pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2221 Del Skrevet 13. januar 2012 Den er fin, hadde lyst på den jeg også. MEN Mannen synes det var dumt å bruke så mye penger på en seng, selvom den ville vare hele perioden. Er fornøyd med de sengene vi har hatt til nå da. 1 hengevugge - kjøpt brukt, 1 sprinkelseng - fått brukt og 1 vokseseng - kjøpt ny. Spennende med UL 2 februar, kjenner jeg har sommerfugler i magen på dine vegne ved å muligens få vite kjønnet. Den er fin og dyr, men jeg håper på at vi får en god pris hvis de skal selge den snart Den er drøye syv år gammel og brukt sammenhengende i den perioden. Vi klarer oss nok med en vanlig sprinkelseng også Jeg håper vi får vite kjønnet, men gjør vi ikke det så er det egentlig nok å få vite at alt fremdeles står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. januar 2012 #2222 Del Skrevet 13. januar 2012 Veldig bra at du har fått forlenga sjukmeldinga. Og virkelig bra med så forståelsesfull sjef, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. januar 2012 #2223 Del Skrevet 13. januar 2012 Du nærmer deg sakte men sikkert halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. januar 2012 #2224 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvis du skal teste bæretøy med baby i, ville jeg gjort det før magen blir altfor i veien! Jeg hadde nemlig også planer om å prøve det, men da var magen sannelig for stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. januar 2012 #2225 Del Skrevet 13. januar 2012 Kjekt å høre at alt står bra til med PusiMinilus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #2226 Del Skrevet 14. januar 2012 Veldig bra at du har fått forlenga sjukmeldinga. Og virkelig bra med så forståelsesfull sjef, altså. Det er ikke så dumt nei, skal ikke klage. Du nærmer deg sakte men sikkert halvveis Det er da noen uker til da, men dagene går jo Hvis du skal teste bæretøy med baby i, ville jeg gjort det før magen blir altfor i veien! Jeg hadde nemlig også planer om å prøve det, men da var magen sannelig for stor! Jeg har tenkt på den problemstillingen ja, må hive meg rundt å få snakket med noen av de som har både baby og bæretøy Kjekt å høre at alt står bra til med PusiMinilus. *********** I natt har det vært graviditetenst desisert dårligste natt på søvnfronten, fikk tatt det litt igjen på formiddagen og nå blir det en dupp om litt. I dag har jeg gått gjennom klesskapet og prøvd og lagt bort det som ikke passer eller jeg ikke klarer å bruke. Sliter med høyhalsede gensre, får rett og slett litt klaus av det når jeg er gravid. Ingen store planer for kvelden, bare kos med kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2012 #2227 Del Skrevet 15. januar 2012 Så godt å lese at alt står bra til med den lille Grattis med vognvalg også, det er en superfin vogn Ha en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. januar 2012 #2228 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg bestilte bæresjal da jeg var ganske langt, og det var helt komisk å prøve-knyte det med en steinhard kul på magen Så fint råd over her om at det er lurt å være tidlig ute. Og magen popper frem når som helst, så bare å skynde seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #2229 Del Skrevet 15. januar 2012 Så godt å lese at alt står bra til med den lille Grattis med vognvalg også, det er en superfin vogn Ha en super søndag! Det var godt å få vognvalget overstått ja, nå kan jeg slappe av på det punktet Jeg bestilte bæresjal da jeg var ganske langt, og det var helt komisk å prøve-knyte det med en steinhard kul på magen Så fint råd over her om at det er lurt å være tidlig ute. Og magen popper frem når som helst, så bare å skynde seg Tenker jeg må løpe og prøve en dag denne uken, med eller uten barn i?? Noen som har en formening? I dag har jeg gått gjennom deler av garnsamlingen min, og nei jeg hadde ikke noe oversikt over det jeg hadde Har sortert småklær i dag også dvs det vi har av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. januar 2012 #2230 Del Skrevet 15. januar 2012 Oversikt over garnet mitt har jeg bare fordi jeg har lagt alt inn på Ravelry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. januar 2012 #2231 Del Skrevet 15. januar 2012 Å legge inn alt garnet på Ravelry vet jeg ikke om jeg noensinne får ork over meg til å gjøre - da må jeg jo stadig ajourføre når noe brukes og Derimot har jeg lagt inn pinner - veldig kjekt Jeg vil anbefale å prøve bære-ting med baby om du har mulighet. Det var ikke veldig enkelt å bruke en sofapute - det blir liksom ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2012 #2232 Del Skrevet 15. januar 2012 Kjekt med oversikt over garnet Herlig med sortering av småklær Har dere handlet mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2012 #2233 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg fikk også bæresjalet vårt da jeg hadde ganske stor kul på magen. Ikke lett å prøve å lære seg å knyte da, nei. Jeg ville definitivt prøvd med baby. Da får du også en feeling på hvilken sele du synes er lettest å få babyen oppi. Småklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. januar 2012 #2234 Del Skrevet 16. januar 2012 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. januar 2012 #2235 Del Skrevet 16. januar 2012 Tenker jeg må løpe og prøve en dag denne uken, med eller uten barn i?? Noen som har en formening? Jeg prøvde med puter og bamser. Drev og øvde hjemme helt på slutten. Var jo helt bekkenløs, så hadde ikke noe bedre å ta meg til Jeg hadde et elastisk sjal og en meitai helt i begynnelsen. Begge er veldig kjekke til nyfødtbæring. Kjøpe ikke manduca før mini var halvåret, faktisk. Men har alltid likt meitai best i grunn, så enkel å regulere. Og enkelt ikke minst, når man har fått knyttinga inn i fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. januar 2012 #2236 Del Skrevet 16. januar 2012 Og litt for 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. januar 2012 #2237 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Noen som har testet close baby carrier? Den ser så smart ut siden man slipper alt knytestyret, men likevel er elastisk sjal. Ser for meg at elastisk funker best til nyfødt.. Edit: for 16 uker!!! Endret 16. januar 2012 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. januar 2012 #2238 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Wow, 16 uker allerede! Ville definitivt prøvd med en baby (eller noe med vekt) for å få sikkelig feeling på bæretøyet. Er ikke sikkert noe som kjennes kjekt ut uten barn, føles greit med noen kilo oppi. Jeg var godt fornøyd med Manducaen vår, men så har jeg ikke prøvd så mye annet. Men jeg har på jobb observert foreldre som har praktes med flere meter stoff, men det har vel noe med trening å gjøre. Endret 16. januar 2012 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. januar 2012 #2239 Del Skrevet 16. januar 2012 Vi har close baby carrier, og den var helt uunnværlig i begynnelsen. Det var faktisk mannen som brukte den mest, så den er veldig enkel i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #2240 Del Skrevet 16. januar 2012 Oversikt over garnet mitt har jeg bare fordi jeg har lagt alt inn på Ravelry. Jeg kommer nok aldri til å få helt oversikt over garnet, men nå har jeg i alle fall en viss peiling Å legge inn alt garnet på Ravelry vet jeg ikke om jeg noensinne får ork over meg til å gjøre - da må jeg jo stadig ajourføre når noe brukes og Derimot har jeg lagt inn pinner - veldig kjekt Jeg vil anbefale å prøve bære-ting med baby om du har mulighet. Det var ikke veldig enkelt å bruke en sofapute - det blir liksom ikke helt det samme... Fikk inspirasjon til å lage oversikt over pinner og kroker i går, men så langt som til garn kommer nok ikke jeg heller. Jeg har plan om å ta meg en tur på en av butikkene de har bæretøy her i morgen, kanskje det er noen som har en liten å låne bort litt der også? Jeg kjenner ingen med små babyer som bor i nærheten, de er rundt året alle de minste. Kjekt med oversikt over garnet Herlig med sortering av småklær Har dere handlet mye? Litt oversikt i det monste Vi har ikke handlet så mye, denne graviditeten har det blitt to bodyer og to luer Vi har litt fra før da, vi har handlet litt sporadisk de fem siste årene. Jeg fikk også bæresjalet vårt da jeg hadde ganske stor kul på magen. Ikke lett å prøve å lære seg å knyte da, nei. Jeg ville definitivt prøvd med baby. Da får du også en feeling på hvilken sele du synes er lettest å få babyen oppi. Småklær. Det er nok ikke så dumt å prøve med baby oppi nei 16 uker! Søte du som er tidlig oppe og gjør meg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå