Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Håper du får stabilisert på 30-31, syns det er altfor lang tid å vente. Skjønner jo på en måte at de vil ha sommerferie de og, men det blir så altfor altfor lang tid å vente! Ikke rart ventelistene skyter i været når alt stenger i nesten to mnd omtrent :sjenert:

Håper du får en fin søndag! Blund så mye du vil! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingerne for at du slipper å vente helt til oktober :pls:

Kos deg å sov leeeenge du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop, de har bare sommerstengt i juli og da er telefonene bemannet. Vi skal ikke ha ferie før i august selv, og på de to ukene de har åpent før vi reiser rekker vi ingen ting.. Jeg har bestemt meg for at sommerferien vår skal være mest mulig medisinfri :Nikke: , og det må jo times til UL på syklusdag 13 for min del, og da må vi være hjemme.

Takk lucky :klem: Nå blir det frokost på meg :spise: *sulten som en ulv* Kjent tegn på at mensen er her, sammen med ekstrem tretthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt at de bare har i juli :) Sykehuset jeg står på venteliste på skal ha sommerferie fra midten av juni til midten av august (på den avdelingen da)... i tillegg har de julestengt, påskestengt osv osv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Godt at mensen kom til sånn ca riktig tid ihvertfall og håper den er lydig og instiller seg på riktig lengde!! :Nikke: For det hørtes lenge ut til oktober.. :riste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor p-piller for å time til forsøk, og ikke spray?

Håper du får augustforsøk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt at de bare har i juli :) Sykehuset jeg står på venteliste på skal ha sommerferie fra midten av juni til midten av august (på den avdelingen da)... i tillegg har de julestengt, påskestengt osv osv :sjenert:

De har julestengt og i allefall lavere bemanning i påsken her også, men takk ogpris for at de bare har en måned sommerstengt.

Godt at mensen kom til sånn ca riktig tid ihvertfall og håper den er lydig og instiller seg på riktig lengde!! :Nikke: For det hørtes lenge ut til oktober.. :riste:

Heldigvis er det noe i kroppen min som fungerer som det skal :sjenert: Oktober er lenge til ja, men foreløpig går vi for september :jepp:

Hvorfor p-piller for å time til forsøk, og ikke spray?

Håper du får augustforsøk :klem:

Det blir nok et fryseforsøk på meg, så derfor p-piller og ikke spray. Det blir ikke augustforsøk på meg, vi drar på ferie i midten av månedenog rekker nok ikke noe før det.

I dag har jeg tatt frem rockeringen min igjen, spent på om det blir noen blåmerker denne runden. Jeg har litt mer padding på hoftene etter de to siste forsøkene som jeg ble gravid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente september, gikk litt fort i skrivingen. Hvordan er frys egentlig. Vi skal jo ha det i august/september, kan ingenting om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rockeringen har jeg også og det gjør VONDT når man ikke har brukt den på en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente september, gikk litt fort i skrivingen. Hvordan er frys egentlig. Vi skal jo ha det i august/september, kan ingenting om det.

På fryseforsøk starter en på Progynova (østrogen)pille på den dagen man får mensen, hvis mensen kommer på kvelden er det helt greit å vente til neste dag :) Det er vanlig å ta en pille tre ganger om dagen, der etter er det UL en gang ila dag 10-13 for å måle slimhinne tykkelsen og for å se at folikklene holder seg under en viss størrelse. *Hvis alt er i orden setter man opp innsettingsdag og du begynner på progesteronstøtte to dager før innsetting, og etter det er det bare å vente på telefon om egget har overlevd opptiningen

*Hvis slimhinnene reagerer tregt som mine økes dosen progynova og så er det ny UL etter fire-syv dager, og forhåpentligvis er slimhinnen tykk nok da og innsetting blir satt opp.

* Hvis folliklene er for stor avbrytes forsøket, så klart uten at de har rørt eggene i fryseren, og ved neste forsøk blir det høyere dose med progynova for å hemme veksten av egne folikkler.

Hvis det blir positivt resultat fortsetter man på både progynova og progesteronstøtte til uke 10 eller 12, har lest at det er noe ulik praksis ute å går her.

Den rockeringen har jeg også og det gjør VONDT når man ikke har brukt den på en stund :fnise:

Ingen blåmerker på denne jenta :nigo: og ikke vondt i dag heller :danse:

Mensen leker gjemsel med meg. Jeg trodde virkelig den hadde kommet i går tidlig, eller det som kom da pleier å være et sikkert tegn på at den kommer ila dagen, men neeeeeida. Så her går jeg rundt og er gretten jeg da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby Angel's Due Date

Today a tear falls.

They start to fall like rain.

My heart feels broken.

Forever there will be pain.

There is a cloud in my life now.

Even on sunny days.

An emptiness, a longing,

A sadness that forever stays.

A sadness that is lonely.

A silent tear sneaks out.

My voice fails to scream,

What my heart wants to shout.

Unborn babies are precious.

Their brief moments with us mattered.

We feel love from the beginning.

Love continues after our hearts were shattered.

Today I should have had my baby.

A Baby Angel to love and touch.

But instead I have barely a reminder

Of one I love so much.

No one in my family

Has cried a single tear.

They move on with their lives

Unaware of my pain and fear.

Sometimes I can peak beyond the clouds

To feel a little joy.

I feel the hope of a future

That includes a baby girl or boy.

But what if it never happens.

That's more than I can bear.

So I pray and try again.

I can't handle more despair.

Today's tears keep falling.

They rain and then they pour.

My babies may never be in my arms,

But they're in my heart forevermore.

-jupie-

Fant dette diktet i dag, skummelt hvor nært det er mine følelser.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

øh, ingen mens...? :sjenert:

Det er nok spøkelsestanta som har fått vakten denne måneden :roll: , hun pleier å ha et par skift i året ;) Jeg pleier å bli oppblåst til tusen og ufattelig gretten, flaks at jeg var alene på jobb i dag :fnise: Det blir vel full storm på onsdag regner jeg med, har truet med gravidittstest og det hele skjønner du :fnise:

Er nok bare SA-en som tuller litt med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3:

Snuppa mi... :hug:

:grine:

Det diktet var bare helt nydelig.

:Nikke:

Når det finnes slike dikt, da gjør det ikke noe om jeg har skrivetørke og ikke klarer å formulere meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg. :klemmer:

Takk Nilla :klem:

Og der var a :kosteskaft:

syklus på 31 dager, det passer jo egentlig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...