Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Småkjekset, Alabama, chico, Nótt, Lucky og Kommode, takker :klem:

Sikkert lurt å spørre brudeparet ang kjolen ja, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre og tær for at du slår til igjen, og har fantastiske nyheter til oss i heiagjengen din imorgen :duskedame::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på lykkeønskningene, Pusilus, selv det ikke står på dem! ;) Har helt vondt i magen jeg, så jeg kan bare drømme om hvordan du har det. :hug:

(Synes svart er gerit i vinterbryllup, jeg. Liksom litt tristere i et lyst sommerbryllup. Men det er lurt å bare spørre hovepersonene! :Nikke: )

Gru-gleder meg til i morgen, og håper av hele mitt hjerte på gode nyheter og at dere er ett skritt næremereen liten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte kjoler er så klassiske og stilige, så hvorfor ikke ha det i bryllup? Ser den med at det passer seg nok bedre på vinterhalvåret enn på sommeren, men det er det jo nå :)

Krysser fingrene fremdeles :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle gode ting er tre? På det fjerde skal det skje!

Vi håper begge to at disse to utsagnene stemmer, fjerde innsettingen og tredje gangen testene viser positivt etter et forsøk. Nå må det være vår tur vel?

Vi tar ikke av helt enda, tar en dag om gangen. Denne gangen skal jeg ta blodprøver for å følge med HcG stigningen og at det utvikler seg på rett måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh, så fantastiske nyheter å våkne opp til! :hoppendeglad:

Gratulerer så mye! :klem: Forstpr veldig godt at dere er tilbakeholdne,så da hopper og spretter jeg på deres vegne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så godt å høre pusilus! :klem: Denne gangen skal det gå hele veien frem til en julibaby, på det fjerde skal det skje som du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa!! :bolledeig: Gratulerer så mye, vennen, NÅ er det deres tur :jepp:

Det er nok veldig greit å ta en dag av gangen, men dette er et stoort skritt nærmere drømmen om et lite gull :strix:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, strålende! :strix: på det fjerde SKAL det skje ja! Supre nyheter å våkne opp til :nigo:

Hva står på programmet i dag da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så herlig nyheter å våkne opp til da vennen :klemmer:

Krysser alt som krysses kan for at lille spire klorer seg fast og blir der i ni måneder :pls:

Herlig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klem:

Nå er det bare å få fatt i klinikken, som kan ta sin tid, og så blir det avgårde for å ta blodprøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg følte det på meg! Gratulerer så mykje med positiv test, pusilus! :strix:

Denne gangen må det gå bra heile veien fram, det fortener du virkelig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - gratulerer med positiv test - du må jo bare ha super-egg!! :hoppe:

Følte det på meg jeg også faktisk :jepp:

Første del er i boks, og denne gangen skal resten jammen meg gå som det skal altså - bestemmer det herved!

Bra at dere får blodprøver nå, så slipper man å gå i uvisshet!

Nå SKAL det gå!!

Blir det juli-bebis på dere da? Det er jo perfekt :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...