pusilus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1921 Del Skrevet 1. desember 2011 Så flott at alt framleis er bra! Og 9 veker i morgon 9 uker Hipp hurra for en 23 mm stor glede! fra hode til bak. Så bra at alt er vel! 23 mm med lykke! Hurra! Herlig lesning, Pusilus! :)23 mm med ren lykke! Hipp hurra for lille gull på 23 mm *går og spyr* Har vært like før flere ganger i dag her også, spes på vei hjem fra aku. Har panikk for å måtte kaste opp offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. desember 2011 #1922 Del Skrevet 1. desember 2011 Bare 29 uker igjen, de går som en vind (det var ingen smiley for vind, så da blir det denne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1923 Del Skrevet 1. desember 2011 Bare 29 uker igjen, de går som en vind (det var ingen smiley for vind, så da blir det denne ) Det er litt lenge til da 7 mnd. Se på denne da , var ikke den fin? Blir nok en liten stund til det blir innkjøp av mammaklær, men det er artig å titte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1924 Del Skrevet 1. desember 2011 Da er alle julekortene og to pakker klar til å bli sendt Jeg kom på to familier til jeg må sende kort til da, de vi bodde hos når vi var på ferie, jeg har to halvferdige som jeg skal bryne meg på i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. desember 2011 #1925 Del Skrevet 1. desember 2011 Huff, har ikke begynt på julekortene, jeg. Men er i god rute med julegavene da Toppen var lekker, har bestilt en sånn i julegave til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. desember 2011 #1926 Del Skrevet 1. desember 2011 Søt topp! Noe avslørende på nåvørende tidspunkt, men definitivt noe å tenke på til over jul! Du er jammen flink som lage julekort selv! Bestilte foto-kort på nett og trenger bare å skrive på adresse... Jaja, får skylde på at jeg har to småtasser som trenger oppmersomhet! Det jlir vel mindre kort fra deg også, tenker jeg, neste jul! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1927 Del Skrevet 1. desember 2011 Huff, har ikke begynt på julekortene, jeg. Men er i god rute med julegavene da Toppen var lekker, har bestilt en sånn i julegave til meg selv. Jeg har hatt de liggende ferdig lenge jeg, men det var fordi jeg boblet over av inspirasjon etter en jentetur til østlandet på hobbybutikker Jeg vurderer å kjøpe den toppen jeg også, kanskje jeg drister meg til å "fortelle" det til flere av venninnene mine hjemme på den måten i julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1928 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Søt topp! Noe avslørende på nåvørende tidspunkt, men definitivt noe å tenke på til over jul! Du er jammen flink som lage julekort selv! Bestilte foto-kort på nett og trenger bare å skrive på adresse... Jaja, får skylde på at jeg har to småtasser som trenger oppmersomhet! Det jlir vel mindre kort fra deg også, tenker jeg, neste jul! God natt! Takker, har mål om å opprettholde julekortlaging, mulig det blir noen enklere versjoner men jeg elsker å småpusle med slikt Genseren er avslørende ja, men det er sea-band og grønt tryne også Endret 1. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. desember 2011 #1929 Del Skrevet 1. desember 2011 Flinkis med julekort Her ble det laget 19 kort i fjor.. I år har jeg glatt bestilt 45 stk, med bilde av maskotten... Heelt greit Synes du skal kjøpe den toppen ja, den var fin Er så koselig å lese inne her, 23 mm og 9 uker Håper du får en fin fredag og en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2011 #1930 Del Skrevet 2. desember 2011 Så bra at alt står bra til med lille klump. Fiiin topp. Jeg elsker jo (nesten) alt som er fransk, og vurderer nesten å kjøpe den for å bruke den en (forhåpentligvis) neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #1931 Del Skrevet 2. desember 2011 Sommerfuglen, kos med bilde av maskoten da Jeg skal klare å fikse hjemmelagede med bilde av liten til neste jul Belle, jeg skal bestille genseren senere i dag, det blir mammabukse også da Jeg er lei av å gå med et konstant press over magen.. Nå blir det besøk til D+R og pjokken deres , helt fersk baby på et halvt døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2011 #1932 Del Skrevet 2. desember 2011 Ååh, helt fersk baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #1933 Del Skrevet 2. desember 2011 Nyyyydelig Første besøk hos kompis til lille klumpen i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. desember 2011 #1934 Del Skrevet 2. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #1935 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Kanskje det er på tide å komme seg opp av sengen? Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk rokkert om på arbeidsuken min og slipper jobb i dag, godt å kunne ha en lat morgen. I dag er jeg kvalmere enn i går også, jeg bør vel kanskje få i meg noe mat og tatt en dusj. Planen i dag er kafetur med to venninner og i morgen er det bakedag med ei annen. Jeg har forresten gått over til hvete og meieriprodukter igjen, skoleboller og rislunch hjelper nemlig mot kvalme Endret 3. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #1936 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg må nok trekke tilbake det med griseværet, det må være noe jeg har drømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #1937 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det lov å gå og legge seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. desember 2011 #1938 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er det. Eg burde vel egentlig vore like fornuftig, ettersom eg ikkje akkurat sov mange timane i natt, men her sit eg nå med munnen på vidt gap og vil sikkert gjera det i nokre timar til. Håper du har ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. desember 2011 #1939 Del Skrevet 3. desember 2011 Gratulerer med 9 uker!! Sånn litt på etterskudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #1940 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er det. Eg burde vel egentlig vore like fornuftig, ettersom eg ikkje akkurat sov mange timane i natt, men her sit eg nå med munnen på vidt gap og vil sikkert gjera det i nokre timar til. Håper du har ei fin helg. Jeg kom meg ikke i seng før i ti-tiden, plutselig var det litt mye skal bare Heldigvis søndag og ingen planer før 12.30 Gratulerer med 9 uker!! Sånn litt på etterskudd... Takk, takk *********** Får vist ikke noe bedre matlyst på morgenen av å være gravid, det hjelper ikke stort å spise konstant pga kvalmen på morgenen noe som fungerer som fjell på kvelden I gårkveld spiste jeg til det tøyt ut av ørene og kunne spist enda mer hvis jeg ikke hadde vært streng med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå