Miss I.W. Skrevet 11. januar 2012 #2201 Del Skrevet 11. januar 2012 Så fantastiske nyheter, Pusilus! Jeg må innrømme at jeg ble veldig lettet nå! Jeg har tenkt sånn på deg de siste dagene (og lest i dagboka de siste ukene, men det er litt tungvindt å skrive med telefonen... ). Nå går det an å begynne å senke skulderne og bare glede seg. Like greit å få gjort unna vognkjøpet! Det er så alfor mye å velge i og jeg tror uansett det er "noe" med alle vogner. Men ei svart brio-vogn er jo et helt greit valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. januar 2012 #2202 Del Skrevet 11. januar 2012 Gratulerer med vel overstått og bankende hjerte i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. januar 2012 #2203 Del Skrevet 11. januar 2012 Hipp hurra, så fantastiske nyhetar! No skal veslebabyen berre veksa seg stor og sterk, før han/ho kjem ut til mammaen og pappaen sin! Håpar resten av svangerskapet ditt berre blir lykke og glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. januar 2012 #2204 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Når det gjeld ordinær UL, ville eg ha ringt sykehuset og høyrt om dei har sett opp ein time til deg. Du skal få brev om UL-time i god tid før du er så langt på vei som du er no. Det samme skjedde med meg, då eg var gravid med jenta mi. Jordmora mi spurte meg ein dag eg var hos henne, om når eg hadde fått time til ordinær UL. Eg sa at eg ikkje hadde fått nokon time enda (hugsar ikkje kor langt eg var på vei då, men trur ganske sikkert at eg var kortare på vei enn du er no). Jordmora sa at time til ordinær UL burde eg ha fått, så ho ringte sykehuset. Det viste seg at dei hadde rota, og ikkje sett opp nokon time til meg. Det gjekk berre nokre få dagar frå jordmora ringte, til eg fekk brev i posten med innkalling til UL-time. Så eg synst absolutt at du bør sjekka det opp! Endret 11. januar 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. januar 2012 #2205 Del Skrevet 11. januar 2012 Så utrolig godt å lese at alt står bra til med den vesle isprinsen Og godt å ha vognkjøpet i boks - alt som er i orden er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 11. januar 2012 #2206 Del Skrevet 11. januar 2012 Gratulerer så mye med en stor milepæl overstått Så gøy å ha vogna i boks, nå er det bare å kose seg med prøvetrilling rundt i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. januar 2012 #2207 Del Skrevet 11. januar 2012 Eg var nesten på gråten då eg såg meldinga di i dag. Godt ingen stakk innom kontoret akkurat då. Du var ikke den eneste! Både mamma og jeg fikk veldig grøtete stemme og blanke øyne da jeg leste meldingen høyt Absolutt den fineste meldingen jeg har fått på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. januar 2012 #2208 Del Skrevet 12. januar 2012 Gratulerer med vognkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 12. januar 2012 #2209 Del Skrevet 12. januar 2012 Gratulerer så mye med vellykket ultralyd! Angående bæretøy vil ihvertfall ikke jeg anbefale Manduca, er skikkelig skuffet over den. For all del, den er god å bære i, men det store problemet mitt var at vi måtte være to for at jeg skulle bruke den. Det var jo helt pøkk umulig å få den marken av en guttunge til å sitte stille lenge nok til at jeg fikk han på ryggen. Har lyst på en Close baby carrier og en ergo til neste gang vi skal ha barn, og skal selge moby wrapen og Manducaen som er svært lite brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 12. januar 2012 #2210 Del Skrevet 12. januar 2012 Hun sa ikke noe som heller i hverken den ene eller andre retningen ang. tippelisten. Sjekket hjertet og hjernen grundig og alt var Vi svingte innom Barnas hus i dag, og dermed var det gjort. Vognen er på plass og det ble en svart Brio Happy 2011 modell som var bra nedsatt Nå trenger vi ikke tenke mer på den avgjørelsen.. Så fantastisk Og gratulerer med vognkjøp Håper du blir fornøyd! Det er iallefall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. januar 2012 #2211 Del Skrevet 12. januar 2012 Hurra for isrosen - eller isrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2012 #2212 Del Skrevet 12. