Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Herlig med hjertelyd. :hjerte:

Ikkje på langt nær så raskt som dei 5 mnd etter fødsel. Vips, så er lita konfirmant! :daane:

Kan heller tenke meg at tiden går mye raskere med lita på utsiden :jepp:

Skikkelig trøtt i dag, jeg er klar for sengen alt, og det selv om jeg har hatt meg en dupp på to timer på ettermiddagen :sjenert:

Blir nok bare en lapp på meg i dag, orker ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 mnd som kommer til å fort? Disse 4 har gått kjempe seint, så jeg er ikke overbevist på at de neste kommer til å gå så fort..

Johooo... For når du begynner å kjenne babyen, spark, slag, kraftige byks, hikke. Alt kommer på løpende bånd... :fnise: Forresten, så kan hikke også være noe av det første du kjenner. ;) Svak, rytmisk "leamus" nederst i magen. Men ja; Når alt dette kommer, og du merker utviklingen, så kommer du raskere til den tiden du "burde ha gjort ditt" "burde ha gjort datt" Så er det det koselige skjemaet fra NAV som man må tenke på. Deretter er det fødebagen, hva skal du ha med, hvordan ser du for deg fødselen - skal du skrive ønskebrev til Føden, osv... Du skal se det går fort herfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en beroligende lytt på hjertelyden :rodmer: Blir liksom aldri gammelt, det der!

Det er veldig beroligende :Nikke:

Johooo... For når du begynner å kjenne babyen, spark, slag, kraftige byks, hikke. Alt kommer på løpende bånd... :fnise: Forresten, så kan hikke også være noe av det første du kjenner. ;) Svak, rytmisk "leamus" nederst i magen. Men ja; Når alt dette kommer, og du merker utviklingen, så kommer du raskere til den tiden du "burde ha gjort ditt" "burde ha gjort datt" Så er det det koselige skjemaet fra NAV som man må tenke på. Deretter er det fødebagen, hva skal du ha med, hvordan ser du for deg fødselen - skal du skrive ønskebrev til Føden, osv... Du skal se det går fort herfra ;)

Vi får se hvem som får rett da ;):fnise:

Dette er tidlig det :Gjesp: Blir kvalm bare av å se på klokken og jeg skal fungere på jobb om en drøy halvtime :sjenert: Vi får se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kommer deg gjennom arbeidsdagen uten å sovne ;)

Synes de første mnd gikk sakte jeg også, men nå synes jeg ukene bare flyr! Gleder meg jo til å møte lillegutt snart, men føler meg ikke helt klar ennå heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med tidlig jobbing idag :klemmer:

Jeg kom meg gjennom dagen, så jeg skal vel klare det i morgen og søndag også. Jeg må bare passe på å sove mye når jeg har anledning :)

Håper du kommer deg gjennom arbeidsdagen uten å sovne ;)

Synes de første mnd gikk sakte jeg også, men nå synes jeg ukene bare flyr! Gleder meg jo til å møte lillegutt snart, men føler meg ikke helt klar ennå heller :fnise:

Klarte det uten å sovne ja, men guri så kvalm jeg var første halvdelen :sprettoy: Det blir nok noen tidlige dager på meg de neste ukene, men jeg overlever nok det også hvis jeg kommer meg til sengs i tide ;)

Så bra at ukene går litt raskere for deg nå :) Tenk at snart er knøttet på utsiden, Lucky-mama :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooow, du er jo 20 uker på vei idag jo! :strix: Og halvveis ganske snart!

Jeg synes ukene har gått fort, men det er lett når en ikke har vært trøtt, kvalm og nervøs. :fnise:

Jeg tror også den siste halvdelen vil gå raskere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: 20 uker og 1 dag! :danser:

Tenk, nå er du halvveis, Pusilus! Jeg må si meg enig med Anamelona, de siste månedene går nok en del raskere. Det er jo da du skal bygge rede. ;)

Selv følte jeg at det var da først jeg var gravid "på ordentlig".

Uansett, dette går veien Pusilus! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillavennen!!! :nigo::hoppe: :hoppe: :nigo:

Hatt det tøft i det siste med to krevende små?? :fnise:

Anamelona!!!!!!!!!!!!! :hoppe::nigo: :nigo: :hoppe:

Tøft? Nei da, ikke i det hele tatt! :bond:

:fnise:

Dagene går litt i ett, men det er et fredelig kaos, om det er noe som heter det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow, du er jo 20 uker på vei idag jo! :strix: Og halvveis ganske snart!

Jeg synes ukene har gått fort, men det er lett når en ikke har vært trøtt, kvalm og nervøs. :fnise:

Jeg tror også den siste halvdelen vil gå raskere.

:klemmer:

20 uker ja, endelig. Neste mål er 24.

20 uker! :hoppe:

:klem:

20 uker!

:danser:

20 uker!!! Du tar innpå nå! :fnise: Hold ut på jobb og pass på deg selv og veslejenta di!

Tar innpå :fnise: , du ligger nok like langt unna meg som før ;)

:hoppe: 20 uker og halvveis!! :hoppe:

Halvveis :hoppe: vi kan godt bytte, jeg synes tiden går altfor fort :ler: Men første gangen var jeg nok hakket mer utålmodig jeg også :)

Jeg er nok litt utålmodig, men jeg føler jeg har gått gravid i ett år nå uten å komme noen vei. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 20 uker og 1 dag! :danser:

Tenk, nå er du halvveis, Pusilus! Jeg må si meg enig med Anamelona, de siste månedene går nok en del raskere. Det er jo da du skal bygge rede. ;)

Selv følte jeg at det var da først jeg var gravid "på ordentlig".

Uansett, dette går veien Pusilus! :tommel:

Jeg føler vel ikke helt enda at dette er på ordentlig, føler ikke det er meg det gjelder på en måte. Kanskje ikke så lett å forstå for alle sammen, men sånn er det. Håper det kommer seg etterhvert når lita gir lyd fra seg i magen hver dag.

Fredelig kaos :tommel:

Fredag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...