Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har blitt en lur på eftan i dag også, og jeg skal være i seng før ti kjenner jeg. Vi hadde nydelig wok til middag om jeg får si det selv, og jeg klarte tom å spise kyllingen jeg stekte selv :hoppendeglad: Det var sikkert pga av sausen, men jeg klarte det :Nikke:

Nå er det te, sjokolade, strikketøy og tv som gjelder :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har den perfekte planen for en flott søndagskveld :jepp: Veldig lik min egen faktisk ;) Strikketøy er gull verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også strikket noen centimeter i går - hurra for det! Bare mange centimeter igjen nå....! :fnise:

Ha en tilsvarende fin kveød i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dreia, vi har fra uke 8 og uke 9 - hvilke vil du gjette ut fra? Ikke at det er så mye å se da ;)

Ja, takk, begge deler. ;)

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for 18 veker! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har den perfekte planen for en flott søndagskveld :jepp: Veldig lik min egen faktisk ;) Strikketøy er gull verdt :)

En god og rolig kveld var det :)

Fikk også strikket noen centimeter i går - hurra for det! Bare mange centimeter igjen nå....! :fnise :

Ha en tilsvarende fin kveød i kveld! :)

Har nok noen cm igjen jeg også ;) Hva strikker du nå da?

:hoppe: 18 uker! :hoppe :

:klem:

:strix: 18 uker! :strix:

:tommel:

Ja, takk, begge deler. ;)

Og :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt for 18 veker! :nigo:

:danser: 18 uker :)

Takker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag etter luren min har jeg møtt en venninne på kafe :skravle: Det var koselig, blir ikke til at vi får skravlet så mye på trening. Hun fikk bekreftet mistanken sin fra forrige uke også, jeg som var så sikker på at jeg hadde fortalt henne at jeg var gravid. Hun har bare fått vite når innsettingen var og at det ble og siden det har hun ikke turd å spørre. Ja ja, sånn kan det gå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Har noen sånne venninner jeg også tror jeg! Akkurat nå strikker jeg teppe til knerten, lett og luftig sommerteppe fra Pickles - i blå, sjokkrosa og limegrønn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det e´kke greit ;)

Hehe... Har noen sånne venninner jeg også tror jeg! Akkurat nå strikker jeg teppe til knerten, lett og luftig sommerteppe fra Pickles - i blå, sjokkrosa og limegrønn! :)

Har du link til teppet? Jeg mangler et lett luftig sommerteppe, ikke det at jeg tror vi får bruk for det her da men :fnise:

Hurra for 18 veker! :strix:

Jippi, 18 uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg at jeg ble fintet ut, fikk en privat melding på FB av ei venninne (som bor langt unna) som jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med etter isrosen kom i fjor som lurte på om jeg hadde gode nyheter på gang. Logget meg ut fortere enn fortest og kjente at jeg ble sinna pga spørsmålet hennes, hun var faktisk en av de jeg hadde trengt ila det siste året men som rett og slett bare trakk seg unna. Hun gav ikke noe lyd fra seg med noe tegn på støtte. Jeg er sikkert irrasjonell når jeg tenker som jeg gjør om henne, men andre tanken som for gjennom hode var "hvilken rett har hun til å komme med det spørsmålet nå, hun som har oppført seg som hun har det siste året" Jeg hadde planer om å innlemme henne i nyheten etter ordinær ul, og ikke ett sekund før.

*Hormonell-og-litt-sinna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen unnskyldning i det hele tatt, men det kan vel tenkes at hun ikke visste helt hvordan hun skulle reagere..? :vetikke: Hvis hun var redd for å trå feil, var det sikkert "enklest" å bare trekke seg unna.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt samme tanken Mazilla, og det er nok det som er grunnen, men jeg hadde forventet en annen reaksjon fra henne. Etter historien vår å dømme, var hun en av dem som absolutt skulle vært til stede og jeg ble fryktelig skuffet over at det ikke skjedde. Ikke følte jeg det var min jobb å mase på henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er adressen til teppet!

http://www.pickles.no/lun-bris-sommerbabyteppe/

Strikker med baby-merino-ull med litt for store pinner (2,5 el 3, tror jeg), sp det blir ganske hullete, men det er i alle fall ganske varmt å ha det på fanget. Regner med ullteppe blir skjurat passe for sommeren her! ;) I fjor var det ikke det minste fristende å ta av stillongsen før midt i august...

Ha en hyggelig aften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...