Gå til innhold

Deprimert over liten pikk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Også jeg som trodde det var testosteronet som ga aggresivitet og gener som ga stor eller liten pikk... :lete:

Nei . Menn med lite testosteron er av den sjalu typen . Menn med mye testosteron kan bli aggressive , men ikke i mot sin kjæreste , heller imot andre menn . . hvis du skjønner ?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei . Menn med lite testosteron er av den sjalu typen . Menn med mye testosteron kan bli aggressive , men ikke i mot sin kjæreste , heller imot andre menn . . hvis du skjønner ?

Derfor mange kvinner er sjalue hurper. Vi har for lite testo! :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Nei . . Han var ikke noe god i senga : (

Var han skikkelig stiv da? Det kan ha vært litt prestasjonsangst, som bremset blodtilførselen.

Jeg tror egentlig du bør la han gå til ei dame som passer bedre til hans størrelse. Du har liksom vært i skobutikken og prøvd en utrolig vakker sko, som ikke passet akkurat til deg. Synd de ikke hadde fler igjen i din størrelse :(

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg som en STERK kvinne si hva jeg vil ? Dere er så dumme når dere sier at størrelsen på pikken ikke betyr noe . Alle kvinner ønsker seg en mann med en stor og deilig pikk som de kan forgude, men de fleste kvinner har så dårlig selvtillit at de ikke tør stille noen krav .

Du greide ikke å styre unna CAPS LOCK'en. Det måtte du jo, hvis du skulle vært overbevisende på å ikke være henne...

Men når det er sagt: Er det du da, som står bak alle de anmasende penistrådene? Eller bare et par av dem? I really want to know.

Gleder det deg dypt inn i sjelen at andre får lyst til å rive håret sitt ut i store dotter i frustrasjon av å finne ennå en slik tråd? :eeeh:

Det er ikke morsomt,så slutt å skrive dem :scorpis:

Gjest Katten.
Skrevet

Merkelig at jeg ikke er mer aggressiv...

Kaaaaanskje betyr det at det ikke finnes regler for hvordan alle mennesker er?

Uansett er dette en patetisk tråd. Om han er dårlig i senga, så er han dårlig i senga. Da kaster du han ikke ut pga liten penis, men pga han er dårlig i senga.

• Liker 1
Gjest Vegard
Skrevet

Merkelig at jeg ikke er mer aggressiv...

Kaaaaanskje betyr det at det ikke finnes regler for hvordan alle mennesker er?

Uansett er dette en patetisk tråd. Om han er dårlig i senga, så er han dårlig i senga. Da kaster du han ikke ut pga liten penis, men pga han er dårlig i senga.

Så du ser ikke en korrelasjon mellom liten penis og dårlig i senga? :filer:

Skrevet

Hvorfor kan ikke jeg som en STERK kvinne si hva jeg vil ? Dere er så dumme når dere sier at størrelsen på pikken ikke betyr noe . Alle kvinner ønsker seg en mann med en stor og deilig pikk som de kan forgude, men de fleste kvinner har så dårlig selvtillit at de ikke tør stille noen krav .

Du kan da være sammen med hvem du vil, og ha akkurat de kriterier du lyster, men en sterk kvinne som er i vater og som har det greit med seg selv lager ikke slike tråder der eneste utfall er å provosere samt evenutelt gjøre en rekke menn usikre og deprimerte.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Så du ser ikke en korrelasjon mellom liten penis og dårlig i senga? :filer:

Nei.

Det har vært tilfeller hvor jeg ikke har vært i stand til å få den opp (for mye alkohol, kutt i strengen, sykdom osv). Jeg klarer likevel å gi ekstremt kraftige orgasmer uten kuken.

De lesbiske har god sex, og de har ingen penis.

• Liker 1
Skrevet

Kjære Womanwoman. Du som er slik en østrogenbombe, en selvsikker en til og med, bør jo vite hva du skal gjøre her. Kast han på dør, ikke sant??

Lykke til. Dette må være et hjerteskjærende dillemma.

Det er IKKE JEG WW som er TS . Folk bare tror det automatisk når det kommer på " kanten " innlegg her inne . Alltså jeg WW er uskyldig i denne tråden .

Skrevet (endret)

Problemet var ikke at han hadde en liten pikk. Problemet var tydeligvis at han ikke visste hvordan han skulle ta deg. Hadde han virkelig visst det, kan jeg forsikre deg om at størrelsen på pikken hans var det siste du ville tenkt på idag.

Dessverre for dere damer er det langt mellom menn som vet hva kvinner vil ha. Jeg føler med dere... (seriously!)

mvh

John

Endret av Bond
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er IKKE JEG WW som er TS . Folk bare tror det automatisk når det kommer på " kanten " innlegg her inne . Alltså jeg WW er uskyldig i denne tråden .

Ok. Unnskyld. :)

Gjest gjest
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut men du er nok den typen som ikke klarer å få en kukk til å stå vil jeg tro:) Kanskje du rett å slett er så vid at du ikke er mottakelig for en gjennomsnitts kukk? Som mann kan jeg jo fortelle deg at kukken min har vært halv slapp mange ganger rett å slett fordi dama ikke passer sammen med meg i senga og fordi mange damer ser finere ut med klærne på enn av.

Push-up`s og stramme klær kan holde mye rart på plass, det er helt klart. så klag ikke på oss hvis vi føler oss lurt og mister lysten :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gleder det deg dypt inn i sjelen at andre får lyst til å rive håret sitt ut i store dotter i frustrasjon av å finne ennå en slik tråd? :eeeh:

Angående å rive av seg håret i frustrasjon på grunn av tåpelige penistråder ..... du er ikke den eneste.

:haar::haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...