*Lollipop* Skrevet 29. januar 2012 #2321 Del Skrevet 29. januar 2012 Spise og sove er det viktigste for deg selv og lille puskimo, så bare fortsett med det! Nyt søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #2322 Del Skrevet 29. januar 2012 Har blitt en lur på eftan i dag også, og jeg skal være i seng før ti kjenner jeg. Vi hadde nydelig wok til middag om jeg får si det selv, og jeg klarte tom å spise kyllingen jeg stekte selv Det var sikkert pga av sausen, men jeg klarte det Nå er det te, sjokolade, strikketøy og tv som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2012 #2323 Del Skrevet 29. januar 2012 Høres ut som om du har den perfekte planen for en flott søndagskveld Veldig lik min egen faktisk Strikketøy er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. januar 2012 #2324 Del Skrevet 30. januar 2012 Fikk også strikket noen centimeter i går - hurra for det! Bare mange centimeter igjen nå....! Ha en tilsvarende fin kveød i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. januar 2012 #2325 Del Skrevet 30. januar 2012 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. januar 2012 #2326 Del Skrevet 30. januar 2012 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. januar 2012 #2327 Del Skrevet 30. januar 2012 Dreia, vi har fra uke 8 og uke 9 - hvilke vil du gjette ut fra? Ikke at det er så mye å se da Ja, takk, begge deler. Og :hoppe: litt for 18 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 30. januar 2012 #2328 Del Skrevet 30. januar 2012 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #2329 Del Skrevet 30. januar 2012 Høres ut som om du har den perfekte planen for en flott søndagskveld Veldig lik min egen faktisk Strikketøy er gull verdt En god og rolig kveld var det Fikk også strikket noen centimeter i går - hurra for det! Bare mange centimeter igjen nå....! :fnise : Ha en tilsvarende fin kveød i kveld! Har nok noen cm igjen jeg også Hva strikker du nå da? 18 uker! :hoppe : 18 uker! Ja, takk, begge deler. Og :hoppe: litt for 18 veker! 18 uker Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #2330 Del Skrevet 30. januar 2012 I dag etter luren min har jeg møtt en venninne på kafe Det var koselig, blir ikke til at vi får skravlet så mye på trening. Hun fikk bekreftet mistanken sin fra forrige uke også, jeg som var så sikker på at jeg hadde fortalt henne at jeg var gravid. Hun har bare fått vite når innsettingen var og at det ble og siden det har hun ikke turd å spørre. Ja ja, sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. januar 2012 #2331 Del Skrevet 30. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. januar 2012 #2332 Del Skrevet 30. januar 2012 Hehe... Har noen sånne venninner jeg også tror jeg! Akkurat nå strikker jeg teppe til knerten, lett og luftig sommerteppe fra Pickles - i blå, sjokkrosa og limegrønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. januar 2012 #2333 Del Skrevet 30. januar 2012 Hurra for 18 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. januar 2012 #2334 Del Skrevet 30. januar 2012 Jippi, 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #2335 Del Skrevet 31. januar 2012 Det e´kke greit Hehe... Har noen sånne venninner jeg også tror jeg! Akkurat nå strikker jeg teppe til knerten, lett og luftig sommerteppe fra Pickles - i blå, sjokkrosa og limegrønn! Har du link til teppet? Jeg mangler et lett luftig sommerteppe, ikke det at jeg tror vi får bruk for det her da men Hurra for 18 veker! Jippi, 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #2336 Del Skrevet 31. januar 2012 Nå kjente jeg at jeg ble fintet ut, fikk en privat melding på FB av ei venninne (som bor langt unna) som jeg ikke har hatt noe særlig kontakt med etter isrosen kom i fjor som lurte på om jeg hadde gode nyheter på gang. Logget meg ut fortere enn fortest og kjente at jeg ble sinna pga spørsmålet hennes, hun var faktisk en av de jeg hadde trengt ila det siste året men som rett og slett bare trakk seg unna. Hun gav ikke noe lyd fra seg med noe tegn på støtte. Jeg er sikkert irrasjonell når jeg tenker som jeg gjør om henne, men andre tanken som for gjennom hode var "hvilken rett har hun til å komme med det spørsmålet nå, hun som har oppført seg som hun har det siste året" Jeg hadde planer om å innlemme henne i nyheten etter ordinær ul, og ikke ett sekund før. *Hormonell-og-litt-sinna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. januar 2012 #2337 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er ingen unnskyldning i det hele tatt, men det kan vel tenkes at hun ikke visste helt hvordan hun skulle reagere..? Hvis hun var redd for å trå feil, var det sikkert "enklest" å bare trekke seg unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #2338 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har tenkt samme tanken Mazilla, og det er nok det som er grunnen, men jeg hadde forventet en annen reaksjon fra henne. Etter historien vår å dømme, var hun en av dem som absolutt skulle vært til stede og jeg ble fryktelig skuffet over at det ikke skjedde. Ikke følte jeg det var min jobb å mase på henne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 31. januar 2012 #2339 Del Skrevet 31. januar 2012 Her er adressen til teppet! http://www.pickles.no/lun-bris-sommerbabyteppe/ Strikker med baby-merino-ull med litt for store pinner (2,5 el 3, tror jeg), sp det blir ganske hullete, men det er i alle fall ganske varmt å ha det på fanget. Regner med ullteppe blir skjurat passe for sommeren her! I fjor var det ikke det minste fristende å ta av stillongsen før midt i august... Ha en hyggelig aften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. januar 2012 #2340 Del Skrevet 31. januar 2012 Her er adressen til teppet! http://www.pickles.no/lun-bris-sommerbabyteppe/ Jeg strikker på samme teppe og kan virkelig anbefale det bruker babyull fra Dale garn og pinnenummer 6 tror jeg det er. Veldig godt og luftig samtidig som det er godt og varmt på fanget mens jeg holder på å strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå