Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt bare bra :tommel: 5,15 cm fra hode til rumpe og fem fingre så vi på ene hånden da lille "vinket" til oss :hjerte:

Jeg spurte også hvordan lengde på svangerskap ble regnet i forhold til fryseforsøk, og det viste seg da at jeg er 12 uker i dag og ikke 11+4 som jeg trodde :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasjonsblomst, Missiw,lollipop, klematis, Alabama og kommode :klemmer:

Vi fikk et lite 3D show i dag også, det var da mini slo til og vinket, legen var helt ekstatisk da det skjedde og utbrøt "oj tommel, så dere, fikk dere med dere det?????" Det er ikke daglig kost på fertilitetsseksjonen at de får se så store og velutviklete foster, det er bare en liten prosentandel som får ul i uke 12/13. Jeg skal faktisk tilbake der en tur når jeg er litt over 15 uker, legen synes det var unødvendig å henvise meg til naboen for en gang. Kjære og jeg mistenker h*n for å ville se et enda eldre foster selv :fnise: Sykepleierene ( 3stk) som hang i gangen og gjorde papirarbeid da vi var ferdig på ul i dag gliste for harde livet da de fikk bekreftet at alt så fint ut, de er så søte :hjerte:

Jeg fikk forresten en av de voksne (50+) på jobb til å gråte i dag :sjenert: , jeg gikk med seabands og da var det gjort :fnise: Hun var veldig glad for å høre at jeg var 12 uker på vei :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med tommel på UL :hoppe: De er veldig hyggelige på den seksjonen altså, og det gjør jo ikke noe at legene er ekstra ivrige på å se et foster eldre enn 8 uker :fnise:

Kanskje vi kræsjer i gangen på neste UL da? Vi skal på ny vekstestimering rett over nyttår, og det er vel sånn ca 3 uker til.

Skal se om jeg ser noen som får sykepleierne i ekstra godt humør iallfall :fnise:

Tenker på hvor rart det er lagt opp der med venterom egentlig - husker at jeg synes det var trist med alle de gravide magene da vi satt og ventet under behandlingene. Nå, når jeg faktisk er en av disse gravide-magene, så får jeg nesten vondt av de som sitter på vent til infertilitet. Får nesten lyst til å gå med et skilt som sier at vi har vært der vi også, og at ting ordner seg som regel til slutt :)

12 uker fortjener forresten en dans synes jeg :danser: Håper dere kan feire jul med litt lavere skuldre nå, og nyte magen som vokser! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært inne her før i dag, mrn for en hyggelig lesing!!!! :hoppe: for 12 uker!!!!! Så herlig å se en liten hånd som vinker til mamma og pappa...!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra for 12 uker! Veldig gledelig nyhet å få med seg fra sykesenga :)

Takk. Håper det går bedre med deg :klem:

Gratulerer med 12 uker!

Så fantastisk å se vinking :rodmer:

Takker :klem:

Så stas med tommel på UL :hoppe: De er veldig hyggelige på den seksjonen altså, og det gjør jo ikke noe at legene er ekstra ivrige på å se et foster eldre enn 8 uker :fnise:

Kanskje vi kræsjer i gangen på neste UL da? Vi skal på ny vekstestimering rett over nyttår, og det er vel sånn ca 3 uker til.

Skal se om jeg ser noen som får sykepleierne i ekstra godt humør iallfall :fnise:

Tenker på hvor rart det er lagt opp der med venterom egentlig - husker at jeg synes det var trist med alle de gravide magene da vi satt og ventet under behandlingene. Nå, når jeg faktisk er en av disse gravide-magene, så får jeg nesten vondt av de som sitter på vent til infertilitet. Får nesten lyst til å gå med et skilt som sier at vi har vært der vi også, og at ting ordner seg som regel til slutt :)

12 uker fortjener forresten en dans synes jeg :danser: Håper dere kan feire jul med litt lavere skuldre nå, og nyte magen som vokser! :hjerte:

Tror neppe vi støter på hverandre i gangene, da må du nok forville deg litt lenger nord ;) (Her er det gyn. pol som er nabo til fertilitetsseksjonen og ikke så fryktelig mange gravide som går der) Det er godt at de som jobber med IVF rundt om i landet er gode, hyggelige mennesker alle sammen :Nikke:

Det var virkelig godt med en ul i dag ja, en ekstra bekreftelse før julen for å få senket skuldrene litt mer er ikke til å forakte.

Åh, så fantastisk! :grine: Blir helt rørt her jeg sitter. Denne gangen kommer det til å gå kjempefint! :jepp:

:jepp: Denne gangen skal det gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært inne her før i dag, mrn for en hyggelig lesing!!!! :hoppe: for 12 uker!!!!! Så herlig å se en liten hånd som vinker til mamma og pappa...!

Det var kos med "vinking" ja :rodmer: , og litt ekstra stas at legen var så entusiastisk :)

:strix: 12 uker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at du hørte til "nedenfor", samtidig som jeg har skjønt at du kanskje opprinnelig var nordfra :klo:

Kan jeg skylde på tidlig ammetåke? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn hadde jeg fått for meg at du hørte til "nedenfor", samtidig som jeg har skjønt at du kanskje opprinnelig var nordfra :klo:

Kan jeg skylde på tidlig ammetåke? :fnise:

Nord, sør, øst, vest, tidlig ammetåke godtas som unskyldning :jepp:

Jeg bor nord for deg og er opprinnelig vest fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...