^^Belle^^ Skrevet 16. november 2011 #1761 Del Skrevet 16. november 2011 Så fantastiske nyheter! Skal du på flere UL før den ordinære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. november 2011 #1762 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. november 2011 #1763 Del Skrevet 16. november 2011 Kor mange veker er du no, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. november 2011 #1764 Del Skrevet 16. november 2011 Hurra! Kor lenge er det til neste UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2011 #1765 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. november 2011 #1766 Del Skrevet 17. november 2011 Hipp hurra for 7 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1767 Del Skrevet 17. november 2011 Tusen takk alle sammen Til dere som lurer på ul, så skal vi på ny kontroll om to uker Ilja, det ble ikke mat fra favoritt plassen i går, men burger med BBQ- saus. Jeg fikk rare lyster når jeg kjente lukten av BBQ saus da vi kom inn på restauranten vi var på i går. Jeg liker egentlig ikke BBQ-saus, men når jeg er gravid er det himmelsk Litt små kvalm når jeg våknet og har absolutt ikke lyst å gå på jobb *blæh* Takkfor ukesjubling Lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 17. november 2011 #1768 Del Skrevet 17. november 2011 Åh! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2011 #1769 Del Skrevet 17. november 2011 Fantastiske nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punky Brewster Skrevet 17. november 2011 #1770 Del Skrevet 17. november 2011 Så fantastisk gode nyheter! :strix: Det er lite som kan sammenlignes med å se det lille frøet med et bankende hjerte. Og nå skal den bare fortsette å vokse og trives der inne i 33 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. november 2011 Forfatter #1771 Del Skrevet 17. november 2011 Takker Det var ganske så godt å se lilleklump i går, mye roligere i dag Sendte sms til akupunktøren om det bankende hjertet og fikk en herlig sms tilbake Har akkurat våknet fra etter-jobb luren min og surfer litt via telefonen mens jeg prøver å samle mot til og stå opp, lage middag og pakke til øytur... Jeg var på shopping i boden i går og fant frem mammabuksen min i går, det var fantastisk for den oppblåste magen og ikke ha noe stramt på "Alle" på jobb vet jo at jeg er gravid, så jeg blir ikke akkurat ferska pga klesvalgene mine Det er litt godt at de vet tross alt. Det er ikke noen mange som spør og graver heller, der har to av venninnene mine gjort et kjempearbeid når jeg har vært borte ,og de som gjør det gjør det på tomannshånd og da er det helt greit for min del. Jeg er så spent på om det har vært noe action hos en av de andre IVF-erene mens jeg har vært borte, skal se omjeg får snakket litt med henne i morgen. Nå må jeg dra meg opp altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. november 2011 #1772 Del Skrevet 17. november 2011 Denne morgen ønsket jeg også at heg var sykemeldt... Ikke like greit før lunsj enkelte dager! Bare et par sykedager hadde vært godt, men tanken på at jeg må ta igjen destomer gjør at jeg går på jobb likevel.. Jaja, det er vel for en god sak, får jeg tro! Ha en fin kveld - og god øytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 18. november 2011 #1773 Del Skrevet 18. november 2011 for ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. november 2011 #1774 Del Skrevet 18. november 2011 Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. november 2011 Forfatter #1775 Del Skrevet 19. november 2011 Det blir ul igjen til uken her ser det ut som, gammelt blod på ettermiddagen i dag. Jeg ringer på mandag hvis det ikke tiltar ila helgen, da blir det evt legevakten i morgen. Krysser alt for at det går bra denne gangen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. november 2011 #1776 Del Skrevet 19. november 2011 Krysser fingrene og sender over en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. november 2011 #1777 Del Skrevet 19. november 2011 Fingrene krysset her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. november 2011 #1778 Del Skrevet 19. november 2011 Kryssar virkelig alt det eg har her. :pls: Føler sånn med deg, snuppa. Det er så utrulig slitsomt å gå slik og vera bekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. november 2011 #1779 Del Skrevet 19. november 2011 Håper alt er bra og at du slipper noe mere blod! Du trenger ingen ekstra bekymringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. november 2011 #1780 Del Skrevet 19. november 2011 Krysser absolutt alt jeg har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå