Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Sniker melder seg! Så herlige nyheter, pusilus! Ble varm langt inni hjerterota da jeg leste her nå. Denne gangen skal det gå bra!

Jeg gikk på Crinone de første ukene av graviditeten denne gangen, og hadde også noen sånne brune utflod-flekker. Helt normalt ifbm bruk av progesteron, iflg. gynekologen. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucky, det er ikke dumt med slike dager der jeg kan gjøre akkurat det jeg vil :) Har ikke vært ute enda i dag, men det er mange timer igjen å ta av. Har sløvet og stullet litt med kortlaging og strikking.

Hei og velkommen Joyc :klem:

Ja det meste er sikkert normalt, men panikken kommer likevel når jeg ikke har hatt det akkurat slik så tidlig de to andre gangene jeg var gravid.

Nå har jeg begynt å bli litt nervøs for morgendagens blodprøve :bond:

Har egentlig vært ganske rolig til nå, men google er ikke en lur plass akkurat nå :sjenert:

Right back at you Kommode :klemmer: og Mayami som snek seg inn mens jeg skrev innlegget mitt ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med blodprøve i morgen :popcorn:

Jeg er særs optimistisk på dine vegne :strix:

Håper du får en fin søndagskveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med blodprøven imorgen :klem:

Krysser fingrene for at alt fortsatt er som det skal være og at hcg har steget massevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med blodprøve i morgen :popcorn:

Jeg er særs optimistisk på dine vegne :strix:

Håper du får en fin søndagskveld :nigo:

Takk :klem:

Lykke til med blodprøven imorgen :klem:

Krysser fingrene for at alt fortsatt er som det skal være og at hcg har steget massevis!

Krysser fingrene for blodprøven din! :)

(skal du skaffe deg ticker etter hvert?)

Ticker, kanskje når det lir litt utpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk chico :klem:

Fotball på TV :sprettoy: og jeg har ikke energi til å finne på noe annet enn å være slakt på sofaen.. Egentlig vil jeg bare at det skal bli mandag morgen slik at jeg kan komme meg avgårde og få tatt blodprøven :sjenert: og få bestilt meg en time til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg gjennom fotballkampen jeg også, jeg hev meg over strikkepinnene til slutt og fikk meg en god latter da jeg gløtter på tv'en. Jeg klarte rett og slett ikke stoppe den til tross for en meget misfornøyd kjæreste somikke likte at Rosenborg ble knust. Det at jeg i tillegg nesten gråt av latter gjorde det vel ikke bedre :fnise:

Natta :natti:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte jentene :hug:

Nå er det mandag og blodprøven er unnagjort, det var opp tidlig og jeg var nr 7 i køen for å ta blodprøve på sykehuset :ler: *ivrig jeg?*

Nå er jeg trøtt som en strømpe og så må jeg ut igjen om en drøy halvtime for da skal jeg til legen og rett etter det er det aku..

Jeg kommer til å sovne på benken i dag, ikke noe tvil om det.

Bloprøveresultatet kan jeg ikke ringe om før etter ett, det er en pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å ha noe å gjøre til å få ventetiden til å passere litt raskere ;) Småduppet hos akupunktøren etter vi hadde skravlet en stund.

Har akkurat snakket med fertilitetsklinikken og fy for en seigpining :daane: Hun brukte minst fem minutter på å finne journalen min og da satt jeg å hørte på ingenting i andre enden samtidig som hjertet dunket for harde livet :bond:

Stigningen var forøvrig super og jeg har klart å roe pulsen litt :fnise:

hCG verdi i dag 660 mot 136 på torsdag :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...