Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liten er 23 mm og hjertet dunker fortsatt med full kraft :rodmer: I dag hadde vi time hos en ny lege, han var desverre mye mindre informativ enn de vi er vant til :sjenert: Håper på en av de vanlige legene på neste kontroll :jepp:

I dag var :kvalm: den andre tingen jeg gjorde på jobb, grønne epler holder kvalmen borte hvis jeg er det, men de er neimen ikke noe god å kaste opp :sprettoy: Jeg fikk kun liten forvarsel, økt spyttproduksjon som var "sur", var ikke kvalm på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott alt att fortsatt ser bra ut med lille knøttet :rodmer:

Kjedelig med denne kvalmen :sukk: Håper den slipper taket hos deg snart :klem:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23mm - som en liten nøtt! :) Trivelig!!

Har vært fryktelig kvalm selv i dag, så du har all min sympati.. greide å unngå oppkast på jobb, men det var jammen bare såvidt! Huff og huff... men det er jo et godt tegn, heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa :strix:

Det er fantastisk.

Har meldt med en tidligere kollega i dag, ryktene har nådd henne om en av mine kolleger som er gravid og da kom selvfølgelig spørsmålet om det var noen flere som venter barn, og jeg så håpløs som jeg er på å omgå sannheten klarte ikke å dy meg så nå vet hun også det :sjenert:

Ja, ja hun hadde nok fått vite det om to uker når vi har kafedate uansett ;)

Jeg overgår meg selv i dag, jeg har skrevet 18 julekort på ikke noe tid :daane: og har kun ett igjen :hoppe: og det må jeg fikse litt på før det er skrivbart. Jeg har aldri vært så tidlig ute med skrivingen, jeg er faktisk stolt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...