Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det vært action som ikke jeg har fått med meg... Sånn går det når man er nettløs en hel helg! Godt å lese at det går bra med dere! Ta det med ro og slapp av.. Utrolig uflaks å tråkke over OG tryne! Huff og huff...

:klem: til deg og lille knøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg ble skikkelig nervøs når jeg så antall sider som var dukket opp i boka di, men ble så lettet da jeg leste at alt sto bra til. La faktisk ikke merke til tickeren for du skrev at du prøvde deg på en. Ble kjempeglad på dine vegne, og sexnekt badenekt og tampongnekt er vel ikke det verste som kunne ha skjedd. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for gode nyheter og ticker :strix:

Kjempe godt å lese dette, nå håper jeg du får deg noen rolige rugeuker vennen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh! :rodmer:

:Nikke: Sitter her med ul bildet nå, nydelige klumpen :hjerte:

Ticker :hjerte:

Så godt å se at alt stod bra til! Umulig å ikke bekymre seg når man opplever slikt, særlig etter deres historikk, så da blir det bare ENDA bedre når alt ser fint ut :strix:

Er så glad på deres vegne! :klemmer:

Det var godt å få bekreftelse på at det faktisk kan gå bra her også selv om det er blødninger :Nikke:

:klem:

Sitter med tårer i øynene her, og er så glad for at alt står bra til med knøttet :rodmer:

Nydelig ticker du har fått deg :hjerte:

Søte du :klem:

Så fiiiin ticker! :rodmer:

Ikke sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa! :strix:

Nå renner det gledestårer her! :hug:

Kos dere med sexfrie, badekarfrie og tampongfrie dager! :fnise:

Og så så herlig med ticker da! :rodmer:

Jippiiiiiiiiiii!!!!

Goingen :hug:

Så utrolig godt å lese, pusilus!! :strix:

Og en nyyydelig ticker :rodmer:

Så herlig :rodmer:

:Nikke: Jeg gleder meg til du får oppleve å se en liten en på ul, for det skal du :regler:

Å, så fint å høre at alt er bra med lille klumpen! Og den beveger seg! Og du har ticker! Så mye fint på én gang! :hjerter_rundt:

Dette var godt å lese! Hipp hurra! :rodmer: Og gratulerer med ticker! :jepp:

Takker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :rodmer::strix:

:hoppe:

Hipp hurra for bevegelse, sexnekt, badekarnekt og tampongnekt :strix: så deilig å se at alt var bare bra :biggrin:

Det var deilig ja :jepp:

Her har det vært action som ikke jeg har fått med meg... Sånn går det når man er nettløs en hel helg! Godt å lese at det går bra med dere! Ta det med ro og slapp av.. Utrolig uflaks å tråkke over OG tryne! Huff og huff...

:klem: til deg og lille knøtt!

Mye action ja, skulle gjeren vært blødningene foruten men vi fikk oss en ekstra titt på gullet og alt var vel så da går det greit :)

Godt at den lille i magen har det fint. Så fantastisk å se at den rører på seg!! :rodmer:

Dette skal gå helt fint hele veien til juli! :klemmer:

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg så bevegelsene, jeg var fokusert på hjertet jeg når hun sa det, men kjære fikk det med seg :rodmer:

:strix: for gode nyheter og ticker :strix:

Kjempe godt å lese dette, nå håper jeg du får deg noen rolige rugeuker vennen!

:klemmer:

Takker ja til rolige rugeuker nå altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra med gode nyheter! :) Og så koselig å se den lille, og at den beveger på seg :rodmer:

Det er helt utrolig at det går an å se bevegelser alt nå :jepp: Jeg gleder meg bare til neste ul jeg, sånn at jeg også får med meg bevegelser ;)

:strix:

Åååå, lille sprellert... :rodmer:

:biggrin:

Klumpen hadde til og med lår :rodmer:

Hurra for ticker og vellykka UL! :hoppe:

:takker: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente jeg ble skikkelig nervøs når jeg så antall sider som var dukket opp i boka di, men ble så lettet da jeg leste at alt sto bra til. La faktisk ikke merke til tickeren for du skrev at du prøvde deg på en. Ble kjempeglad på dine vegne, og sexnekt badenekt og tampongnekt er vel ikke det verste som kunne ha skjedd. :klemmer:

Jeg ofrer glatt det jeg ble nektet til fordel for lille i magen ja :jepp: Ikke noe vanskelig valg. Nå går vi for gull til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig vært kvalm store deler av ettermiddagen, har slått meg på skrelt agurk og skrelte grønne epler :fnise:

Gleder meg veldig til bryllup i helgen :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme :hjerte:

Det er i utgangspunktet helt forferdelig å være kvalm, men det er jo noe av det sikreste tegnet på at lille klumpen trives og har lyst til å sprelle enda mye mer!

Tenk at du har en liten sprellert som nærmer seg 8 uker! :rodmer:

Endret av *Lollipop*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om det går fint her ja! Kvalme er bra - velkommen i klubben... Ekstra trøtt mårratryne her i gården! :fnise: Ha en fin tirsdag kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kvalme er noe av det værste jeg vet, ikke klarer jeg å kaste opp heller. Går bare rundt som en grønn fille :sprettoy: I dag har jeg holdt sengen siden jeg kom hjem fra jobb, har sovet i ca tre timer :sove: Det funker fint for å holde kvalmen borte, men jeg får jo ikke gjort en dritt her hjemme. Skulle ønske kjære ikke pendlet nå, orker ikke lage mat og jeg er faktisk sulten.. Knekkebrød?

Vi skal forresten ha kakefest på jobb i morgen, de som har hatt bursdag de tre siste månedene skal bake. Jeg kan bare si med en gang at det ikke blir noe bidrag fra meg her jeg ligger..

Jeg brukte seabands på jobb i dag, virket ikke noe nevneverdig :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda pusilus.... hvor enn det er kjekt å være gravid, så bare er det ikke sånn supert å være så kvalm. Håper det går kjapt over.

Prøv rugsprø, f.eks med litt smørost på? Det har jeg spist endel av..(rekesmak) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...