Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenk at du har kommet deg til 10 uker pusilusen :klemmer:

Det nærmer seg kvalmeslutt og tryggere tider. Du skal få gå hele ni mnd med en mini i magen denne gangen. Det er så fortjent, etter alt dere har vært igjennom. Tenk for et mirakel! Jeg er så utrolig glad på deres vegne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo helt glemt å takke for 10 ukers gratulasjoner :sjenert: Takk, takk.

I kveld har kjære og jeg snakket om navn, jeg har sett på slektstrærene på farssiden min og kommet med forslag. Jeg kan si så mye at ikke alt gikk gjennom sensuren hos kjære :ler: Jeg leste opp topp-ti navnene også og må bare innrømme at vi ikke er helt på den linjen heller. Det er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmor, heldigvis ingen innvoller som har forsvunnet her, men det er ille nok å kaste opp på nesten tom mage.. Dagen forløp bra mtp kvalme, men fy så sliten jeg var da jeg kom meg på jobb. :daane:

O'hara, jepp, bare 3/4 deler igjen :hoppe:

Da var julebordet med kjæres jobb over for meg, heldigvis var D og R der med liten på 7 dager så tidlig skyss hjem var det ingen problemer med ;)

Magen er stinn selv om jeg kun spiste en tredel av det jeg pleier og tok meg skikkelig god tid...

Fikk god velkomst av voffsen da jeg kom hjem også :hjerte:

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ser je skikkelig gravid ut, i alle fall etter raspeball/potetball/kumle middagen hos svigerbestemor ;) Det var kjempe godt :sikle: , nå blir det en strekk på sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok bare å komme dreia, hun smeller med glede sammen litt til :jepp:

Vi hadde en koselig middag med henne, kjære og jeg. Vi røpte nyheten, men som mistenkt så har svigermor sladret til henne. Svigerbestemor ble glad da, når vi fortalte det selv. Det ble litt snakking om graviditeter og hvordan hun hadde det i sine svangerskap. Hun har hatt sine runder med plager hun også for å si det sånn.

Etter middagen sov vi tv begge to og det var herlig :nigo: Jeg liker å sove tv med kjære :hjerte:

Nå har jeg rømt fra øl-smaking og har planer om å sove enda mer, synes fulle folk er litt trasig når jeg er trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer sterkt å kjøpe neseklype :Nikke:

Nå er de siste julekortene skrevet og klar til sending i morgen, spent på om de rekker frem til Junaitæn før jul :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg og liten vennen feiret inngangen til ny veke på ein ny måte, :Nikke: litt oppkast når klokken bikka tolv. No er det berre og sovne før kvalmen kjem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...