*Joyce* Skrevet 30. oktober 2011 #1561 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sniker melder seg! Så herlige nyheter, pusilus! Ble varm langt inni hjerterota da jeg leste her nå. Denne gangen skal det gå bra! Jeg gikk på Crinone de første ukene av graviditeten denne gangen, og hadde også noen sånne brune utflod-flekker. Helt normalt ifbm bruk av progesteron, iflg. gynekologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 30. oktober 2011 #1562 Del Skrevet 30. oktober 2011 God søndagskveld, pusilus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. oktober 2011 #1563 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ha en fin søndagskveld, Pusilus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1564 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Lucky, det er ikke dumt med slike dager der jeg kan gjøre akkurat det jeg vil Har ikke vært ute enda i dag, men det er mange timer igjen å ta av. Har sløvet og stullet litt med kortlaging og strikking. Hei og velkommen Joyc Ja det meste er sikkert normalt, men panikken kommer likevel når jeg ikke har hatt det akkurat slik så tidlig de to andre gangene jeg var gravid. Nå har jeg begynt å bli litt nervøs for morgendagens blodprøve Har egentlig vært ganske rolig til nå, men google er ikke en lur plass akkurat nå Right back at you Kommode og Mayami som snek seg inn mens jeg skrev innlegget mitt Endret 30. oktober 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. oktober 2011 #1565 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spennende med blodprøve i morgen Jeg er særs optimistisk på dine vegne Håper du får en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. oktober 2011 #1566 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lykke til med blodprøven imorgen Krysser fingrene for at alt fortsatt er som det skal være og at hcg har steget massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. oktober 2011 #1567 Del Skrevet 30. oktober 2011 Krysser fingrene for blodprøven din! (skal du skaffe deg ticker etter hvert?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1568 Del Skrevet 30. oktober 2011 Spennende med blodprøve i morgen Jeg er særs optimistisk på dine vegne Håper du får en fin søndagskveld Takk Lykke til med blodprøven imorgen Krysser fingrene for at alt fortsatt er som det skal være og at hcg har steget massevis! Takk Krysser fingrene for blodprøven din! (skal du skaffe deg ticker etter hvert?) Takk Ticker, kanskje når det lir litt utpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 30. oktober 2011 #1569 Del Skrevet 30. oktober 2011 Lykke, lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1570 Del Skrevet 30. oktober 2011 Takk chico Fotball på TV og jeg har ikke energi til å finne på noe annet enn å være slakt på sofaen.. Egentlig vil jeg bare at det skal bli mandag morgen slik at jeg kan komme meg avgårde og få tatt blodprøven og få bestilt meg en time til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1571 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg kom meg gjennom fotballkampen jeg også, jeg hev meg over strikkepinnene til slutt og fikk meg en god latter da jeg gløtter på tv'en. Jeg klarte rett og slett ikke stoppe den til tross for en meget misfornøyd kjæreste somikke likte at Rosenborg ble knust. Det at jeg i tillegg nesten gråt av latter gjorde det vel ikke bedre Natta Endret 30. oktober 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 31. oktober 2011 #1572 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. oktober 2011 #1573 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. oktober 2011 #1574 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 31. oktober 2011 #1575 Del Skrevet 31. oktober 2011 Endelig mandag, eller hur? Lykke til med bp, håper å fine verdier idag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #1576 Del Skrevet 31. oktober 2011 Søte jentene Nå er det mandag og blodprøven er unnagjort, det var opp tidlig og jeg var nr 7 i køen for å ta blodprøve på sykehuset *ivrig jeg?* Nå er jeg trøtt som en strømpe og så må jeg ut igjen om en drøy halvtime for da skal jeg til legen og rett etter det er det aku.. Jeg kommer til å sovne på benken i dag, ikke noe tvil om det. Bloprøveresultatet kan jeg ikke ringe om før etter ett, det er en pine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. oktober 2011 #1577 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er godt at du har noe å gjøre mens du venter på svaret, så går kanskje ventetiden litt fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. oktober 2011 #1578 Del Skrevet 31. oktober 2011 Uff, slitsomt å vente helt til ett altså!! Satser på at tiden flyr av gårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #1579 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det var godt å ha noe å gjøre til å få ventetiden til å passere litt raskere Småduppet hos akupunktøren etter vi hadde skravlet en stund. Har akkurat snakket med fertilitetsklinikken og fy for en seigpining Hun brukte minst fem minutter på å finne journalen min og da satt jeg å hørte på ingenting i andre enden samtidig som hjertet dunket for harde livet Stigningen var forøvrig super og jeg har klart å roe pulsen litt hCG verdi i dag 660 mot 136 på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. oktober 2011 #1580 Del Skrevet 31. oktober 2011 Suuuuper hcg-stigning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå