sommerfuglen1982 Skrevet 22. november 2011 #1841 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Signerer pasjonsblomst... Rugsprø, klementiner og grønne epler overlevde jeg på på denne tida i fjor Håper kvalmen er overkommelig og at den plutselig sklir over.. Fint med symptomer, meeen absolutt slitsomt og ubehagelig også :gjeiper: Endret 22. november 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2011 #1842 Del Skrevet 22. november 2011 Så herlig å se ticker hos deg snuppa Godt å lese at alt står bra til med den lille Høres ikke godt ut med den kvalmen, men det er jo et godt tegn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. november 2011 #1843 Del Skrevet 22. november 2011 Svarte deg på gravidforumet, men kan legge til litt her. Jeg syntes også smøreost med reker var godt, og kaviar i tynt lag med masse godt smør under. Brødet skulle helst være nøytralt og ganske fint. Ikke noe rug eller korn, kneip funket best. Jeg kunne ikke planlegge middagen, men måtte kjenne etter hver dag hva jeg hadde "lyst" på. Oftest noe lett og enkel mat, salat, grandis ( ) eller suppe. Det hjalp å gå en tur i frisk luft, selv om det var slitsomt å komme seg opp fra sofaen. Seabands hjalp ingenting her heller. Men heldigvis varte kvalmen bare i noen uker. Håper du er like heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1844 Del Skrevet 23. november 2011 Takk for gode råd jenter Gav seabandsene en ny sjanse i dag, og sammen med nye småspising og nesten ingen jobbing kom det seg en stund etter lunch. Jeg har vel brukt godt over en time på pauserommet i dag utenom lunchen, la meg tom nedpå og var så kvalm at det var vanskelig å holde tårene tilbake Nå er jeg hjemme og skal legge meg på et kaldt mørkt soverom å ta meg en fortjent lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. november 2011 #1845 Del Skrevet 23. november 2011 Uff, da! Det der hørtes verre ut enn hva jeg var gjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. november 2011 #1846 Del Skrevet 23. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. november 2011 #1847 Del Skrevet 23. november 2011 Huff det høres helt forferdelig ut pusilus Håper det bare er en kort periode det er såpass ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. november 2011 #1848 Del Skrevet 23. november 2011 Huifamei.. Håper du får en bedre dag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1849 Del Skrevet 23. november 2011 Hushjelp/kokk ønskes.. Sulten, men jeg har ikke lyst på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. november 2011 #1850 Del Skrevet 23. november 2011 Potetgull? Det har jeg allid lyst på, særlig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. november 2011 #1851 Del Skrevet 23. november 2011 Superchips med salt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. november 2011 #1852 Del Skrevet 23. november 2011 Uff, så grusomt med kvalme Her fant jeg egentlig ingenting som jeg husker at hjalp spesielt mye. Prævde Seabandsene, og mener kanskje de kan ha lindret noe, men vanskelig å vite sikkert. Lovehearts fungerte IKKE - spyr nesten enda bare jeg tenker på de Ritzkjeks var ikke så dumt da, og vann. Håper det gir seg fort - tror jeg hadde det verst på den tida der du er nå, og så roet det seg veldig etter et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1853 Del Skrevet 23. november 2011 Prøver å lure meg selv til å tro at jeg ikke er kvalm, virker ikke helt gitt Chips posen ligger halvspist på stuebordet og jeg ligger på sofaen. Bildet av klumpen ligger fremdeles fremme som motivasjon til å holde ut. Har lagt strak på sofaen de siste timene og snakket med godvenninne, håper at kvalmen er så og si over til daten vi har uken før jul når jeg kommer til hjemplassen. Julegaveproduksjonen har stanset opp her også, tviler på at jeg klarer å komme i mål med håndarbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 23. november 2011 #1854 Del Skrevet 23. november 2011 Det er lov å ikke få til alt annet når man er opptatt med å produsere baby altså Håper det roer seg snart - jeg synes jo det er bare rett og rimelig at man slipper et slitsomt svangerskap når man har hatt en slitsom vei TIL svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. november 2011 #1855 Del Skrevet 23. november 2011 Kan eg spørja deg om du var like kvalm då du var gravid, den gangen du mista etter veke 12? For viss du er meir kvalm no enn den gangen, så er det jo eit veldig bra tegn! For kvalme er vel kanskje det beste tegnet på at alt er bra med babyen i magen din, og at dette er ein sterk spire! Så sjølv om det er slitsomt å gå rundt og vera så forferdelig kvalm heile tida, så er det på ein måte ein positiv ting likevel. Så du får prøva å halda ut til kvalmen gir seg, så kan du forhåpentligvis berre nyta resten av svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1856 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg er så enig med deg Kommode, skulle ønske lang vei til svngerskap = lett svangerskap. Mirabella, jeg føler kvalmen er mye sterkere denne gangen ja, ikke det at det var noe behagelig sist heller men med tanke på at jeg kun jobber 50% og knapt får gjort noe pga kvalmen så ja det er verre denne gangen. Kvalmen kom en god uke senere også, og det har alt vært litt puppeaction også (ømme til tider og de har vokst, noe de ikke begynte med før uke ti) Så det jeg vil frem til er at det er litt som er annerledes denne gangnen og det er egentlig litt godt når jeg får tenkt meg om etter samtalen med venninnen min som påpekte det i dag Sov søtt jenter Håper dere får en flott dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. november 2011 Forfatter #1857 Del Skrevet 23. november 2011 Herremin, jeg har mistet formuleringsevnen For noen dårlig setninger i innlegget over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. november 2011 #1858 Del Skrevet 23. november 2011 Lite som funket her også. Vel, loff med smør på og Cola fikk jeg i det minste i meg... Og sjokomelk. Hehe. Sunt og variert kosthold, med andre ord. Du har min fulle medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. november 2011 #1859 Del Skrevet 24. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 24. november 2011 #1860 Del Skrevet 24. november 2011 Kvalme er en bra ting! Helt grusomt, men det går over! Her fungerte kun salt chips og Cola en stund. Kjempesunt og variert kosthold som *Joyce* sier. Men er det vanskelig for deg å arbeide så går du til legen din og sier det! Men jeg håper nå ar kvalmen blir noen uker til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå