Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Herlig!! :strix::bolledeig::duskedame: Så fint at alt er bare bra med lille :rodmer:

Sa de noe som får betydning for tippelista? Må si jeg er spent på hvilken "tøffing" som bor i magen din.. :fnise:

Nå kan du slappe av en stund til og glede deg til ord UL :jepp:

:klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!!! Da går det fint denne gangen da! :klem: Gleder meg til min UL, om bare 16 dager... Håper alt er i orden der også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa ikke noe som heller i hverken den ene eller andre retningen ang. tippelisten. Sjekket hjertet og hjernen grundig og alt var :tommelopp:

Vi svingte innom Barnas hus i dag, og dermed var det gjort. Vognen er på plass og det ble en svart Brio Happy 2011 modell som var bra nedsatt :) Nå trenger vi ikke tenke mer på den avgjørelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn! Har så lyst til å kjøpe med en gang jeg også (og det er jo lurt nå som det er januarsalg!!), men vet ikke om jeg tør... :fnise: pysa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vogn!

Mayami: pleier å være gode tilbud i februar også :)

Så bra - da kan jeg i alle fall vente til etter ordinær UL og neste jordmortime! :) Og godt er det, for det er jo helt umulig å bestemme seg!! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var nesten på gråten då eg såg meldinga di i dag. :strix: Godt ingen stakk innom kontoret akkurat då. ;)

Og gratulerer med vognkjøp! Godt å ha det i boks. Det er nemlig ikkje noko særlig å ligga på sjukehuset og uroa seg over om vognbagen kjem i hus før babyen. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...