dreia Skrevet 31. desember 2011 #2101 Del Skrevet 31. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #2102 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Selma, lucky, kommode, joyce, Alabama, lollipop, zia, nòtt, Aud, Mayami, Synne og dreia Dagene tusler og går, fikk snakket litt med engelen på jobb her om dagen og det var godt, hjelper å snakke med en annen dame som forstår litt. Kjære er god han også, men det er som sagt godt å snakke med noen som selv har vært gjennom hormonkjøret med ivf og den slags. Det har gått en del i søvn i det siste også, føler meg ikke akkurat glødende og full av energi som man skal? i andre trimester, men det får jeg vel bare prøve og ta som et godt tegn på at klumpen trives Nå er det tolv dager til neste ul og jeg er klar som et egg for å få vite hvordan det står til i hybelen, det kommer til å bli lange dager. Jeg skulle gjerne hatt en sniktitt før helgen slik at jeg er sikker når jeg avslører nyheten for jentene (det er bare en av fire som vet). Vi skal på jentetur, flere av de gode gamle Vi er et par som slipper å dra langveis og heldigvis er jeg en av dem Nå er det full fres i forberedelsene til kvelden, jeg slapper av og de andre jobber , det blir 35 +- til middag Heldigvis er det ikke jeg som er arrangør. Endret 31. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 31. desember 2011 #2103 Del Skrevet 31. desember 2011 Riktig godt nytt år! Forstår at dagene føles lange mot UL, ikke rart at det er mye tanker som svirrer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. desember 2011 #2104 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. desember 2011 #2105 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! I 2012 blir du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #2106 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Takk rhubarb, dreia og lollipop Nå er klokken snart tre timer over leggetid, fult liv i leiren og jeg tusler til køys Endret 31. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 1. januar 2012 #2107 Del Skrevet 1. januar 2012 Håper du får et strålende år i 2012 som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. januar 2012 #2108 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år til deg vennen Tenk at vi skal bli mammaer i år Dette blir et flott år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 1. januar 2012 #2109 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. januar 2012 #2110 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår Pusilus!! Håper du får et flott år med nattevåk, bæsjebleier og klissete baby-kinn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2111 Del Skrevet 2. januar 2012 Håper du får et strålende år i 2012 som mamma Tusen takk Gossip Håper av hele mitt hjerte at dette blir et positivt år for dere også på den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2112 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år til deg vennen Tenk at vi skal bli mammaer i år Dette blir et flott år! Godt nytt år til deg også. Jeg har fremdeles litt vansker med å tro at vi blir en liten familie på tre til sommeren, men vi er jo et par skritt i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2113 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nytt år! Godt nytt år til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2114 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår Pusilus!! Håper du får et flott år med nattevåk, bæsjebleier og klissete baby-kinn! Klissete babykinn Håper på det samme for deg snuppa ********* 14 uker i dag og 9 dager til ul, synes tiden går sakte jeg. Skravlet litt med ei venninne i dag som synes det hadde gått kjempe fort fra uke 6 til i dag, det synes neimen ikke jeg Håper tiden går litt raskere mot neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 2. januar 2012 #2115 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår, og masse lykke til med UL om 9 dagar Korleis er formen for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. januar 2012 #2116 Del Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår, gravida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #2117 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår, og masse lykke til med UL om 9 dagar Korleis er formen for tida? Takk, takk Håper på et strålende år for din del også! Formen har vært fin de siste dagene, trøtt men ikke kvalm. Jeg har hel dag borte fra jobb i dag og da akupunktøren skrev melding og spurte hvordan formen var kunne jeg stolt skrive at jeg trodde kvalmen var borte nå. Spole frem en halvtime, åpner kjøleskapet og kjenner ikke de fryktede "kjøleskapslukten", tar en sniff til og tar ut det jeg skal ha --> lukker døren og setter fra meg ting mens jeg brekker meg og løper på badet for å spy på tom mage. Men jeg er ikke kvalm i det minste da , bare spyr likevel Dette bør gå veien! Godt nyttår, gravida! Takk for det Godt nytt år til deg og tuppa også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. januar 2012 #2118 Del Skrevet 3. januar 2012 Å spy heilt plutselig når ein ikkje er kvalm, er iallfall eit typisk graviditetsteikn. (Og godt å sleppa kvalmen, om ikkje anna. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. januar 2012 #2119 Del Skrevet 3. januar 2012 Godt nyttår, pusilus! Dette kommer til å bli et nydelig år for dere, med masse babykos. Jeg likte Mayami sitt innlegg forresten Kjedelig å vente på UL, får håpe tida går fortere enn du tror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. januar 2012 #2120 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg likte Mayami sitt innlegg forresten Er det ikke dette vi ser fram til og lengter etter da? Blir stas! Til og med lillebror synes det er stas å skifte bleie på sin egen sønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå