Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fra ett til fire har jeg en av de timene vært med svigers (vi spiste), en annen av dem tuslet rundt i byen og tittet litt og den siste vært på kafé med ei venninne. Etter jeg kom hjem har jeg (trommevirvel.....), helt riktig gjettet ; jeg har sovet.

Ila. timen i byen fant jeg noen deilige vintersko, må ta en runde med kontoen min og se om jeg får lov til å kjøpe dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har lyst å komme og lage middag til meg? Ligger på sofaen og surfer på nettet via telefonen, orker ikke snu meg til dataen som ligger rett bak hodet mitt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! Kjenner følelsen Pusilus... men kryp bort på kjøkkenet nå og få i deg noen kjeks eller noe.. og lag deg litt mat så. Da blir det mye bedre skal du se!!

Sender litt energi og matglede, om ikke annet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlysten er her enn så lenge, det er energien og orken jeg sliter med. Har planene om ovnsbakt laks med sitron, fennikel og ovnsstekte poteter, det burde være overkommelig.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart å lage i stand maten, nå er det bare å vente på at den blir ferdig om en halvtime. Jeg kjenner at det hadde vært deilig om kjære ikke hadde pendlet nå, men nå er det nå sånn at han gjør det og da må vi ta det der i fra.

Det tok meg halvannen time fra jeg våknet og følte meg suset og fyllesyk til jeg klarte å reise meg fra sofaen. Litt sliten bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Da har jeg klart å lage i stand maten, nå er det bare å vente på at den blir ferdig om en halvtime. Jeg kjenner at det hadde vært deilig om kjære ikke hadde pendlet nå, men nå er det nå sånn at han gjør det og da må vi ta det der i fra.

Det tok meg halvannen time fra jeg våknet og følte meg suset og fyllesyk til jeg klarte å reise meg fra sofaen. Litt sliten bare?

Så bra at du fikk ordna mat. Det pleier å hjelpe litt å spise. Høres ut som om trøttheten har slått hardt til! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært på evigheter, men har var det moro å komme inn! :bolledeig: Gratulerer! Denne gangen skal det gå veien! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk ordna mat. Det pleier å hjelpe litt å spise. Høres ut som om trøttheten har slått hardt til! :Nikke:

Trøttheten er ekstrem ja, er klar til å ta kvelden om ikke lenge..

Her har jeg ikke vært på evigheter, men har var det moro å komme inn! :bolledeig: Gratulerer! Denne gangen skal det gå veien! :klemmer:

Takk Mazilla :klem:

Godt du klarte å komme deg ut av sofan og lage mat. :)

Sko?? Bilder?? *nysgjerrig* :lol:

Merrel vintersko, de var god og varm og utrolig deilig å gå i :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med den trøttheten! Man får liksom ikke gjort stort på kvelden da..

Sitter selv pal i sofaen, mannen måtte lage middag mens jeg bare lå og lata meg.. Men som han sa "Du lager baby, jeg lager mat!" :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en side er det kjedelig å være så trøtt og sliten som du er nå, men på en annen side så er det et godt tegn på at det virkelig skjer noe inni magen din nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant Nótt? Jeg tror faktisk jeg skal gå for de, selv om jeg ikke har konferert med kontoen enda..

Trøttheten er noe dritt, men som alltid kvikkner jeg til når jeg skal legge meg :roll: Så da ligger jeg og stirrer i taket da.

Selma søte mannen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, slitsom periode når man er trøtt hele tiden :klemmer:

Var glad for at vi ikke hadde barn fra før mens det stod på som verst altså - i så tilfelle måtte jeg nok hatt delvis sykmelding tror jeg. Var helt utslitt på morgenen med blodtrykksfall og kastopp og svimmelhet, og ville bare sove når jeg kom hjem på ettermiddagen - hadde ikke fungerte så bra med en liten tass da... :sjenert:

Men snart tar nok formen seg sakte men sikkert opp, og da kan du bare nyte :strix:

Nå er jeg i superform, og har massevis av energi - dit kommer du også snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zia, det er utrolig godt at jeg får lov til å være bare hjemme nå, jeg har ikke overskudd til å tenke på jobb en gang.

Nilla søta :klem:

Vet dere? Jeg fikk akkurat telefon fra barnasbokklubb som skulle dele ut overraskelser i form av julekalender. Spørsmålet; har dere noen barn i familien som er under 12 år. Jeg svarte ganske så grettent at nei det har vi ikke, men aller mest hadde jeg lyst å gi beskjed at de måtte gjøre en grundigere undersøkelse når de ringte ut med slike spørsmål, de kan ikke bruke det som en vervekampanje :regler:

Jeg kjente det var ganske sårt å få det spørsmålet og det er nok mange andre som også opplever det på samme måten. Jeg kunne jo like gjerne vært enslig, uten barn med stort barneønske, også for alt det de visste. Nei det der var ikke no sjakktrekk fra deres side, de er nesten sånn at jeg har lyst til å ringe tilbake og fortelle hva jeg mener om det de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma, jeg har så lyst til å gå på trening i dag, men jeg vet jo at en og en halv time med høy intensitet er alt for mye nå. Er bare litt sliten i dag, men det kommer nok sikkert av den grunn at jeg ikke har gjort annet enn å gå en nok så rask tur på 35 min og ellers har slappet av på sofaen :sjenert: Jeg var ikke opp av sengen før etter elleve heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som tilpasser aktivitetsnivået etter formen. Det er lett å ta litt av når man føler seg i grei form, og ende opp som et slakt på sofaen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...