Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Ein kan då ikkje dra på handletur når ein skal sladra, Pys! :regler:

:ler:

Og eg må berre seia: Pusilusita er utrulig fin. :rodmer: Søt fot har ho òg. Eg skjønte ikkje stort då eg fekk det bildet, og lurte på om det berre var alle tårene som gjorde det vanskelig å sjå babyen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk! :hoppe:

Også en liten jente da til og med! :hjerte:

Håper opplevelsen var fin, og at dere støtte på en hyggelig jordmor, som gjorde det hele til en enda flottere opplevelse! :strix:

(jippiiiii - jeg tippet riktig - sjeldent :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye snuppa :strix:

Tenk at det bor en perfekt liten :babyjente: i magen din :hjerte:

Nå er det bare å glede seg ennå mer :strix:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med UL i morgon, pusilus! :klem:

Det går nok kjempebra, men eg skjønnar godt at du er nervøs pga det du har opplevd før. Men denne gangen er det endelig din tur, veit du! :klemmer:

Blir spennande med oppdatering i morgon! Spent på om dåke får vita kjønn. Eg tippar fortsatt på jente. ;)

Ja, då er det vel tid for å finna fram popcornet! :popcorn:

:klem:

Lykke til i morgen, kjære pusilus! :)

Jeg tror gutt - forresten! :)

:klem: noterte bak øret før jeg gikk på jobb :)

Lykke til i morgen kjære pusilus :kose:

Innom idag igjen, må bare legge igjen en :klem:

Gode du :klem:

Lykke, lykke, lykke til i dag :klemmer:

Lykke til i dag, Pusilus! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrisen er allerede på plass! *spent*

:tommel:

Nei, nå trodde jeg det var nyheter, Pysepusen! Men timen var vel ikke før i tre-tida. Spent? Neida! :fnise:

Søta.

Nå sitter du nok utenfor å venter på å komme inn for å se den lille :hjerte: Husker når jeg satt der å ventet...mannen var forsinket og hadde noen sagt bøø til meg tror jeg jeg hadde begynt å grine :sjenert: Var så redd for at ting ikke var som de skulle.....

Krysser alt jeg har for at alt står bra til :klemmer:

Vi hadde avtale om å møtes en annen plass enn venterommet først og her var det mannen som var først ute for en gangs skyld ;)

Jeg er såååå spent! :duskedame:

:fnise:

Ventar på gode nyheter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være lenge igjen til litt nyheter nå.... :sjenert:

Eg klarer ikkje å dy meg. Må innom på mobilen for å kikka om det er noko nytt, sjølv om eg reknar med å få MMS før Pys rekk å legga ut noko her. Spent, sa du? :bond:

:fnise:

O, utålmodige sjel... :daane:

:popcorn:

:popcorn:

Utålmodig, neida laaaaaangt i fra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*full av gledestårer* :grine:

Men eg skal la Pys få sladra. ;)

Spent.no

:hoppendeglad: Fantastiske nyheter! :hoppendeglad:

Ei sprell levende, perfekt lita frøken bor i magen til pusilusa mi! :babyjente:

Den søteste lille :rodmer:

Takk for sladring.

hehe, Pys var selvfølgelig på handletur :flau:

:fy_fy:

Så fantastisk å høre!! :strix:

Gratulerer så mye med ei herlig frøken i magen :rodmer:

Takker :klem:

Frøken, altså? Var det jeg visste!!

Hurra!!!! :strix: :strix: :strix:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Gratulerer med frøkna! :klemmer:

Ein kan då ikkje dra på handletur når ein skal sladra, Pys! :regler:

Og eg må berre seia: Pusilusita er utrulig fin. :rodmer: Søt fot har ho òg. Eg skjønte ikkje stort då eg fekk det bildet, og lurte på om det berre var alle tårene som gjorde det vanskelig å sjå babyen. :fnise:

:Nikke: Nydelig-fin er hun :hjerte:

Det var kjære sin ide om å sende bilde av foten ;)

Ååååå, fantastiske nyheter! Hurra! :D

Takk :hug:

Så fantastisk! :hoppe:

Også en liten jente da til og med! :hjerte:

Håper opplevelsen var fin, og at dere støtte på en hyggelig jordmor, som gjorde det hele til en enda flottere opplevelse! :strix:

(jippiiiii - jeg tippet riktig - sjeldent :fnise:)

Det var en fin opplevelse når vi først hadde kommet oss inn på rommet og fått snakket litt med jordmoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine::hjerte:

Så flott å lese! :bolledeig:

Takk :klem:

Hurraaaaaa!!!!!!!!!!! Masse, masse gratulerer til Pusilus og kjære!!! Endelig!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

:strix:

I`m lost for words.... Men uuuutrolig glad for den gode nyheten! Fantastisk! :strix:

Takk Missiw :klem:

Gratulerer så mye snuppa :strix:

Tenk at det bor en perfekt liten :babyjente: i magen din :hjerte:

Nå er det bare å glede seg ennå mer :strix:

Jeg kjente skuldrene var litt lenger nede etter denne timen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa :strix:

:hoppendeglad:

Jaaaa :grine:

Gratulerer så inderlig mye :strix:

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde avtale om å møte kjære 15 min før timen slik at jeg fikk roet nervene mine litt og allerede fem min før vi skulle møtes durte det i telefonen min med kjæres spesielle ringetone. Iverig han ;)

Vi gikk til heisen, men jeg hadde mye heller lyst å ta turen innom kjente på fertilitetsklinikken, og tok den opp i etasjene. Venterommet så akkurat ut som i fjor, men det gikk greit. Var to turer på do, litt nervøs ja. Etterhvert, ganske så punktlig, kom det en søt dame og hentet oss. Vi gikk innover i korridoren og da kom det et flashback, og tårene var klar til å sprute - vi kom til enden av avdelingen der vi ble geleidet i fjor etter de dårlige nyhetene.

Vi kom inn på rommet, og der var det to damer til og en av dem introduserte seg selv som jordmor X og sa at hun hadde to andre jordmødre på ultralydopplæring og spurte om det var greit at de også fikk prøve seg, og det var det jo :) Vi fikk noen standard spørsmål mens jeg lå på benken og var nervøs, den ene av de på opplæring var oppmerksom og så at jeg ikke var helt komfortabel og spurte om jeg var nervøs, og da kunne jeg ikke nekte for det. Hun ga da fra seg første titten til hun som hadde erfaringen :tommel: Som vanlig lå jeg med blikket vendt bort fra skjermen og så på kjære, først når blikket hans sier at det er greit ser jeg :sjenert:

Alt var som pys skrev helt perfekt :tommel: Her var det ingen tommel-sutting, lita sutter på knærene sine hun :rodmer: Terminen ble satt til 8. juli.

Nå gleder jeg meg bare til jeg kjenner liv, for aktiv er hun, lå knapt i ro lenge nok til at alle vitale mål ble tatt. Åme, akkurat som meg :fnise: Jeg fikk vite akkurat hvor morkaken lå og hvor jeg kunne forvente å kjenne liv først :tommel:

Nå skal jeg prøve å slappe enda litt mer av :Nikke: og begynne på lappetappet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...