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #2213 Del Skrevet 12. januar 2012 Søte jenter Travel dag i dag, kanskje en avtale for mye.. Er på vei til sengs nå, men spørs om jeg får sove i all blåsten. Tenkte jeg skulle ringe sykehuset ang ordinær ul i morgen, men hvis det går i glemmeboken så skal jeg til JM på onsdag og kan høre da Ellers skal jeg til legen igjen i morgen, lei det kontoret, men ikke til min lege siden han ikke hadde ledig time før onsdag.. Jeg er litt usikker på om jeg skal prøve meg mer på jobb eller ikke. Jeg vet at kvalmen kommer sigende hvis jeg tar meg for mye ut og er ikke så veldig lysten på det, men på en annen side har jeg jo faktisk litt overskudd til å "holde" huset delvis og noen sosiale aktiviteter nå også. Jeg nekter å bare bli liggende på sofaen etter jobb, det er ikke det som er målet mitt. Sjefen er i alle fall klar på hva hun mener, og det er at jeg skal ta vare på meg selv og ikke overdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. januar 2012 #2214 Del Skrevet 12. januar 2012 Høres ut som om dy har en veldig fornuftig sjef - gull verdt!! Selv om det ikke er alltid man klarer å følge det rådet selv... Skulle nok ha trappet ned litt jeg også, men vet liksom ikke hvordan det skulle blitt organisert... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2215 Del Skrevet 13. januar 2012 Så bra!!! Da går det fint denne gangen da! Gleder meg til min UL, om bare 16 dager... Håper alt er i orden der også.... Alt er nok bra hos deg også Grattis med vogn! Har så lyst til å kjøpe med en gang jeg også (og det er jo lurt nå som det er januarsalg!!), men vet ikke om jeg tør... pysa! Jeg er egentlig pyse jeg også, og vi synes det var tidlig, men nå er det gjort Grattis med vognkjøp! Happy blir nok bra. Regner med at vi blir fornøyd Eg var nesten på gråten då eg såg meldinga di i dag. Godt ingen stakk innom kontoret akkurat då. Og gratulerer med vognkjøp! Godt å ha det i boks. Det er nemlig ikkje noko særlig å ligga på sjukehuset og uroa seg over om vognbagen kjem i hus før babyen. Vognbagen skal være i hus i slutten av denne måneden og i helgen skal jeg ringe å spørre sis om jeg får kjøpe stokke sleepy bed av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2216 Del Skrevet 13. januar 2012 Så fantastiske nyheter, Pusilus! Jeg må innrømme at jeg ble veldig lettet nå! Jeg har tenkt sånn på deg de siste dagene (og lest i dagboka de siste ukene, men det er litt tungvindt å skrive med telefonen... ). Nå går det an å begynne å senke skulderne og bare glede seg. Like greit å få gjort unna vognkjøpet! Det er så alfor mye å velge i og jeg tror uansett det er "noe" med alle vogner. Men ei svart brio-vogn er jo et helt greit valg. Jeg ble veldig lettet selv også. Vi blir nok fornøyd med vognen, bare klumpen vil sove i den Gratulerer med vel overstått og bankende hjerte i magen! Takk, takk Hipp hurra, så fantastiske nyhetar! No skal veslebabyen berre veksa seg stor og sterk, før han/ho kjem ut til mammaen og pappaen sin! Håpar resten av svangerskapet ditt berre blir lykke og glede! Det var det ja, jeg fikk ikke nok av tversnittet av hjertet til klumpen med de fire fine hjertekammerne Det gav ro i sjelen det! Når det gjeld ordinær UL, ville eg ha ringt sykehuset og høyrt om dei har sett opp ein time til deg. Du skal få brev om UL-time i god tid før du er så langt på vei som du er no. Det samme skjedde med meg, då eg var gravid med jenta mi. Jordmora mi spurte meg ein dag eg var hos henne, om når eg hadde fått time til ordinær UL. Eg sa at