Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, har du også vært syk? Synes det er så mange som er det om dagen jeg. Her har halve slekta, inklusiv meg selv, vært gjennom en runde de siste ukene.

Håper en lur gjør susen, og at du kan føle deg piggere resten av kvelden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lur var det jeg trengte :Nikke: Har hatt en koselig kveld, to av jentene fortsatte kvelden og vi var to som gikk hjem.

Nå blir det kjøttsuppe til kveldsmat, mens jeg nyter den flotte nattehimmelen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin dag i dag med jentene og kjære og en koselig kveld med kjære og kompiser. :tommel:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjenne regnet mot ansiktet, å sjå sola gå ned og stå opp.

Kjenne at verda faktisk ikkje er ein så ille plass å vêre tross alt, det er godt. Juli er her, og vi er eit steg næremere målet. Dette skal vi klare!

Endret av pusilus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mormor er på sykehuset igjen, denne gangen var det ganske ille. Jeg er ikke klar for dette nå.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :hug:

Jeg er ferdig med urtedrikken nå :hoppe: , meeeen det ser ut til at jeg har ett glass igjen av brennenesle drikken :spy:

Tempen begynner å gå nedover, jeg har vondt i magen og utover mot begge bena. Det er vel bare å stålsette seg og ta i mot monsteret enda en gang da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: masse klemmer fra meg...

Håper det bår bedre med bestemor. Og med magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...