Anamelona Skrevet 12. februar 2012 #2501 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Trykkleif.. Endret 12. februar 2012 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #2502 Del Skrevet 13. februar 2012 Drister meg til å tippe fødselsdato 19 juli jeg!! Innlegg nr 2500! Skal skrive det bak øret ________________________ Pannekaker og bacon til middag Det var nammis det Drittvær i dag, jeg er glad jeg kom meg hjem mens det var noenlunde ok Slaps og holke er ikke en bra kombinasjon for bekkenet kjente jeg, men det går bra når jeg kommer meg innomhus. Vinden tar skikkelig nå og det pisker mot ruten Jeg har forresten nesten daglige mensmurringer/det svir nederst i livmoren. Er det bare at den vokser eller er det kynnere?? Jeg skal høre med jordmor om det på onsdag, i alle fall prøve å huske det. *teflonhjerne* Jeg har endelig husket å få tak i flere urinprøveglass, det har jeg hatt planer om siden sist besøk hos henner for fire uker siden Det går ikke så raskt her Nå er det hekling og det skal jeg kose meg med i morgen når jeg har fri også Får se om jeg skal møte venninne V i morgen, hvis hun ikke ligger å føder da Gleder meg til minstetassen hennes kommer nå I går hadde vi en bæresession på kvelden, både kjære og jeg prøvde sleepy wrapen med pellefant i. Jeg gleder meg til å se kjære med lita i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. februar 2012 #2503 Del Skrevet 13. februar 2012 Hørtes ut som en kjempekoselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. februar 2012 #2504 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvis det er til noe trøst hadde jeg også daglige menssmerter for et par uker siden. Så vil satse på at det er helt normalt og ikke noe farlig Det har forøvrig gått over hos meg nå, men det varte i kanskje 1-2 uker før det gav seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. februar 2012 #2505 Del Skrevet 13. februar 2012 Sånne menssmerter hadde jeg også småkynnere og/eller voksesmerter for min del iallefall. Satt med babymonitoren og hørte hjerteslag, og sitter med to herlige barn nå. Men om det murrer, og du tror det er kynnere.. Kjenn på magen om den blir hard! Blir den hard så er det kynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #2506 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Lollipop, både kvelden i går og i dag har vært koselig I dag har jeg heklet tre lapper på teppet og nå har jeg bare 15 igjen Jeg begynner faktisk å se enden. Jeg håper på å begynne på den siste fargekombinasjonen i morgen. Selma, så godt å høre at du også har hatt det og det har gått over, da satser jeg på at det bare er voksesmerter Melonen, takk for tips Jeg skal kjenne etter neste gang Det er heldigvis ikke så vondt som menssmerter, da hadde jeg hatt panikk, men mer som murringen jeg har dagene før mensen kommer. Jeg gleder meg til kontrollen på onsdag nå for jeg trenger virkelig å høre at lita har det bra Jeg er så utrolig glad for at jeg kun har fire uker mellom hver jordmorkontroll Håper jeg snart begynner å kjenne lita slik at jeg kan slappe mer av.. Dine to er nydelige Endret 13. februar 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. februar 2012 #2507 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har sånne vondter både nå og da, og så langt har det gått helt fint! Jeg blir mer bekymret hvis jeg ikke kjenner noe sprell akkurat når jeg setter meg ned... men skjønner jo det at han må sove ov og til han også - han ligner vel moren! Lite sprelling på meg om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. februar 2012 #2508 Del Skrevet 14. februar 2012 Ei lita rampunge du har i magen som ikke vil la mamman roe nervene...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. februar 2012 #2509 Del Skrevet 14. februar 2012 Melonen, takk for tips Jeg skal kjenne etter neste gang Det er heldigvis ikke så vondt som menssmerter, da hadde jeg hatt panikk, men mer som murringen jeg har dagene før mensen kommer. Jeg gleder meg til kontrollen på onsdag nå for jeg trenger virkelig å høre at lita har det bra Jeg er så utrolig glad for at jeg kun har fire uker mellom hver jordmorkontroll Håper jeg snart begynner å kjenne lita slik at jeg kan slappe mer av.. Dine to er nydelige Taaakk!! Du er skjønn! Jeg kjente mest bevegelse (da det var på tidlig stadie) da jeg lå på rygg og trakk inn pusten og holdt den i noen sekunder. Ikke trekk pusten altfor dypt, men nok til at du klarer å slappe av og kanskje klarer å kjenne noe. Når kroppen ikke er i bevegelse med pusting kjenner man den bittelille bevegelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 #2510 Del Skrevet 15. februar 2012 Lykke til på kontroll i dag Hadde mensmurringer lenge jeg også, men husker jo ikke når de ga seg.... Men det er nok helt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. februar 2012 #2511 Del Skrevet 15. februar 2012 Lykke til idag pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. februar 2012 #2512 Del Skrevet 15. februar 2012 Kose deg på kontroll i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #2513 Del Skrevet 15. februar 2012 Melonen, lucky, lollipop og Gossip Da var kontrollen unnagjort, ikke så mye som skjer da. Måler blodtrykk, sjekker urinen, snakker litt og hører på hjertelyd. Heldigvis er lita samarbeidsvillig mtp lytting og jordmoren finner hjertelyden fort Godt for nervøse sjeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2012 #2514 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt at kontrollen gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 #2515 Del Skrevet 15. februar 2012 Så godt at kontrollen gikk så fint Herlig å høre hjerte til lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. februar 2012 #2516 Del Skrevet 15. februar 2012 Så godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. februar 2012 #2517 Del Skrevet 15. februar 2012 Klart lita er i toppslag! Skulle bare mangle. Om 5 mnd ligger hun i armene dine. Og jeg kan love deg at de 5 mnd kommer til å gå fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 15. februar 2012 #2518 Del Skrevet 15. februar 2012 Fint at alt står bra til fremdeles Heia lita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #2519 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt at kontrollen gikk bra. Så godt at kontrollen gikk så fint Herlig å høre hjerte til lita Det er en deilg lyd ja Så godt å høre Klart lita er i toppslag! Skulle bare mangle. Om 5 mnd ligger hun i armene dine. Og jeg kan love deg at de 5 mnd kommer til å gå fort. 5 mnd som kommer til å fort? Disse 4 har gått kjempe seint, så jeg er ikke overbevist på at de neste kommer til å gå så fort.. Fint at alt står bra til fremdeles Heia lita! *********** Rolig dag, men trøtt som en dupp fordi Nå er det sofa og hekling, 12 lapper igjen, skal vel klare to lapper i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2012 #2520 Del Skrevet 15. februar 2012 Herlig med hjertelyd. Om 5 mnd ligger hun i armene dine. Og jeg kan love deg at de 5 mnd kommer til å gå fort. Ikkje på langt nær så raskt som dei 5 mnd etter fødsel. Vips, så er lita konfirmant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå