pusilus Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1501 Del Skrevet 26. oktober 2011 Småkjekset, Alabama, chico, Nótt, Lucky og Kommode, takker Sikkert lurt å spørre brudeparet ang kjolen ja, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 26. oktober 2011 #1502 Del Skrevet 26. oktober 2011 Krysser fingre og tær for at du slår til igjen, og har fantastiske nyheter til oss i heiagjengen din imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. oktober 2011 #1503 Del Skrevet 26. oktober 2011 Slenger meg på lykkeønskningene, Pusilus, selv det ikke står på dem! Har helt vondt i magen jeg, så jeg kan bare drømme om hvordan du har det. (Synes svart er gerit i vinterbryllup, jeg. Liksom litt tristere i et lyst sommerbryllup. Men det er lurt å bare spørre hovepersonene! ) Gru-gleder meg til i morgen, og håper av hele mitt hjerte på gode nyheter og at dere er ett skritt næremereen liten baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #1504 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ilja og Missiw Nå er den store dommen like om hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 26. oktober 2011 #1505 Del Skrevet 26. oktober 2011 :pls: Lykke, lykke til i morgen, Pusilus. Ønsker deg en positiv test av hele mitt hjerte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. oktober 2011 #1506 Del Skrevet 27. oktober 2011 Svarte kjoler er så klassiske og stilige, så hvorfor ikke ha det i bryllup? Ser den med at det passer seg nok bedre på vinterhalvåret enn på sommeren, men det er det jo nå Krysser fingrene fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #1507 Del Skrevet 27. oktober 2011 Alle gode ting er tre? På det fjerde skal det skje! Vi håper begge to at disse to utsagnene stemmer, fjerde innsettingen og tredje gangen testene viser positivt etter et forsøk. Nå må det være vår tur vel? Vi tar ikke av helt enda, tar en dag om gangen. Denne gangen skal jeg ta blodprøver for å følge med HcG stigningen og at det utvikler seg på rett måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. oktober 2011 #1508 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ååååååh, så fantastiske nyheter å våkne opp til! Gratulerer så mye! Forstpr veldig godt at dere er tilbakeholdne,så da hopper og spretter jeg på deres vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. oktober 2011 #1509 Del Skrevet 27. oktober 2011 Neimen så godt å høre pusilus! Denne gangen skal det gå hele veien frem til en julibaby, på det fjerde skal det skje som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 27. oktober 2011 #1510 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jaaaa!! Gratulerer så mye, vennen, NÅ er det deres tur Det er nok veldig greit å ta en dag av gangen, men dette er et stoort skritt nærmere drømmen om et lite gull Endret 27. oktober 2011 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 27. oktober 2011 #1511 Del Skrevet 27. oktober 2011 Åh, strålende! på det fjerde SKAL det skje ja! Supre nyheter å våkne opp til Hva står på programmet i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. oktober 2011 #1512 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hurra! Gratulerer kjære pusilus Blir noen spennende uker fremover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. oktober 2011 #1513 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så herlig nyheter å våkne opp til da vennen Krysser alt som krysses kan for at lille spire klorer seg fast og blir der i ni måneder Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 27. oktober 2011 #1514 Del Skrevet 27. oktober 2011 Måtte felle ei tåre og to for deg. Krysser alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 27. oktober 2011 #1515 Del Skrevet 27. oktober 2011 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #1516 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk jenter Nå er det bare å få fatt i klinikken, som kan ta sin tid, og så blir det avgårde for å ta blodprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. oktober 2011 #1517 Del Skrevet 27. oktober 2011 HURRAAAAAA!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. oktober 2011 #1518 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gratulerer snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. oktober 2011 #1519 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eg følte det på meg! Gratulerer så mykje med positiv test, pusilus! Denne gangen må det gå bra heile veien fram, det fortener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. oktober 2011 #1520 Del Skrevet 27. oktober 2011 Wow - gratulerer med positiv test - du må jo bare ha super-egg!! Følte det på meg jeg også faktisk Første del er i boks, og denne gangen skal resten jammen meg gå som det skal altså - bestemmer det herved! Bra at dere får blodprøver nå, så slipper man å gå i uvisshet! Nå SKAL det gå!! Blir det juli-bebis på dere da? Det er jo perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå