Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liten gutt er født :rodmer: og jeg har kost med storebror ( :hjerte: ) på to år i mange timer i dag mens mamma´n og pappa´n var på sykehuset og tok i mot den lille. Nå sendte tobarnsfaren meg hjem med streng beskjed om at jeg måtte gå rett til sengs, slappe av og holde magen god og varm :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med en ny verdensborger! ;)

Onsdag, halvveis i uka allerede... tøff tøff tøff, som tida raser frem! Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig var han, har hatt en liten sniktitt og kos på kinnet i dag. Storebror var så stolt og god med den lille, det lyste kjærlighet av øynene :rodmer: Nydelig begge to. Både foreldre og mormor var kjempe stolt de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel knapt noe finere enn en stolt storebror på to år :rodmer:

Det gjør nok ikke det ;)

:rodmer:

Hvordan er formen din for tiden pusilus?

Formen er muligens bedre dag for dag, med noen tilbakefall.

Kvalmen forsvinner mer og mer, men den er der hvis den blir trigget av f.eks. kjøleskapet, stress/irritasjon på jobb, for lite søvn og evt lukter som ikke passer meg der og da. Men jeg klarer å overleve med den nå så lenge jeg ikke irriterer meg over kjerringkollegaen min ;) Det er bare en knap uke siden jeg måtte styrte på do for jeg trodde jeg måtte spy fordi hun irriterte vettet av meg :fnise:

Jeg er utrolig sliten fremdeles og sover/slapper av mye når jeg har anledning til det, formen er egentlig veldig grei når jeg kan ta ting i mitt tempo :Nikke:

Sliter litt med :fise: eller evt mangelen på det :sjenert:

I dag har jeg vært sliten pga barnevaktutkallingen i går, er ekstra hormonell. Jeg ble sinna på et ark som ikke gav seg uten kamp da jeg skulle ha det inn i en plastfolder på jobb i dag. Da boblet det i meg og jeg hadde mest lyst å skrike høyt, rive arket i stykker og trampe på det :rasende::kjefte::frustrert: Heldigvis klarte jeg og holde meg i skinnet og si rolig fra til venninnen min at jeg ble irritert på arket, det hjalp å si det til noen :fnise:

Nå er det natta her altså, fornøyd etter en "sviptur" til Asia med ei av venninnene mine i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Konge Lucky :skratte: Det var akkurat slik jeg følte meg, pust rolig, tell til ti og begyn på nytt igjen. :fnise:

Fikk et lite sinnautbrudd på jobb i dag også, det var så klart noe som ikke virket som det skulle når jeg hadde dårlig tid :kjefte:

Trøtt, trøtt og trøtt.. I helgen skal vi bort i festelig lag, det blir knapt med hvile de neste dagene.

God helg jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig lag høres kjekt ut, men best å unne seg litt hvile innimellom uansett. Du finner alltids plass til 10 min med beina høyt, kanskje det er alt som skal til?

Fredag og snart heeeelg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig lag er fint så lenge man ikke blir komatroll av det, slik som meg! :fnise: Men så lebge folk vet grunnen så kan jeg alltids ta meg en power nap utpå kvelden.. Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...