Gjest Anja @ Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Hei er 21 og har gått på p piller i 12 dager nå - Siden jeg startet har jeg hatt blødning - ikke mye men litt hver dag - og merker jeg har smått med menstruasjonssmerter og det irriterer meg sykt mye - Hva er det som skjer ? er det normalt ? Trodde p piller skulle gjøre at jeg fikk mindre smerter Er ikke like mye som det ellers er men er fortsatt smått med smerter - Kommer dette til å gå over ?? Forresten -> Bruker Microgynon Trenger virkelig noen råd ?? Satt utrolig pris på det - TAkk
Tullepia Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hei er 21 og har gått på p piller i 12 dager nå - Siden jeg startet har jeg hatt blødning - ikke mye men litt hver dag - og merker jeg har smått med menstruasjonssmerter og det irriterer meg sykt mye - Hva er det som skjer ? er det normalt ? Trodde p piller skulle gjøre at jeg fikk mindre smerter Er ikke like mye som det ellers er men er fortsatt smått med smerter - Kommer dette til å gå over ?? Forresten -> Bruker Microgynon Trenger virkelig noen råd ?? Satt utrolig pris på det - TAkk Det vil nok gå seg til. Når man tukler med kroppens hormoner ved å bruke p-piller vil det bli litt kaos i systemet i starten. Det har bare gått tolv dager. Du bør bruke pillen i tre måneder før du vurderer å evt skifte type. Da har kroppen fått vennet seg til pillen og du kan se hvordan kroppen reagerer på dem. Det er ulikt fra pille til pille og kvinne til kvinne om smertene blir større eller mindre, det samme med mengde blødning. Dette må du vurdere etter noen måneder og diskutere med legen din. Hvis blødningene ikke gir seg bør du gå til legen for å undersøke om det kan være noe annet enn p-pillen som gir blødningene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå