Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klumpen har det supert, blødningen ligger i utkanten av livmoren og har ikke tilknytning til klumpen. *phju* Har fått sexnekt, badekarnekt og ikke lov til å bruke tampong(er det noen som bruker det når man er gravid?) Vi fikk med bilde også, doktoren så tom at lille begynte å bevege seg også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh, så bra, Pusilus! :strix: Har tenkt sånn på deg, og er bare så lettet over de gode nyhetene.

Så kolig med bilde. :hjerte: Og sexnekt, badenekt m.m. er jo ikke akkurat det største offeret akkuart nå? ;) Det værste er vel det med tampongene! :fnise:

Fantastisk! :hoppendeglad:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh pusilus, jeg er helt rørt og griner her jeg sitter, så fantastisk godt at det var helt ufarlig :klem:

:grine: søta :klem:

Åhhh, så bra, Pusilus! :strix: Har tenkt sånn på deg, og er bare så lettet over de gode nyhetene.

Så kolig med bilde. :hjerte: Og sexnekt, badenekt m.m. er jo ikke akkurat det største offeret akkuart nå? ;) Det værste er vel det med tampongene! :fnise:

Fantastisk! :hoppendeglad:

Det er ikke noe stort offer med det jeg ble nektet nei ;) Hvem er det som finner på å bruke tampong når man er gravid da, selv om man blør :vetikke: Jeg hadde ikke gjort det i alle fall :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticker :hjerte:

Så godt å se at alt stod bra til! Umulig å ikke bekymre seg når man opplever slikt, særlig etter deres historikk, så da blir det bare ENDA bedre når alt ser fint ut :strix:

Er så glad på deres vegne! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med tårer i øynene her, og er så glad for at alt står bra til med knøttet :rodmer:

Nydelig ticker du har fått deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaaaa! :strix:

Nå renner det gledestårer her! :hug:

Kos dere med sexfrie, badekarfrie og tampongfrie dager! :fnise:

Og så så herlig med ticker da! :rodmer:

Jippiiiiiiiiiii!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...