Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte, gode jenter :hug:

Som vanlig var det forsinkelser, tror jeg kun har kommet inn til rett tid et par ganger og det sier litt etter alle turene jeg har hatt der. Vi kom i allefall inn etter 35 min med "bonusventing", jeg var nervøs som bare pokker. Snakket litt med legen før jeg hoppet opp i stolen, så bort fra sjermen og tårene var på full fart da legen sa at jeg kunne se. Lille er i dag 9 mm og hjertet slår med 149 slag pr min. Vi er to stk lettere sjeler, enda et mål er nådd. Nå skal jeg ta igjen litt søvn som det ble dårlig av i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Jippiii! Visste jeg det ikke - dette kommer til å gå bra! Dere er godt på vei nå - 9 mm er jo en anseelig lengde :jepp:

Gratulerer med vel overstått UL, og nyte noen dager hvor dere kanskje får litt med ro i hjertet (før bekymringen igjen tiltar).

Uff, skjønner nesten ikke nå hvordan jeg holdt ut før vi kunne kjenne tassen - når jeg blir engstlig nå, så er det jo som regel bare å vente en liten time, i verste faqll to, og vips, så er han i farta. Gled dere til dere kommer dit - da er det lettere å være rolig :klemmer:

Forøvrig har vi faktisk kommet inn FØR tiden flesteparten av våre Riksen-besøk - hvor sykt er ikke det? :fnise: Og vi er selvsagt alltid sent ute, så blir stort sett ropt opp i det vi kommer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :hoppendeglad: Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Angsten i forkant, og følelsen når man får se en liten skatt med et blinkende hjerte :grine:

Feire med mat fra favorittstedet idag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg får helt tårer i øynene jeg, kan så levende forestille meg hvordan det må ha vært å se det lille hjertet slå når du nettopp hadde stålsatt deg for dårlig nytt. Hurra for lille 9 mm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...