Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommode, prøvde meg på trening, men måtte gi opp etter 20 min. Ikke i form til slikt i dag nei, men treneren min kjenner hele historien og har ikke noen problemer med at jeg dropper ut :)

Lollipop, alabama og Mayami så søte dere er da :klem:

Jeg kan bare si jeg skulle ønske jeg hadde 6-timers dager, men det har jeg ikke. Det er i alle fall tolv i våken tilstand om ikke 14 :ler:

:flau:

I morgen er det fredag :strix: og tacokveld med kjære :nigo::spise: Lurer på om jeg skal være vill og gal og prøve meg med ost på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :nigo:

Dagens plan er bytur litt senere med ei venninne som har fri i dag, og strikking. Jeg har ikke strikket en maske denne uken, jeg har vært skikkelig lat og ukonsentrert.

Jeg må også få bestilt meg ny legetime, lurer på om jeg skal ringe helsestasjonen også og få tidlig time til jordmor? Jeg er litt usikker på dette med jordmor, har egentlig lyst til å vente til etter ul med det slik at jeg slipper å evt avbestille :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med fredag altå :biggrin: Planen for dagen høres super ut må jeg si.

Jeg kan skrive under på at det ikke er noe gøy å avbestille jordmortime, men samtidig kan det kanskje være et spørsmål om kapasitet også.

Kanskje vi bare skal forholde oss positive til det motsatte er bevist? :klemmer:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for taco-fredag, med ost på (og kjære, selvfølgelig :hjerte: )! :hoppendeglad: Høres ut som en bra plan for kvelden!

Synes du skal bestille deg time til jordmor jeg. Selv om jeg vet hvor vondt det kan være å måtte avbestille. Men er enig med Ilja om å tenke positivt fram til det motsatte er bevist. :Nikke: Jeg skjønner at det ikke trenger å være så enkelt å slippe jubelen helt løs, til tross for at du har kommet deg igjennom to delmål, men det betyr da ikke at du ikke kan være positiv.

(Det hadde vært noe om KG-heiagjengen din hadde et ord med i laget når ting ble bestemt! :idesmil: Sikker på at det hadde hjulpet på vektskåla betraktelig! :jepp: )

Ha ei koslig kjærestehelg, Pusilus! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med fredag og tacokveld med kjære :strix: Tror det blir det her i kveld også :fnise:

:tommelopp:

Herlig med fredag altå :biggrin: Planen for dagen høres super ut må jeg si.

Jeg kan skrive under på at det ikke er noe gøy å avbestille jordmortime, men samtidig kan det kanskje være et spørsmål om kapasitet også.

Kanskje vi bare skal forholde oss positive til det motsatte er bevist? :klemmer:

Dagen har vært herlig så langt :) Da jeg var på vei til å hive meg i dusjen ringte godvenninne "heim i frå", så da la jeg meg under dynen igjen og vi skravlet om alt og ingenting i en time :skravle: Vi har satt opp avtale for juleferien min, må passe på å booke sånn at vi får nok tid sammen :fnise:

Har fått bestilt legetime, vært på kafe og shoppet litt ull :nigo:

Jeg skal ta å ringe JM over helgen, jeg har faktisk direktenr til hun jeg hadde med isrosen. Jeg kommer til å prøve meg på det og se hva hun har å si :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for taco-fredag, med ost på (og kjære, selvfølgelig :hjerte: )! :hoppendeglad: Høres ut som en bra plan for kvelden!

Synes du skal bestille deg time til jordmor jeg. Selv om jeg vet hvor vondt det kan være å måtte avbestille. Men er enig med Ilja om å tenke positivt fram til det motsatte er bevist. :Nikke: Jeg skjønner at det ikke trenger å være så enkelt å slippe jubelen helt løs, til tross for at du har kommet deg igjennom to delmål, men det betyr da ikke at du ikke kan være positiv.

(Det hadde vært noe om KG-heiagjengen din hadde et ord med i laget når ting ble bestemt! :idesmil: Sikker på at det hadde hjulpet på vektskåla betraktelig! :jepp: )

Ha ei koslig kjærestehelg, Pusilus! :klemmer:

Jeg prøver så godt jeg kan å være positiv, men det er ikke alltid like lett nei. Jeg regner med det blir bedre når jeg blir distrahert av kjære ;) Har faktisk ikke tenkt så mye på det som skjer i kroppen min mens jeg har vært ute i dag og det var som balsam for sjelen å snakke med godvenninne :Nikke: Hun sa høyt og tydlig i fra til disse som bestemmer dette med barn om at nå må det gå, nok er nok! Hun ville ikke vite av mer tull fra deres side nå.

Så med meningen til alle de gode KG-jentene og alle de andre jentene mine så bør vektskålen tippe i vår favør nå.

Det hørtes fantastisk godt ut med tacokveld! Nammmm

Håper du har hatt en fin 5 + 1 fredag og kooooser deg pusilusa :klemmer:

Will do :klem:

Nå blir det en liten lur før jeg skal se på Greys og strikke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin fredagskveld Pusilus! Her er det planer om pizza i magen (i tillegg til det andre vi vet!) og NRK gullrekka på TV! :) Trivelig! Jeg for min del tror at det går fint med dere denne gangen - nok uflaks!!! :klem: Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredagskveld! :hug:

Her er det også plana at jeg skal få strikka litt, om jeg får hendene fri litt da. :ler:

Håper det vart litt strikking på deg :klem:

Ha en fin fredagskveld Pusilus! Her er det planer om pizza i magen (i tillegg til det andre vi vet!) og NRK gullrekka på TV! :) Trivelig! Jeg for min del tror at det går fint med dere denne gangen - nok uflaks!!! :klem: Kos deg!

Veldig delig med rolig ferdagskveld med kjære :Nikke:

God helg, pusilus! :blomst:

Right back at you :klem:

I dag har jeg vært ute på tur i drøye to timer med venninne J, sol og god varme var det også. Vi gikk heldigvis ikke hele tiden,, da hadde jeg kolapset :fnise: Det er veldig greit med benker som er plassert langs turstien :Nikke:

Jeg har også fått kosemoset litt på mini-V, det var godt for det var lenge siden. Han var så søt da han løp inn til stuen da de kom, bråstoppet da han så kjære, litt sjenert men så var det rett bort for å gi kjeksene til han. Kan tenke mini-V ble litt sjokkert da det var en mann i leiligheten :hakeslepp: , han har kun vært på besøk her når kjære har vært borte.

Nå er det alenetid, kjære er ute en liten tur med kompis og da er det sofa på meg :veslejenta: før det blir middag og lørdagkveld. Ligger an til Thai--mat i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol hele tiden :riste: , men de siste ukene har vært ekstremt fine her :Nikke: Det har vært litt regn av og til, når jeg sover, men strålende sol ellers. I går og i dag har det regnet litt mer igjen.

Sitter her og gjesper jeg, nei tilbake til strikkingen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har hatt en liten dupp på sofaen, våknet med et smil og varme om hjertet.

Eg har ein draum

Ein draum der sola skin

Du ligg på brystet mitt

Eg kjenne hjarte ditt slå

I takt med mitt

Pappa´n din stryk deg

ømt øve ryggen

Kjærleiken går som ein straum

gjennom rommet

Vi e ett vi tre

Skrevet for eoner siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...