AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 http://finnland.finn.no/?WT.mc_id=GL_finnland&WT.srch=1&gclid=CIKs_eD00KcCFcI63godYDxiDw Ja, interesserer dette paret og finn.no livet deres deg?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Nei, i grunnen ikke. Har en kompis som innredet hele huset sitt ved kun å få tak i gratis ting på torget på finn.no, så dette er liksom ikke så spesielt for meg lengre.
Gjest Fikira Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Nei, i grunnen ikke. Har en kompis som innredet hele huset sitt ved kun å få tak i gratis ting på torget på finn.no, så dette er liksom ikke så spesielt for meg lengre. Kjenner også en som gjorde det samme =D Tar man seg tid til å leite, så finner man mye der...
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Da jeg var student så brukte jeg alle tilgjengelige midler på en så stor hybel som mulig. Fikk en totalt uinnredet. Den første uka, 2-3 venner med store biler og en essotilhenger så hadde jeg gratis garderobeskap med speilglass i dørene, hyller, bøker, en svartsekk med dvd'er, en tv, kjøleskap kombinert med liten frys, kjøkkenmøbler, lamper, sofa med lenestol, stuebord, osv osv. Det eneste jeg kjøpte var hygieneartikler, bestikk og tallerker, og slike småting. Når jeg var ferdig i studietiden ga jeg bort alt videre, og det var mange studenter som kom og hentet hos meg slik jeg en gang hadde gjort fra andre, så alt går 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå