Gjest dunebuggy Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Jeg vet ikke om det stemmer, men synes det er en tendens til at jeg får hodepine å ta tran. Dt er slik Møllers Omega i flaske. Det trykker i hodet, og spesielt bak øynene. Det skjer eventulet når jeg tar 2 spiseskjeer, eller ganske mye, og jeg innbiller meg at det blir vel sterkt på en måte, men jeg legger ikke merke til eventuelt slike bivirkninger hvis jeg tar lite. Det er egentlig mest i øynene det kan gjøre vondt, men spesielt smertefult eller velig vondt er det ikke. Er dette vanlig eller på en måte helt ukjent? En annen måte jeg kan få vondt i hodet på er hvis det blir kaldt til nakken, og at det i tillegg kan være fuktig. Da er det som at varmen trekkes ut i fra nakken, og at det setter seg hodepine i hodet, mest fordi det er kaldt. Det at kulde kan føre til hodepine er ganske lett å forstå synes jeg, men at tran eventulet fører til hodepine skjønner jeg ikke. Begge versjoner blir bedre med et par paracet, så det er egentlig ikke noe alvorlig problem, men det med tran er merkelig. Endret 15. mars 2011 av dunebuggy
Gjest dunebuggy Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Nei, synes ikke det er nødvendig. Er bare nyskjerrig på om det er vanlig å få vondt i hodet av tran
Gjest dunebuggy Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har googla, og det er flere folk som får hodepine av tran, eller omega3 fra fisk. Det kommer vel til å bli skikkelig styr hvis det viser seg at det er masse folk som har hodepine, og får det av å ta tran. Men jeg las om en mann som foretrakk Udos Choice, tror jeg det var, og han sa at det hadde hjulpet han med bedre hud og generelt bedre følelse i ledd og muskler. Hvis jeg får lyst til å prøve et slikt tilskudd igjen, så skal jeg prøve noe plantebasert.
Gjest m26 Skrevet 29. juli 2012 #5 Skrevet 29. juli 2012 Sitter her og har en helt forferdelig hodepine bak det ene øyet. Jeg har for 2 dager siden begynt med en skje Møllers Tran og bruker som regel ikke å ha hodepine, så med hjelp av google ble jeg ført hit. Jeg ble også kvalm på trening for første gang på mange år. Ai ai, satser på det går over. Eller så var det 100 spenn rett i dass.
Lyra Belacqua Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har hørt at man kan få hodepine av tran fordi den inneholder tungmetalliske stoffer (som kommer fra innmaten fra fisken, altså det tran er laget av). Det finnes sikkert andre alternativer for deg? Snakk med en homeopat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå