Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cola smaker ikke noe bra :klo: Hva skal jeg drikke for å stabilisere kvalmen en kollega har gitt meg i dag da? (Hun har irritert meg og gjort meg sint, noe som tydligvis ikke er bra for kvalmen)

Nå er det pizza ala pusilus, lenge siden sist og jeg gleder meg stort :)

Fikk en mail på ni ord i dag som gjorde meg glad tvers igjennom :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slitsomt med kvalmefremmende kollegaer... Har noen jeg også, men det er mest pga lukt! Hva med sitronbrus? Det virker mot kvalme for min del, og smaker bedre enn cola - uavhengig av graviditet og kvalme!

Koselig med trivelig mail! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronbrus har vi ikke, men julebrus og pizza hjalp litt :tommel: De kvalmefremmende luktene tar kjøleskapet seg av for meg :sprettoy:

Nå er det bare å gjøre seg klar for natten, i morgen blir det venninneskravling for alle penga hele dagen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitronbrus og gul saft er mine favoritter for tiden. I matveien er boller og makrell i tomat store slagere, dog ikke sammen! Og i går gikk jeg hele formiddagen på sykehuset og ventet på middagstid, da var det kjøttkaker. Godt det er tidlig middag der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mail som gjør deg så glad :) Det er noen som virkelig kan det med å glede andre med bare sitt nærvær eller et par få ord, herlige folk!

Kos deg med venninneskravlings!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babygutt: på deg! Når er UL igjen?

Selv om all kvalmen kanskje skal tilsi at det er ei jente (etter hva jeg har hørt om symptomer..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at kvalme skal tilsi jente, og siden jeg ikke var kvalm på noe vis i det hele tatt og fikk jente må jo du bare vente en liten gutt. :fnise: Logisk ikke sant??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at kvalme skal tilsi jente, og siden jeg ikke var kvalm på noe vis i det hele tatt og fikk jente må jo du bare vente en liten gutt. :fnise: Logisk ikke sant??!!

Flott med logikk!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste :hoppe:

Jeg tror det blir ei prinsesse :babyjente:

Kvalmemessig har mine svangerskap vært helt like, og jeg fikk gutt først og de sier nå at det kommer ei jente. Så på meg stemmer ikke den teorien ivertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg kan nå skrive under på at kvalmen ikke alltid tilsier jente :tunge1: Hyperemesis i ørten uker og vanlig kvalme med oppkast til uke 34 :spy:

(Og dette vil jeg gjøre igjen??? De er virkelig søte disse små :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker logikken Nótt :Nikke:

Ul er på onsdag Selma :) Tre dager til nå :tommel:

Sliten etter en vellykket jentehelg, den siste dro for en times tid siden. Hadde dem på søndagslunsj hos oss slik at de fikk se hvor vi bodde også. Ble mye latter og sen natt i går, så nå er det en dupp på sofaen for min del :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...