Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, så koselig!!! :) Blir helt sentimental her jeg sitter! Hvem har skrevet det? Ikke du selv, vel?!

Det er nok meg ja, en liten hobbypoet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det jeg også Nilla :klem:

-----

Ene naboen har latt hunden være igjen hjemme med vinduet på gløtt, her er det ikke snakk om søvn på en stund om jeg kjenner den rett... *grynt* Kanskje jeg skal være takknemlig for at det ikke er lyn og torden slik som en av gangene tidligere den har vært alene? Jeg prøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble vekket av sms fra en venninne som ville ha meg med på kafé kl ti, det var litt tidlig for meg det gitt. Det blir kl senere i stedet ;)

Har nemlig drevet og sovet/halvsovet til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble liggende å stirre i taket da jeg la meg i går, tenkte og tenkte og sovnet ikke før i firetiden.

Jeg føler meg ikke gravid, har ikke noen spesielle symptomer og kvir meg til ul neste uke. Ikke tør jeg å ta den siste graviditetstesten jeg har liggende heller for å se om streken fremdeles er like sterk :sjenert:

Dritt altså, det var jo ikke sånn det skulle være :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Om det er ei trøst, så hadde eg ikkje så veldig god følelse med pjokken heller. Men eg veit korleis det er - dei første vekene er virkelig TØFFE, og det tar si tid før ein tør tru på at ein endar opp med førstepremien! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

:klemmer: Skjønner at du sliter med å få gravidfølelsen når du vet om alt som muligens kan gå galt og har opplevd det tidligere. Du er vel bare 5+6 nå, så det er kanskje litt tidlig med kvalme og oppblåst mage og sånn ennå?

Edit: Mente 5+6, ikke 5+9 som jeg først skrev.. :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte, Pusilus! Det er jo ikke så vanlig å føle seg så veldig gravid enda. Er trøttheten bare pga medisinene da? Håper du får lagt bort vonde tanker!Tenker på deg og føler meg deg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ei trøst, så hadde eg ikkje så veldig god følelse med pjokken heller. Men eg veit korleis det er - dei første vekene er virkelig TØFFE, og det tar si tid før ein tør tru på at ein endar opp med førstepremien! :kose:

:klem: Takk snuppa.

Det er tøft ja, jeg trodde jeg kunne takle det men må bare innrømme det at det blir for tøft til tider.

Jeg håper jo så klart at vi kommer i mål denne gangen, men det å tro at det skal gå greit klarer jeg ikke å tillate meg.

:klemmer: Skjønner at du sliter med å få gravidfølelsen når du vet om alt som muligens kan gå galt og har opplevd det tidligere. Du er vel bare 5+6 nå, så det er kanskje litt tidlig med kvalme og oppblåst mage og sånn ennå?

Edit: Mente 5+6, ikke 5+9 som jeg først skrev.. :fnise:

:klem:

Er 5+6 i dag ja, i fjor var jeg på ul 6+5 og da var jeg alt småkvalm, men når jeg regner etter begynte det vel 6+1. Oppblåst mage har jeg fra tid til annen, men det er nok mest pga medisinene jeg stapper i meg.

Jeg får vel bare ta meg sammen å begynne å gjøre noe husarbeid, sette musikken på full vreng og prøve å tenke på noe annet så lenge :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte, Pusilus! Det er jo ikke så vanlig å føle seg så veldig gravid enda. Er trøttheten bare pga medisinene da? Håper du får lagt bort vonde tanker!Tenker på deg og føler meg deg! :troest:

Trøttheten kan godt bare være pga av medisinene, rød varseltrekant på pakningen sier vel sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det er lettere sagt enn gjort, men jeg prøvde å fokusere på alt mulig annet den første tiden denne gangen. Pratet lite med samboer om det før første UL. Vi tenkte nok samme tanker begge to, men jeg orket ikke å begynne å glede meg for tidlig.

Sannsynligvis blir du positivt overrasket på UL, men skjønner at du gruer deg. Ikke bare frykten for hva som vises på skjermen, men frykten for reaksjonen man får.

Foreløpig har du ihvertfall tre symptomer: trøtthet, oppblåst mage (fra tid til annen) og stigende HCG. Hva med puppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig vært ganske flink til å holde fokuset på andre ting, som f.eks julepresanger nå, men nå som jeg har gått hjemme i fire uker så begynner fokuset å dale litt :sjenert: Ikke det at jeg hadde klart å fokusere på jobb heller, for konsentrasjonen er generelt sett dårlig nå.

Puppene, vel de har blitt litt større, men igjen kan det skyldes medisinene. I fjor ble de øm først rundt uke 9/10 tror jeg, det tok i alle fall en god stund før de var vonde.

Vi har en åpen dialog om dette, kjære og jeg, så han vet hva som foregår i hodet mitt. Vi gruer oss nok til ul begge to, men han er litt mer optimistisk enn meg selv om han heller ikke har tatt av.

Det var utrolig godt å få skrevet det av seg, det hjelper litt det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...