eg ikkje hadde fått nokon time enda (hugsar ikkje kor langt eg var på vei då, men trur ganske sikkert at eg var kortare på vei enn du er no). Jordmora sa at time til ordinær UL burde eg ha fått, så ho ringte sykehuset. Det viste seg at dei hadde rota, og ikkje sett opp nokon time til meg. Det gjekk berre nokre få dagar frå jordmora ringte, til eg fekk brev i posten med innkalling til UL-time. Så eg synst absolutt at du bør sjekka det opp! Jeg ringte i dag og brevet ble sendt i går, sikkert litt forsinkelser pga jul og nyttår Time til ordinær ul er 2. februar, knappe tre uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2217 Del Skrevet 13. januar 2012 Så utrolig godt å lese at alt står bra til med den vesle isprinsen Og godt å ha vognkjøpet i boks - alt som er i orden er godt. Det er greit å være ferdig med vognkjøpet ja, veldig fornøyd der. Blir spennede om klumpen vil vise seg frem om tre uker og om vi får vite om det blir gutt eller jente Gratulerer så mye med en stor milepæl overstått Så gøy å ha vogna i boks, nå er det bare å kose seg med prøvetrilling rundt i stua Takker Prøvetrilling er det nok ikke plass til i denne stuen, og dessuten har vognen tatt seg en øytur for mellomlagring Alt av oppbevaringsplass her er stappet for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2218 Del Skrevet 13. januar 2012 Du var ikke den eneste! Både mamma og jeg fikk veldig grøtete stemme og blanke øyne da jeg leste meldingen høyt Absolutt den fineste meldingen jeg har fått på lenge! Gratulerer med vognkjøp! Takker Gratulerer så mye med vellykket ultralyd! Angående bæretøy vil ihvertfall ikke jeg anbefale Manduca, er skikkelig skuffet over den. For all del, den er god å bære i, men det store problemet mitt var at vi måtte være to for at jeg skulle bruke den. Det var jo helt pøkk umulig å få den marken av en guttunge til å sitte stille lenge nok til at jeg fikk han på ryggen. Har lyst på en Close baby carrier og en ergo til neste gang vi skal ha barn, og skal selge moby wrapen og Manducaen som er svært lite brukt. Takk for det Jeg har blitt anbefalt sleepy wrap av ei venninne som har hatt stor suksess med den både i varmt og kaldt vær til all slags aktiviteter. Hun fikk sent junibarn i fjor og er strålende fornøyd med den. Jeg har også tenkt litt på manduca, men skal høre litt mer og kanskje få prøve den med baby i Så fantastisk Og gratulerer med vognkjøp Håper du blir fornøyd! Det er iallefall jeg Takk Hurra for isrosen - eller isrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #2219 Del Skrevet 13. januar 2012 Høres ut som om dy har en veldig fornuftig sjef - gull verdt!! Selv om det ikke er alltid man klarer å følge det rådet selv... Skulle nok ha trappet ned litt jeg også, men vet liksom ikke hvordan det skulle blitt organisert... God natt! H*n har vist seg å ikke være så dum i slike situasjoner, veldig empatisk. Jeg er jo en av de som har litt mer ansvar på jobb enn de aller fleste, men det går greit i 50% også selv om jeg skulle hatt mer tid så går det rundt uten at jeg stresser. Jeg ble sykemeldt tre uker til, kanskje jeg får litt overskudd til å trene litt også nå Fredag og pizza , men først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. januar 2012 #2220 Del Skrevet 13. januar 2012 Vognbagen skal være i hus i slutten av denne måneden og i helgen skal jeg ringe å spørre sis om jeg får kjøpe stokke sleepy bed av dem. Den er fin, hadde lyst på den jeg også. MEN Mannen synes det var dumt å bruke så mye penger på en seng, selvom den ville vare hele perioden. Er fornøyd med de sengene vi har hatt til nå da. 1 hengevugge - kjøpt brukt, 1 sprinkelseng - fått brukt og 1 vokseseng - kjøpt ny. Spennende med UL 2 februar, kjenner jeg har sommerfugler i magen på dine vegne ved å muligens få vite kjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå