Lucky? Skrevet 26. november 2011 #1881 Del Skrevet 26. november 2011 Så bra bussturen gikk fint Håper strømmen kommer tilbake til deg igjen snart! Herlig med 8 uker og litt shopping til lille klumpen Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. november 2011 Forfatter #1882 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Strømmen kom etterhvert den Var det forresten noen som sa lettrørt? Var like før jeg satt i gang å tute høyt under en av talene, det ble ikke bedre da broren til kompis satt og blunket fort med begge øynene å prøvde og fokusere på kaffekoppen sin... Trodde ikke han var den lettrørte typen, men der tok jeg feil gitt Han er tøff på utsiden, men inni er han myk som marsipan. Natta (per def. er vel bror til kompis også en kompis ) Endret 26. november 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. november 2011 #1883 Del Skrevet 27. november 2011 Oisann her er det jo spennende nyheter på gang. Krysser fingre og tær for at det går bra! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. november 2011 Forfatter #1884 Del Skrevet 27. november 2011 Tusen takk Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. november 2011 #1885 Del Skrevet 27. november 2011 Hei på deg! Håper du har hatt en fin helg - og at du får en flott og kvalme-fri uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. november 2011 Forfatter #1886 Del Skrevet 28. november 2011 Helgen har vært fin, bare trøtt og litt uggen. Bilturen hjem gikk fint også , småspiste stort sett hele veien da Det lå an til å bli en bra dag i dag også, helt til jeg gikk inn ytterdøren på jobb. Jeg brakk meg da jeg gikk over dørstokken, herlig Det ble ikke bedre da det var mange som var borte pga sykdom og det ble massive omrokkeringer på staben, dvs at det er slik som alltid og det er mitt felt som får lide Det ble til at jeg var godt over tiden min i dag, trøtt-småkvalm og svimmel. Det er ikke snakk om at jeg skal tilbake i 100% dene uken Nå holder jeg på å mote meg opp til å pynte litt til advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. november 2011 #1887 Del Skrevet 28. november 2011 Så kjedelig!! Bra kvalmen ga seg litt da... Min har så godt som forsvunnet, litt bekymret for det.. Jaja, skal til jordmor i morgen, så da blir det vel vei i vellinga! Koselig å pynte til jul da - når man har "fri" likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. november 2011 #1888 Del Skrevet 28. november 2011 Ugh... Den der kvalmen ja... Fant lite som hjalp mot den. Gjorde ikke annet enn å være kvalm og sove på sofaen i 14 uker.. I uke 7 var vi på helgetur til Barcelona... Tjoho, liksom. Hadde gledd meg i månedsvis, men eneste jeg fikk gjort var å drikke friskpresset appelsinjuice, ferdig oppskåren frukt og sove på hotellrommet... Det blir bedre!!! Imens, spis det du føker su har lyst på/greier, riktig mat får du tidsnok i deg senere, men husk folaten for ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. november 2011 Forfatter #1889 Del Skrevet 28. november 2011 Så kjedelig!! Bra kvalmen ga seg litt da... Min har så godt som forsvunnet, litt bekymret for det.. Jaja, skal til jordmor i morgen, så da blir det vel vei i vellinga! Koselig å pynte til jul da - når man har "fri" likevel! Jeg var også bekymret for den biten i helgen, men den forsvant i dag gitt Jeg skal til legen i morgen og forlange i alle fall 50% sykemelding videre... Onsdag er det ul igjen Ugh... Den der kvalmen ja... Fant lite som hjalp mot den. Gjorde ikke annet enn å være kvalm og sove på sofaen i 14 uker.. I uke 7 var vi på helgetur til Barcelona... Tjoho, liksom. Hadde gledd meg i månedsvis, men eneste jeg fikk gjort var å drikke friskpresset appelsinjuice, ferdig oppskåren frukt og sove på hotellrommet... Det blir bedre!!! Imens, spis det du føker su har lyst på/greier, riktig mat får du tidsnok i deg senere, men husk folaten for ticker! I 14 uker , ikke noe stas nei. Jeg har faktisk vært flink å få i meg sunn og relativ god mengde mat hit til , svigers (mest svigermor) er bekymret fordi jeg "bare" spiser knekkebrød og drikker vann/juice til frokost Akkurat som loffen hun spiser er noe bedre... I dag har jeg kastet på dør det å være flink og ikke spise hvetemel, har spist en nydelig skolebolle (som jeg har hatt lyst på i tre uker) og nå har jeg en skillingsbolle som skal til pers Tar folat, andre vitaminer og mineraler hver dag Nå har jeg tatt en kjappvask av huset og pyntet, skal tenne adventslys nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. november 2011 #1890 Del Skrevet 28. november 2011 Syns det er bra du sykemelder deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. november 2011 #1891 Del Skrevet 29. november 2011 Vær obs på at du ikke nødvendigvis skal spise vitaminpiller når du er gravid. Noen er greie å ta, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1892 Del Skrevet 29. november 2011 Har undersøkt og det er godkjent kosttilskudd for gravide Blir ganske så utslitt av å være på jobb *pumpet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1893 Del Skrevet 29. november 2011 Fremdeles 50% sykemelding, hadde ikke klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. november 2011 #1894 Del Skrevet 29. november 2011 Fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. november 2011 #1895 Del Skrevet 29. november 2011 Kjenner du forresten noko til bekkenet denne gongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1896 Del Skrevet 29. november 2011 Kjenner litt smårusk av og til, men ikke noe voldsomt Får se hvordan ståa er i morgen , jeg har vært en liten tur på trening i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1897 Del Skrevet 30. november 2011 Ny ul i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. november 2011 #1898 Del Skrevet 30. november 2011 Så gøy, når er timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 30. november 2011 #1899 Del Skrevet 30. november 2011 Lykke til på UL i dag, og tusen takk for koselig melding i innboksen Ser ut som om vi kan følge hverandre fremover, ligger ca en uke bak deg med vår uplanlagte, men likevel veldig så velkomne lille skatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1900 Del Skrevet 30. november 2011 Gossip, den er ca halv to, men jeg beregner litt forsinkelser Blåmor, gratulerer Koselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå