Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et spillkort for noen år siden, leverte inn en fem-ukers men da jeg kom på at jeg skulle gjøre det igjen forlangte de nytt kort :ler:

Joda, eggløsning er bra ja :Nikke: Det hadde dog vært enda bedre om kjære og jeg hadde vært på samme plass i landet ;)

Haha.. Ja, praktisk.. Skulle hatt gutta hans på vent i kjøleskapet. :fnise:

Jeg tipper med mobil. Registrerer og betaler, evt sjekker gevinst. Jeg har 4 spillerkort. Roter dem bare vekk og må kjøpe nye. Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at omlegging av kosten har så mye å si for syklusen da :tommelsmil:

Heldig deg som har så fint vær :sol: Her er sommeren blitt borte og det er meldt regn en uke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Lucky, jeg er nesten målløs over et slikt resultat jeg. Jeg hadde ikke trodd noe slikt, så jeg håper virkelig at det fortsetter slik :pls:

Det er forresten herlig med en fridag, jeg har sovet til jeg våknet etter tempingen kl seks :biggrin:

Lettere overskyet og vind i dag, så da blir det til at jeg lager meg en varm brunch tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at det er helt utrolig hvor raskt kostholdsendringen har gjort underverker! :tommelsmil: Håper forbedringene holder hele veien inn til mål! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at det er helt utrolig hvor raskt kostholdsendringen har gjort underverker! :tommelsmil: Håper forbedringene holder hele veien inn til mål! :Nikke:

:pls: Det gjør jeg også Missiw.

Nå ut i sola med lydbok og strikketøy :nigo:

4 dager til helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydbok og strikketøy :strix: *inspirert*

Ein god :kaffekopp: med te, og I'm in. :nigo:

Herlig med ein diett som fungerer så bra og mange kjekke sommardagar! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: dreia :)

En kopp med peiskos er inntatt sammen med herlige hvetefrie pannekaker med sukkerfritt syltetøy :sikle:

Nå googler jeg restauranter og kafeer til ferien :strix:

Ja, også har jeg bakt meg brød i dag ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til regn i dag, men det kom seg utover dagen. En del vind, men herlig på altanen fordi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig solnedgang :rodmer: , og jeg klarer ikke gå å legge meg :sjenert: Luften er fantastisk, en litt kjølig ren sommerluft med et hint av saltvann og nyperoser :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flinka!

Så artig at omleggingen ser ut til å ha så god effekt! :strix:

Ønsker deg en flott dag, regner med du har :sol: i dag du også. :)

Her rømmer vi ut i nesten alt slags vær, for noen deilige kryp kalt fluer har okkupert stua. Vi smekker og smekker, men det vil ingen ende ta. :rasende:

Men kan ikke klage når været er så fint da, og vil heller ikke avslutte et egentlig så positivt innlegg med en rasende smiley heller,

så da får vi :hoppe: og :danse: litt i stedet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Nilla, det er herlig, er det :biggrin: Jeg er ganske så streng med meg selv, og det ser ut til å være det riktige.

:sol: i dag også, men skyene begynner å sige inn. Jeg håper de ikke bringer med seg regn :pls:

Her er forresten månedens kurve , og det jeg har fra forrige syklus.

I dag har jeg kjøpt flere maskesamlere :nigo: Nå har jeg kommet til halsfellingen på genseren :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg blei inspirert, så eg måtte kjøpa meg eit par maskesamlarar sjølv. :fnise: Flink du er som har komme så langt på genseren. Snart ferdig? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for syklusen din! :klemmer: Kanskje det blir en natural made baby?

Ikke denne gangen i alle fall, vi var ikke på samme sted i landet da jeg la egg ;)

Eg blei inspirert, så eg måtte kjøpa meg eit par maskesamlarar sjølv. :fnise: Flink du er som har komme så langt på genseren. Snart ferdig? :hoppe:

:tommel: De er gull verdt, nå er jeg ikke redd for at alt skal falle ut og hele arbeidet bli ødelagt :)

Ferdig?!? Nei ikke akkurat :ler: Var nesten ferdig med ene halvdelen av halsfellingen da jeg oppdaget at jeg hadde gjort en feil 4-5 cm lenger nede :sur: Jeg har begge ermene og hetten igjen, og etter litt lesing så tror jeg ikke jeg skjønner bæret :fnise: Jeg får vel tilkalle hjel når jeg kommer så langt at jeg skal begynne på dem :Nikke: Nótt strikker vel en del ette engelske oppskrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at diett ser ut til å hjelpe på syklusen din. Tempekurven din ser jo helt eksemplarisk ut foreløpig! Blir rent misunnelig... :sjenert:

Jeg strikker også en del etter engelske mønstre, og synes i grunn at ting pleier være mye bedre forklart der enn i norske. Garnstudio/Drops har forresten en ordliste med de fleste ord og uttrykk som brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strikker en del etter engelske oppskrifter ja, kan godt prøve å hjelpe deg om du vil. Bare send meg det du lurer på pm så skal jeg se på det. :)

Maskesamlere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Men neste måned? :jepp: Vi ligger an til EL på omtrent samme tidspunkt dersom det stemmer hva gyn sa til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takke for link Klematis :) Forstår ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på den før.

Nótt, du får deg nok en pm senere i dag for nå er jeg klar til å begynne på ded jeg ikke har peiling på.

Det er lov å håpe Alabama, men sjansen er vel fremdeles mikroskopisk etter over tre år uten å klare det 'the natural way'

------

Jeg har lyst på feeeeeeeriee :sukk: Så lei av jobb i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny klarte det, så jeg krysser fingre og tær for at det løser seg for dere sånn plutselig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...