Småkjekset Skrevet 8. desember 2011 #1961 Del Skrevet 8. desember 2011 10 fantastiske uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. desember 2011 #1962 Del Skrevet 8. desember 2011 Tenk at du har kommet deg til 10 uker pusilusen Det nærmer seg kvalmeslutt og tryggere tider. Du skal få gå hele ni mnd med en mini i magen denne gangen. Det er så fortjent, etter alt dere har vært igjennom. Tenk for et mirakel! Jeg er så utrolig glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #1963 Del Skrevet 8. desember 2011 10 uker ja Gleder meg til jeg er 15 uker på vei med bekreftet liv i magen, fem uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. desember 2011 #1964 Del Skrevet 8. desember 2011 10 uker ja Gleder meg til jeg er 15 uker på vei med bekreftet liv i magen, fem uker igjen. Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 8. desember 2011 #1965 Del Skrevet 8. desember 2011 10 uker og foster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. desember 2011 #1966 Del Skrevet 8. desember 2011 Hurra for 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. desember 2011 #1967 Del Skrevet 8. desember 2011 Gratulerer med 10 uker snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #1968 Del Skrevet 8. desember 2011 Har jo helt glemt å takke for 10 ukers gratulasjoner Takk, takk. I kveld har kjære og jeg snakket om navn, jeg har sett på slektstrærene på farssiden min og kommet med forslag. Jeg kan si så mye at ikke alt gikk gjennom sensuren hos kjære Jeg leste opp topp-ti navnene også og må bare innrømme at vi ikke er helt på den linjen heller. Det er vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #1969 Del Skrevet 9. desember 2011 Woohoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 9. desember 2011 #1970 Del Skrevet 9. desember 2011 Woohoo Her og, tror jeg har kastet opp det meste av innvoller. Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. desember 2011 #1971 Del Skrevet 9. desember 2011 Bare 30 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #1972 Del Skrevet 9. desember 2011 Blåmor, heldigvis ingen innvoller som har forsvunnet her, men det er ille nok å kaste opp på nesten tom mage.. Dagen forløp bra mtp kvalme, men fy så sliten jeg var da jeg kom meg på jobb. O'hara, jepp, bare 3/4 deler igjen Da var julebordet med kjæres jobb over for meg, heldigvis var D og R der med liten på 7 dager så tidlig skyss hjem var det ingen problemer med Magen er stinn selv om jeg kun spiste en tredel av det jeg pleier og tok meg skikkelig god tid... Fikk god velkomst av voffsen da jeg kom hjem også Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #1973 Del Skrevet 10. desember 2011 I dag ser je skikkelig gravid ut, i alle fall etter raspeball/potetball/kumle middagen hos svigerbestemor Det var kjempe godt , nå blir det en strekk på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2011 #1974 Del Skrevet 10. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #1975 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er nok bare å komme dreia, hun smeller med glede sammen litt til Vi hadde en koselig middag med henne, kjære og jeg. Vi røpte nyheten, men som mistenkt så har svigermor sladret til henne. Svigerbestemor ble glad da, når vi fortalte det selv. Det ble litt snakking om graviditeter og hvordan hun hadde det i sine svangerskap. Hun har hatt sine runder med plager hun også for å si det sånn. Etter middagen sov vi tv begge to og det var herlig Jeg liker å sove tv med kjære Nå har jeg rømt fra øl-smaking og har planer om å sove enda mer, synes fulle folk er litt trasig når jeg er trøtt og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #1976 Del Skrevet 11. desember 2011 Svigers lager koteletter til middag, det stinker fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. desember 2011 #1977 Del Skrevet 11. desember 2011 Svigers lager koteletter til middag, det stinker fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. desember 2011 #1978 Del Skrevet 11. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #1979 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg vurderer sterkt å kjøpe neseklype Nå er de siste julekortene skrevet og klar til sending i morgen, spent på om de rekker frem til Junaitæn før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #1980 Del Skrevet 11. desember 2011 Då har eg og liten vennen feiret inngangen til ny veke på ein ny måte, litt oppkast når klokken bikka tolv. No er det berre og sovne før kvalmen kjem igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå