i tre uker) og nå har jeg en skillingsbolle som skal til pers :fnise: Tar folat, andre vitaminer og mineraler hver dag :Nikke:

Nå har jeg tatt en kjappvask av huset og pyntet, skal tenne adventslys nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt og det er godkjent kosttilskudd for gravide :)

Blir ganske så utslitt av å være på jobb *pumpet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner litt smårusk av og til, men ikke noe voldsomt :) Får se hvordan ståa er i morgen , jeg har vært en liten tur på trening i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på UL i dag, og tusen takk for koselig melding i innboksen :) Ser ut som om vi kan følge hverandre fremover, ligger ca en uke bak deg med vår uplanlagte, men likevel veldig så velkomne lille skatt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip, den er ca halv to, men jeg beregner litt forsinkelser ;)

Blåmor, gratulerer :klem: Koselig å se deg igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...