Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så herlig med dagens UL-opplevelse :strix: og aldeles ikke en ulempe å hoppe over noen dager bare for å bli fullgåtte 12 uker :biggrin: Gratulerer så mye med en etterlengtet passering av en stor milepæl :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::hoppe::strix::hoppendeglad::grine:

Det var forresten nesten maktkamp då eg var på 11-vekers-UL på fertilitetsseksjonen. Då legen "vår" kom inn, trudde han at eg hadde sett igong med UL på meg sjølv, før han såg legekollegaen sin som hadde snike seg inn og starta kontrollen av meg. Veldig artig når dei er så ivrige. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, jeg blir så glad av å lese her inne i dag! :hoppendeglad:

Jeg er så utrolig glad på dine vegne, Pusilus, og du kunne vel ikke fått en bedre inngang til julehelgen! :hug:

Har aldri tenkt over det der med ul på fertilitetsseksjonen før, men de får jo selvfølgelig sjelden sett foster som er noe særlig over embryofasen de. Vi har bestandig blitt overført etter ul i uke 9. He he, skal se de holder deg der så lenge de kan. :fnise:

Deilig med entusiastiske leger og sykepleiere da, det gjør sykehuset litt mindre sterilt og mer personlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord, sør, øst, vest, tidlig ammetåke godtas som unskyldning :jepp:

Jeg bor nord for deg og er opprinnelig vest fra ;)

:daane: Jeg bommet jo på alt sammen jo :fnise:

Jaja, da kan du se - det er iallfall ingen her inne som skal føle seg redde for at jeg kommer til å gjenkjenne de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med 12 veker, og vel overstått UL! :hoppe: Så utrulig kjekt å høyra at alt er supert med den lille magebuaren din! :strix: Denne gangen skal det nok gå bra hele veien fram! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn tekst på tickeren :hjerte:

:Nikke:

12 uker og vinkende foster, kan det bli bedre?! :rodmer:

Foreløpig kan det ikke det.

:klem:

Hipp hurra for 12 uker og vinkende bebis! :danser::strix::hoppendeglad:

:kelm:

Så herlig med dagens UL-opplevelse :strix: og aldeles ikke en ulempe å hoppe over noen dager bare for å bli fullgåtte 12 uker :biggrin: Gratulerer så mye med en etterlengtet passering av en stor milepæl :hoppe:

Synes det var helt supert å hoppe over noen dager jeg ja :jepp: Kjære er så stolt av klumpen som vinket til oss og vi gleder oss begge til ny ul i uke to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::hoppe::strix::hoppendeglad::grine:

Det var forresten nesten maktkamp då eg var på 11-vekers-UL på fertilitetsseksjonen. Då legen "vår" kom inn, trudde han at eg hadde sett igong med UL på meg sjølv, før han såg legekollegaen sin som hadde snike seg inn og starta kontrollen av meg. Veldig artig når dei er så ivrige. :ler:

:fnise:

De er så herlig hele gjengen, dvs uten om "skumledama" :sjenert:

Hvilke leger var det som hadde ul på deg da? Var doktor R en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne, du... Du har vel ikkje bilde av den lille elsklingen, vel? :foto:

:popcorn:

:riste: ikke fra i går, har fra ca 8 uker og ca 9 uker. Jeg har tom bilde av hematomet mitt som ligger litt utenfor den indre mormunnen :ler:

Ååååå, jeg blir så glad av å lese her inne i dag! :hoppendeglad:

Jeg er så utrolig glad på dine vegne, Pusilus, og du kunne vel ikke fått en bedre inngang til julehelgen! :hug:

Har aldri tenkt over det der med ul på fertilitetsseksjonen før, men de får jo selvfølgelig sjelden sett foster som er noe særlig over embryofasen de. Vi har bestandig blitt overført etter ul i uke 9. He he, skal se de holder deg der så lenge de kan. :fnise:

Deilig med entusiastiske leger og sykepleiere da, det gjør sykehuset litt mindre sterilt og mer personlig. :)

Det er veldig godt at de er entusiastisk :Nikke: Kjære sa senest i går at doktor D trives godt i jobben sin, det er ikke vanskelig å se.

:daane: Jeg bommet jo på alt sammen jo :fnise:

Jaja, da kan du se - det er iallfall ingen her inne som skal føle seg redde for at jeg kommer til å gjenkjenne de :fnise:

:ler:

Det er nok ingen som trenger å være redd for at jeg skal gjenkjenne dem heller ;)

Gratulerer så mykje med 12 veker, og vel overstått UL! :hoppe: Så utrulig kjekt å høyra at alt er supert med den lille magebuaren din! :strix: Denne gangen skal det nok gå bra hele veien fram! :klem:

Takk :klem: Vi har bestemt at denne gangen skal det holde helt til slutten av juni/beg av juli :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

De er så herlig hele gjengen, dvs uten om "skumledama" :sjenert:

Hvilke leger var det som hadde ul på deg da? Var doktor R en av dem?

Dokter R var den som sneik seg inn og blei tatt på fersken med "staven" av dokter K. ;)

Albumet til lille puskimoen MÅ eg berre få sjå, om du endar opp med å lima inn bilde av hematomet, altså! :opplyser:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo virkelig timet det perfekt denne gangen - juni/juli er jo glimrende i forhold til barnehageplass :fnise:

Det var vel kanskje klinikken som timet ;)

Dokter R var den som sneik seg inn og blei tatt på fersken med "staven" av dokter K. ;)

Synes jeg ser doktor R stå "vakt" og sniker seg inn når doktor K snur ryggen til :skratte:

Albumet til lille puskimoen MÅ eg berre få sjå, om du endar opp med å lima inn bilde av hematomet, altså! :opplyser:

:hoho:

Puskimoen er med på bildet av hematomet h*n også :jepp: , litt blurry ;)

I dag er jeg fornøyd med meg selv altså, jeg har vasket badet (noe som trengtes), vasket to maskiner med klær, brettet et fullt stativ og pakket til juletur. Kjenner at jeg har gjort mer enn nok nå, er forkjølet også og puste klarer jeg knapt. Jeg vil har ordentlig nesespray og ikke bare saltvann..Det er heldigvis bare en drøy time på jobb i morgen, jordmortime langt i gokk gjør at jeg må gå fra jobb en time før jeg skal være der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da... Mat blir nok ikke helt det samme igjen etter dette her! Tror jeg aldri kommer til å tåle brokkoli i framtiden, uansett hvor godt jeg tidligere syntes det var... Jaja, satser på at det blir verdt det! ;)

God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysjom, det er leeeeenge til jeg skal spise spagetti igjen :spy:

Huffameg, nå blei eg kvalm...

Hurra for bitteliten frisk og rask magebaby! Me var og på ultralyd i veke 12, og huskar at legen sa at den vesle var 5 cm. Det er jammen ikkje lenge si, og no er den samme kroppen omtrent 60 cm. Tenk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...