Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Har tent det andre lyset alt jeg :)

Så tenner vi et lys i kveld

vi tenner det for glede.

Det står og skinner for seg selv

og oss som er tilstede.

Så tenner vi et lys i kveld,

vi tenner det for glede.

Så tenner vi to lys i kveld,

to lys for håp og glede.

De står og skinner for seg selv

og oss som er tilstede.

Så tenner vi to lys i kveld,

to lys for håp og glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært en grei søndag, men hvem kunne forestille seg at det var så slitsomt å bake pepperkaker og kakemenn :daane:

Kvalm og sliten, nå er det natta :sove:

En av de søte dansevenninnene mine kom forresten med gulerotkake til meg i kveld :) Hun hadde hatt besøk av noen kolleger og de hadde ikke klart å spise opp den fantastiske kaken, så kjære og jeg koste oss med et stykke hver tidligere i kveld :sikle:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å synes det kan være litt slitsomt å bake. :Nikke: Og du er vel heller ikke akkurat i toppform, så jeg skjønner godt at du ble sliten! :klemmer: Jeg hadde planer om så mange sorter på lørdag, men det ble faktisk bare en... Og da var jeg kaputt i ryggen. Med det var dobbel oppskrift da! ;) Nå skal jeg ta en liten ladning med pepperkaker (fordi jeg tror det ikke blir noen storproduksjon når jeg senere i uka skal bake med snuppa :fnise: ) og noen brød. Lenge siden vi har hatt det nå og jeg tok meg i å lengte etter det idag.

Det øker vel utvalget når du nå har begynt å spise hvete og melk! Og det kan vel være greit å få i seg det som hjelper mot kvalmen, uten for mange restreksjoner. Hvor lenge ble du anbefalt å gå på baby-lage-dietten, forresten?

Det er så godt å se at det går så bra med deg etter å ha vært fraværende en stund! Jeg begynner virkelig å tro at det er deres tur denne gangen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw :klem:

Skjønner godt at det er slitsomt å bake med kranglete rygg også :Nikke: , du må passe på!

Det er vel mer en "ikke-få-syklus-smerter" diett pga endometriosen jeg har gått på ;)

-------

Ikke i noe form i dag, kvalm, kvalm og litt vondt i hodet fordi jeg ikke får i meg noe ærkiv pga kvalmen. Brekker meg av ingenting i dag også, heldigvis ikke noe oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klo: Var det ikke en ticker her for ikke så lenge siden?

Håper formen din tar seg opp snart :klemmer:

Det var en ticker her for litt siden, men det dukket opp så mange reklameannonser under innleggene mine at jeg gikk ut av mitt gode skinn. Jeg skal prøve å fikse ny :)

Godt å se at alt står fint til med deg tross kvalmen :klemmer:

:klem:

Formen er mye bedre i dag pga av en virkelig god natt der jeg bare var oppe på do en gang, og det fordi jeg neste ikke drakk noe i går :fnise: Nå der i mot, etter to-tre timer på senteret med svigermor kjenner jeg kvalmen bak i halsen og prøver så godt å dytte den lenger bort med sjokoladepudding :sjenert: Svigers ville ha meg med ut å spise, men jeg takket fint nei pga av alle rare lukter som finnes der de lager mat og middag er ikke mi sterke side for tiden...

Fikk unna tre julegaver i dag da :tommelsmil:

Nå er det :veslejenta: og så får vi se om jeg er i form til trening senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en god natts søvn! Det hadde jeg også i natt - så god at jeg trodde det var noe feil med meg! :fnise: Uvant å ikke måtte opp på do flere ganger i løpet av natta... Heldigvis/dessverre kom dotrangen til ake for fullt senere på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg ordentlig bekymret! Leste side opp og side ned og så ingen ticker og var livredd for at noe hadde gått galt :sjenert: Men det var da endelig godt at alt fremdeles står bra til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en god natts søvn! Det hadde jeg også i natt - så god at jeg trodde det var noe feil med meg! :fnise: Uvant å ikke måtte opp på do flere ganger i løpet av natta... Heldigvis/dessverre kom dotrangen til ake for fullt senere på dagen!

Sov godt i natt også, og det var godt etter en senkveld med brekking på nytt.

Nå ble jeg ordentlig bekymret! Leste side opp og side ned og så ingen ticker og var livredd for at noe hadde gått galt :sjenert: Men det var da endelig godt at alt fremdeles står bra til :klemmer:

Ikke meningen å skremme deg, men det var dette med disse annonsene/reklamene som kom opp etter innleggene mine pga tickeren som irriterte meg. Alt vel snuppa :klem:

Hei, håper du har en fin dag Pusilus ;)

Har hatt en ok dag, ille lukter på jobb som jeg ikke kommer unna, og en god lur når jeg kom hjem :)

Nå er planen å lage to julekort som skal sendes til junaiten. *leter etter inspirasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei ruhbarb :vinke:

Senkveld på meg i dag, har vært på en "lynvisitt" hos ei venninne i gaten på kveldingen. Det er så utrolig deilig å komme ruslende som man er i joggebukse med både ekstra rumpe og knær uten at det blir kommentert :) Ikke for det hun har nok sett meg oftest i treningsklær ettersom det er en av dansejentene ;) Hun hadde en kjip jobb med å gå gjennom div papirer og bilder som "Berit" helt og delvis har tatt knekken på, og trengte selskap. Alltid koselig med skravling :skravle:

Har hatt en ok dag mtp kvalme, håper at morgendagen også blir bra. Har lite lyst til å gå på jobb pga luktene, for de tok virkelig av i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 10 uker!!!!

Ikke noe særlig med luktete jobb - det lukter litt her også.. svette unger i våte ullgensere! :spy: Håper dagen blir luktfri og fin for deg!

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...