Gå til innhold

Forelska eller forvirra?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som du gir slipp på en bra fyr!

Han har tydeligvis masse følelser for deg og er villig til å gjøre mye. Jeg forstår at han "overså" deg pga han er vell såra, og det er vanskelig å oppføre seg som ingenting har skjedd.

Hvorfor kan du ikke bare kaste deg ut i det og ta sjangsen? :)

Du har tydeligvis følelser for han da :)

Videoannonse
Annonse
Gjest made4u
Skrevet

Han går gjennom en prosess for å komme over deg, han føler nok ikke at du har de samme følelsene for han som han har for deg.

Har sett kamerater være på samme måte, overfor jenter deres hjerte banket overfor.

Hvorfor tror du han har tatt slik avstand? Jo, det er fordi han har følelser for deg og fordi du har signalisert at du bare er glad i han og ikke elsker han. Han har intet valg, han må bare komme over deg og glemme deg.

Bare du kan snu en slik prosess nå, og du må være utrolig tydelig. Du har ikke all verdens tid på deg...

La meg si det slik, han hadde neppe tatt slik avstand, om det ikke var fordi han hadde mye følelser for deg. Slik jeg oppfattet han, så var han en som var usikker i utgangspunktet, alt indikerte dette. Og han har regelrett gitt opp dere og har startet prosessen for å komme over deg, alt i hans hode jobber med å komme over og få avstand til deg nå.

Men vil du endre dette, og satse på han. Ja da anbefaller jeg deg sterkt å sende en ganske tydelig melding til han som kan føre til at han tør å åpne opp for deg igjen.

En forslag til en slik melding kan være som dette;

"Jeg har tenkt på deg i det siste, en god stund faktisk. Jeg tror nemlig jeg har følelser overfor deg ut over at jeg bare føler vennskap. Men jeg har vårt redd de følelsene, redd for å bli såret og at jeg ikke skal være god nok for en som deg!"

Tro meg, om du vil satse på han så er en såpass tydelig melding noe som gir han håp igjen.

Jeg vet ikke hva du føler for han eller ikke, men gir han deg kriblinger og mye lengsel så kom igjen. Send en like tydelig melding som det der, og neste gang dere møtes så kan du gjenta det hele enda tydeligere - da er jeg overbevist om at det blir dere to...

Du kan ikke vente all verden nå, eller la dette gli ut i intet, dersom du ikke vil at det som er i ferd å skje skal skje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...