*Lollipop* Skrevet 24. desember 2011 #2081 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. desember 2011 #2082 Del Skrevet 24. desember 2011 For eit fint julekort å få by mistake, då. Ha ei fin jul, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. desember 2011 #2083 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. desember 2011 #2084 Del Skrevet 26. desember 2011 Høres ut som om du hadde noen fine førjulsdager Håper resten av julen har vært fin også! Herlig med en liten tass som viser tommelen Fortsatt god jul pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #2085 Del Skrevet 26. desember 2011 Home, sweet home. Deilig å være hjemme oss seg selv etter en travel men koselig jul. Fikk en del kvalitetstid med apekattene , masse kos av den yngste og "voksenprat" med skolejenten. Kvalmen har ikke helt holdt seg i bakgrunnen, jeg endte opp med å ha nære samtaler med porselenet flere ganger lillejulaften. Kombinasjonen av varme, mange mennesker, mye mat og ingen hvile = kvalme og oppkast. Jeg var flink å hvile julaften og i går, og da gikk det mye bedre Merker det har vært litt stress med reising og slikt i dag for nå på kveldingen var det nye runder, selv om jeg sov meg en dupp. Det betyr vel bare at jeg må roe ned, ta alt med knusende ro og legge meg til fornuftig tid Bonusjukegave fra kjære, han vasket kjøleskapet mens jeg pakket ut kofferten min I morgen er det jobb og jeg kommer til å være zoombie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. desember 2011 #2086 Del Skrevet 27. desember 2011 Så deilig å komme seg hjem og herlig med nyvasket kjøleskap Den kvalmen er ikke morsom, men godt det hjelper når du får slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #2087 Del Skrevet 27. desember 2011 Det var utrolig godt med nyvasket kjøleskap ja, nå klarer jeg i det minste å åpne det Tung dag på jobb i dag, lite motivasjon til å dra på morgenen og som alltid er det mye å gjøre etter helligdager og jeg som bare er der halv dag. I dag var jeg alene også, heldigvis kommer en til i morgen og jeg kan roe ned igjen. Det tok på med en turbodag, da var det godt å bli hentet av kjære og få ta seg en lang dupp på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. desember 2011 #2088 Del Skrevet 28. desember 2011 Ta vare på deg selv og den lille pusilus, det er dere to som er viktigst akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2089 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg vet det Lollipop, men med slike dager på jobb er det vanskelig å bare lukke øynene. Ikke mye roligere på jobb i dag, jeg var over tiden min, men prøvde å roe ned og ikke stresse. Det skal bli godt med helg igjen. Jeg sliter litt med søvnen, finner ikke gode stillinger og tanker som surrer. Det er godt at kjære har mulighet til å ta seg fri denne uken slik at han kan være hjemme og få tankene mine over på andre ting på dagtid. Vi er nå inne i den perioden (uke 13/14) som isrosen tok kvelden, og neste uke er det ett år siden den grusomme helgen. Jeg håper av hele mitt hjerte at denne klumpen klarer seg, troen der i mot er litt rusten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. desember 2011 #2090 Del Skrevet 28. desember 2011 Huff, håper du kommer deg gjennom denne perioden med god støtte fra din kjære Dette skal gå bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. desember 2011 #2091 Del Skrevet 28. desember 2011 Krysser alt jeg har for at lille klumpen kommer seg godt over neste uke og de neste 26 ukene Det er din tur nå Men skjønner tvilen din, jeg er redd hver dag fremdeles ennå jeg kjenner lillegutt stort sett gjennom hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 28. desember 2011 #2092 Del Skrevet 28. desember 2011 Tenker på deg, og krysser fingrene for at lille klumpen har det bra der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 29. desember 2011 #2093 Del Skrevet 29. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. desember 2011 #2094 Del Skrevet 29. desember 2011 Vi er nå inne i den perioden (uke 13/14) som isrosen tok kvelden, og neste uke er det ett år siden den grusomme helgen. Jeg håper av hele mitt hjerte at denne klumpen klarer seg, troen der i mot er litt rusten nå. Helt naturlig at denne perioden blir ekstra tøff, Ta vare på hverandre og prat om det. Jeg tror og håper at den lille greier seg denne gangen! Det med å være engstelig tror jeg dessverre du kommer til å kjenne på hele veien til den lille er ute. Jeg har jo bare opplevd å miste en gang, men det er nok noe av grunnen til at jeg ennå ikke klarer å slappe helt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. desember 2011 #2095 Del Skrevet 29. desember 2011 Allerede et helt år siden, tiden går fort.. denne gangen skal det gå bra, men det er klart at dette blir en spesielt vanskelig tid for deg og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. desember 2011 #2096 Del Skrevet 29. desember 2011 Skjønner godt at dette er en ekstra tøff periode. Hold ut et par uker, så er dere helberget gjennom nok en tøff etappe, og stadig nærmere et lite mirakel som dere snart skal få hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. desember 2011 #2097 Del Skrevet 29. desember 2011 Tenker masse på deg i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 29. desember 2011 #2098 Del Skrevet 29. desember 2011 Det blir nok en spesiell uke, så bra at kjære kan være rundt deg i disse dagene. Med den enorme kvalmen som du har hatt, + at det virkelig, VIRKELIG er deres tur nå, og at dere har kommet fordi de 12. første ukene, og nettopp sett fine isrosen, så kan jeg vanskelig tro at det går andre veier enn til sommerpode. Skjønner godt at det kan bli tøft, godt dere har hverandre! Prøv å slapp av og hygg deg mest mulig ut fra det som du får til, det gjør godt for isrosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. desember 2011 #2099 Del Skrevet 30. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 30. desember 2011 #2100 Del Skrevet 30. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå