Gå til innhold

Deprimert over liten pikk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde meg med en deilig velutdannet mann i går . Han har neste alt det jeg vil ha i en mann . . MEN han har en så liten pikk . Det stakk i magen da han dro ned buksa : ( Jeg har drømt om han lenge , men ble så skuffet : ( Til dere kvinner som lever sammen med menn med små pikker , hvordan er det egentlig ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde meg med en deilig velutdannet mann i går . Han har neste alt det jeg vil ha i en mann . . MEN han har en så liten pikk . Det stakk i magen da han dro ned buksa : ( Jeg har drømt om han lenge , men ble så skuffet : ( Til dere kvinner som lever sammen med menn med små pikker , hvordan er det egentlig ?

TROLL!!! :kjempesinna:

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare vår kjære womenwomen :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TROLL!!! :kjempesinna:

KONTROLL!!! :kjempesinna: :kjempesinna:

Gjest Gjest
Skrevet

Kan ikke dere slutte å skrive troll og at jeg er womenwomen . Jeg lurer på dette ? Skal jeg bli sammen med han eller skal jeg droppe minipikken . he he .

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg ;)

• Liker 1
Gjest kvinne
Skrevet

Jeg anbefaler deg å ikke innlede et forhold. Jeg skilte meg akkurat fra hva jeg trodde hva "drømmemannen". Det var ikke penisen som var grunnen, men for å si det slik, hadde han vært begavet så kunne sexen gjort at jeg ville være sammen med han lenger.

Min erfaring er at menn med små er sjalu og voldelige fordi de ikke har så mye testosteron som de mennene med store.

Skrevet

Kan ikke dere slutte å skrive troll og at jeg er womenwomen . Jeg lurer på dette ? Skal jeg bli sammen med han eller skal jeg droppe minipikken . he he .

Han dro ned buksa. Det stakk i magen. Det er iallfall en begynnelse.

Hadde dere det bra?

Hvis dere hadde det godt , så er jo alt greit. Det finnes til og med kvinner som klarer seg med null cm (lesbiske).

Du må kjenne etter , innerst inne, om framtiden er interessant med gubben.

Gjest Gjest
Skrevet

Han dro ned buksa. Det stakk i magen. Det er iallfall en begynnelse.

Hadde dere det bra?

Hvis dere hadde det godt , så er jo alt greit. Det finnes til og med kvinner som klarer seg med null cm (lesbiske).

Du må kjenne etter , innerst inne, om framtiden er interessant med gubben.

Vi har det jo veldig koselig i sammen , men jeg tenker hele tiden på menn med store pikker : ( Jeg blir helt varm inni meg når jeg går forbi kjekke menn og tenker på at de har store deilige pikker . he he .

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det jo veldig koselig i sammen , men jeg tenker hele tiden på menn med store pikker : ( Jeg blir helt varm inni meg når jeg går forbi kjekke menn og tenker på at de har store deilige pikker . he he .

Og du lurer på hvorfor du blir kalt for womenwomen..?

• Liker 2
Gjest GirlPower666
Skrevet

Som ei voksen og seriøs kvinne har du selvfølgelig full rett til å stille krav til din elsker. Det skulle bare mangle! Dersom han er dårlig utstyrt mellom beina, så er det bare å lukke døra for dette kapittelet i ditt liv.

Move on, girl! Det finnes nok av kjekke og velutstyrte menn der ute. Big is good. Big is right. And big works! :5:

Gjest Gjest
Skrevet

Som ei voksen og seriøs kvinne har du selvfølgelig full rett til å stille krav til din elsker. Det skulle bare mangle! Dersom han er dårlig utstyrt mellom beina, så er det bare å lukke døra for dette kapittelet i ditt liv.

Move on, girl! Det finnes nok av kjekke og velutstyrte menn der ute. Big is good. Big is right. And big works! :5:

Tusen takk kloke ord , søster ! Jeg skulle ønske at menn hadde pikkene sine på utstilling slik vi kvinner må vise puppene våre . . Da hadde alt vært mye lettere . he he .

Skrevet

Her er det folk som ikke følte at pappa elsket dem nok gitt.

Skrevet

Det er tydelig at denne mannen har dårlig selvtillit over størrelsen på pikken sin. Hvis ikke hadde han siktet bittelitt høyere enn deg. Du framstår som ekstremt dum, barnslig og ekkel. Uansett om dette er en tulletråd eller ikke.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Det er tydelig at denne mannen har dårlig selvtillit over størrelsen på pikken sin. Hvis ikke hadde han siktet bittelitt høyere enn deg. Du framstår som ekstremt dum, barnslig og ekkel. Uansett om dette er en tulletråd eller ikke.

Hvorfor kan ikke jeg som en STERK kvinne si hva jeg vil ? Dere er så dumme når dere sier at størrelsen på pikken ikke betyr noe . Alle kvinner ønsker seg en mann med en stor og deilig pikk som de kan forgude, men de fleste kvinner har så dårlig selvtillit at de ikke tør stille noen krav .

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Kan han å bruke den da?? Jeg ville nå sjekket ut det før jeg kastet han ut.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kan han å bruke den da?? Jeg ville nå sjekket ut det før jeg kastet han ut.

Nei . . Han var ikke noe god i senga : (

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei . . Han var ikke noe god i senga : (

Kjære Womanwoman. Du som er slik en østrogenbombe, en selvsikker en til og med, bør jo vite hva du skal gjøre her. Kast han på dør, ikke sant??

Lykke til. Dette må være et hjerteskjærende dillemma.

Gjest gjest anonym
Skrevet

Min erfaring er at menn med små er sjalu og voldelige fordi de ikke har så mye testosteron som de mennene med store.

Også jeg som trodde det var testosteronet som ga aggresivitet og gener som ga stor eller liten pikk... :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...