Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som tippet rett :)

Alabama

Zia

Kommode

Mirabella

dreia

Gossip

Småkjekset

Lollipop

Mayami

Joyce

Ilja

Belle

Klematis

Missiw

Nilla

Her i huset var det jeg som hadde jentefølelsen og kjære hadde guttefølelsen, han skylder meg en bedre middag :hjerte:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra å lese!! Må innrømme at jeg tenkte på deg flere ganger i løpet av dagen! Nå er det vare å trappe opp strikking, kjenne etter sprell og glede seg til sommeren! Kos dere i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ingen tommel-sutting, lita sutter på knærene sine hun :rodmer:

På knærne, så søtt! Å, nå ble jeg helt på grinern her igjen :rodmer:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese rapport fra UL også - kjenner nesten at jeg savner svangerskapet fra den tida og frem til nå, allerede :fnise:

Håper dere klarer å senke skuldrene og kose dere fremover - det er en fin tid dere har foran dere, så sant formen spiller på lag naturligvis. Og det er nok ikke lenge før dere virkelig får kjenne på følelsen av at dere skal bli tre også, når mini begynner å gi tydelige livstegn :hjerte: Tipper det er rett rundt hjørnet :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :) Da blir vi jentemammaer begge to, med termin med under 10 dagers mellomrom! Så fantastisk at alt var bra, og at jordmødrene var snille mot deg :)

Mirakeljenta di kommer nok snart med sparkene sine også! Jeg har kjent det såvidt i 5 dager nå, og det er en veldig god følelse :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med overstått UL, og ei herlig lita jente i magen! :strix: Det må vera fantastisk å få vita at alt er bra med den lille i magen din denne gangen. :nigo:

Du kan virkelig gleda deg til dei første sparka, for det er ein heilt spesiell opplevelse! :rodmer: Hurra for pusilus og :babyjente: i magen! No kan du berre nyta resten av svangerskapet. :klem:

PS: Eg hadde ein veldig sterkt jentefølelse på deg, så då var magefølelsen min til å stola på denne gangen iallfall. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få høre hele historien fra UL. En rørende og tårevåt historie som ENDELIG ender godt for dere. Jeg er så glad på deres vegne pusilus :klemmer:

Skjønne lille jenta som sutter på knærne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordinær Ultralyd er ein flott opplevelse, for oss som ikkje har hatt problemer med å komme seg dit.

Den ordinære ultralyden du nå har hatt, med all bagasjen dei siste åra, må vere... ja eg veit ikkje. Utrulig!

:hjerte:

Gratulerer med ei lita dotter i magen! Klarer ikkje å formidle med ord kor glad eg er for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra å lese!! Må innrømme at jeg tenkte på deg flere ganger i løpet av dagen! Nå er det vare å trappe opp strikking, kjenne etter sprell og glede seg til sommeren! Kos dere i kveld! :)

Venter utålomdig på spark jeg nå :Nikke:

På knærne, så søtt! Å, nå ble jeg helt på grinern her igjen :rodmer:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

:klem:

Åååå, herlige pia. :rodmer:

:strix:

:hoppendeglad:

:kyss2:

Nydelig er hun :rodmer:

Koste meg med bildene i dag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg ordentlig glad og rørt! :klem:

Så koselig å lese rapport fra UL også - kjenner nesten at jeg savner svangerskapet fra den tida og frem til nå, allerede :fnise:

Håper dere klarer å senke skuldrene og kose dere fremover - det er en fin tid dere har foran dere, så sant formen spiller på lag naturligvis. Og det er nok ikke lenge før dere virkelig får kjenne på følelsen av at dere skal bli tre også, når mini begynner å gi tydelige livstegn :hjerte: Tipper det er rett rundt hjørnet :hoppe:

Du som snart har lille-gutt hos deg, jeg gleder meg til det jeg når lita er klar til å komme. Eller når hun har kommet ;=

Gratulerer så mye!! :) Da blir vi jentemammaer begge to, med termin med under 10 dagers mellomrom! Så fantastisk at alt var bra, og at jordmødrene var snille mot deg :)

Mirakeljenta di kommer nok snart med sparkene sine også! Jeg har kjent det såvidt i 5 dager nå, og det er en veldig god følelse :rodmer:

Takker, det blir ikke så langt i fra hverandre nei :) Det kan nok drøye litt før jeg kjenner spark pga morkakens plassering, men jeg kan ikke gjøre annet enn å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje med overstått UL, og ei herlig lita jente i magen! :strix: Det må vera fantastisk å få vita at alt er bra med den lille i magen din denne gangen. :nigo:

Du kan virkelig gleda deg til dei første sparka, for det er ein heilt spesiell opplevelse! :rodmer: Hurra for pusilus og :babyjente: i magen! No kan du berre nyta resten av svangerskapet. :klem:

PS: Eg hadde ein veldig sterkt jentefølelse på deg, så då var magefølelsen min til å stola på denne gangen iallfall. ;)

Takker :klem: Gleder meg til sparkene, og bekreftelsen på at hun faktisk er der inne. Det er litt rart å tenke på at det bor et menneske i magen :sjenert:

Gratulerer med en datter i magen :hjerte:

Hurra for at alt var fint!

Takker :klem:

Så koselig å få høre hele historien fra UL. En rørende og tårevåt historie som ENDELIG ender godt for dere. Jeg er så glad på deres vegne pusilus :klemmer:

Skjønne lille jenta som sutter på knærne :hjerte:

Nå skal det gå ja :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en herlig jente i magen :rodmer:

Takk Gossip :klem:

Håper virkelig at det er din tur til å komm etter nå :pls:

:rodmer:

Ordinær Ultralyd er ein flott opplevelse, for oss som ikkje har hatt problemer med å komme seg dit.

Den ordinære ultralyden du nå har hatt, med all bagasjen dei siste åra, må vere... ja eg veit ikkje. Utrulig!

Gratulerer med ei lita dotter i magen! Klarer ikkje å formidle med ord kor glad eg er for deg.

Det var utrolig herlig å se liv og et hjerte som banker :Nikke:

Takk for gratulasjon :klem:

Nå har kjære laget mat til oss, hjemmelaget gryterett :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har innover/utovernavlen min vært bare utovernavle i en ukes tid, og jeg har "gnagsår" på den (les: er rød på den fremre delen)

Nå er det litt strikking før jeg skal ta natten i ellevetiden :) Sov meg en god dupp etter jobb i dag, og den var god :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å lese at UL gikk så bra!! Jeg er SÅ glad på dine vegne, for du fortjener det så masse:)

Og sist men ikke minst; gratulerer med jente!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...