Ilja** Skrevet 4. februar 2012 #2441 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Da har innover/utovernavlen min vært bare utovernavle i en ukes tid, og jeg har "gnagsår" på den (les: er rød på den fremre delen) Hva strikkes det på for tiden hos deg da? Her holder jeg på med en babyjakke i rettstrikk; håper den blir fin! Formen er stort sett upåklagelig her, bortsett fra litt vondt i bekkenet og mye våkning på natten. Redebyggingen er så smått igang også, så rart å se de bittesmå klærne i de minste størrelsene Endret 4. februar 2012 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. februar 2012 #2442 Del Skrevet 4. februar 2012 De trenger strikkejakker når de er nyfødte i juli også? Altså helt bittesmå? Tror vi brukte det hele sommeren nemlig, men jeg må bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #2443 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Så utrolig godt å lese at UL gikk så bra!! Jeg er SÅ glad på dine vegne, for du fortjener det så masse:) Og sist men ikke minst; gratulerer med jente!!! Takker Hva strikkes det på for tiden hos deg da? Her holder jeg på med en babyjakke i rettstrikk; håper den blir fin! Formen er stort sett upåklagelig her, bortsett fra litt vondt i bekkenet og mye våkning på natten. Redebyggingen er så smått igang også, så rart å se de bittesmå klærne i de minste størrelsene Jeg strikker febrlisk på et tubesjal som egentlig skulle være ferdig før jul, nå ser jeg enden på det Har faktisk vært oppe i halvannen time alt i dag, på en lørdag Sov lang dupp i går og sov utrolig godt i natt Det hjelper på Kjedelig med bekkenkrøll, jeg kjenner litt til det av og til men det kan jeg leve med. Herlig med bittesmå klær De trenger strikkejakker når de er nyfødte i juli også? Altså helt bittesmå? Tror vi brukte det hele sommeren nemlig, men jeg må bare spørre Å ja, det gjør de her i denne landsdelen i alle fall, tror klimaet er noe av det samme som hos dere Endret 4. februar 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #2444 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har forresten funnet en fantastisk blogg, mye fint barnetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. februar 2012 #2445 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har forresten funnet en fantastisk blogg, mye fint barnetøy. Så mye kult!!! Må se mer her når jeg er på dataen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #2446 Del Skrevet 4. februar 2012 Så mye kult!!! Må se mer her når jeg er på dataen Det er mye kult der ja Vi skal bestille noe der fra til lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #2447 Del Skrevet 4. februar 2012 Kanskje på tide å flytte dagboken fra prøverdelen av forumet? Skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. februar 2012 #2448 Del Skrevet 4. februar 2012 Gratulerer utrolig mye m ei herlig frøken i magen! Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. februar 2012 #2449 Del Skrevet 4. februar 2012 Oi, det var det mye fint!!! Er allerede lei av lyseblå klær, så det er veldig vra med litt stiligere alternativ! Har ikke flyttet dagboka mi enda - og husker vel i grunnen ikke hvordan man gjør det heller... Men det er vel på tide, i og med at jeg bikker 21 uker i morgen! ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. februar 2012 #2450 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har sniklest her en liten stund, og sitter her med tårer i øynene for den gode nyheten! Gratulerer med ei sprellende lita frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. februar 2012 #2451 Del Skrevet 5. februar 2012 Mykje stilig i den bloggen, ja! (Eg lurer forresten på om ho er ei av august 2010-mammaane på eit forum eg var innom litt i si tid. Eg synst eg kjenner igjen både barna og dei stilige heimesydde klæra. ) Eg likar godt undertittelen på boka og linken din i signaturen. Herligaste lita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #2452 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Gratulerer utrolig mye m ei herlig frøken i magen! Lykke Takk Pasjonsblomst Oi, det var det mye fint!!! Er allerede lei av lyseblå klær, så det er veldig vra med litt stiligere alternativ! Har ikke flyttet dagboka mi enda - og husker vel i grunnen ikke hvordan man gjør det heller... Men det er vel på tide, i og med at jeg bikker 21 uker i morgen! ha en fin søndag! Jeg tror jeg har sett på hvert plagg flere ganger nå Skulle ønske jeg også kunne sy, men jeg får nok ta å holde meg til de hobbyene jeg har foreløpig Jeg har sniklest her en liten stund, og sitter her med tårer i øynene for den gode nyheten! Gratulerer med ei sprellende lita frøken! Hei på deg Delphia og takk for gratulasjon Mykje stilig i den bloggen, ja! (Eg lurer forresten på om ho er ei av august 2010-mammaane på eit forum eg var innom litt i si tid. Eg synst eg kjenner igjen både barna og dei stilige heimesydde klæra. ) Eg likar godt undertittelen på boka og linken din i signaturen. Herligaste lita. Mye stilig ja ********* Nå har jeg laget velkommen til verden kort til en liten krabat som er ventet når som helst, og klar til å pakke inn gaven , mini-V skal bli storebror til bitteliten-V Jeg gleder meg til å snuse litt babylukt Hekling på gang også, jeg har bare 26 lapper igjen på teppet. Jeg skal klare minimum to i dag hvis jeg klarer å droppe all surfingen på babyklær Har shoppet på nett til meg selv i dag, nå skal det også bli fart på scrappe-albummet mitt når de tingene kommer Endret 5. februar 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 5. februar 2012 #2453 Del Skrevet 5. februar 2012 Nydelige nyheter - ei nydelige lita pusilita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #2454 Del Skrevet 5. februar 2012 Nydelige nyheter - ei nydelige lita pusilita! Nydelige pusilita Nå er jeg nede i 24 lapper igjen Målet er å bli ferdig i løpet av februar, ingen nye prosjekter før det er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. februar 2012 #2455 Del Skrevet 5. februar 2012 Fine tickeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. februar 2012 #2456 Del Skrevet 5. februar 2012 Den bloggen har jeg vært inne på før også, og det er så mye fint der! Skulle ønske jeg kunne sy klær Kjempefin ticker og tittel på boka forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2457 Del Skrevet 6. februar 2012 Fine tickeren Den bloggen har jeg vært inne på før også, og det er så mye fint der! Skulle ønske jeg kunne sy klær Kjempefin ticker og tittel på boka forresten Det haddde vært fantastisk å bare kunne sette seg ved symaskinen og produsere slike flotte plagg ************ Dårlig natt igjen, det føltes som jeg gikk brisen rundt på jobb i dag. Herlig Det blir en lur om ikke så lenge Jeg kjenner jeg har fått dilla på gulrotsuppe , den slo an til middag i dag og jeg tror jeg må ha i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. februar 2012 #2458 Del Skrevet 6. februar 2012 Elsker tickeren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2012 #2459 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det berre eg som synest at suppe ikkje er fullverdig middag? Men det høyrtest godt ut likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #2460 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjære er ikke helt med på denne suppen, han vil helst ha kjøtt i ( ala sodd/betasuppe) Jeg blir fort sulten igjen da, nå er det mere mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå