Gå til innhold

Hailie`s tanker..


Hailie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå bestemt meg for å begynne å skrive dagbok her. Har mange følelser og tanker jeg gjerne vil skrive ned og "lufte ut"!

Hailie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slettet!

Hmm..følte at det ikke var riktig å begynne på den måten jeg gjorde nå :roll:

Det skal ikke være lett!

Tror det er noe jeg må forandre på,slutte å være perfeksjonist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hailie!

Velkommen som dagbokskribent, og tusen takk for hyggelig hilsen på Personlige Meldinger :D Det varmer å se at til og med folk man ikke kjenner orker å bry seg litt innimellom. Takk igjen!

God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen som dagbokbruker på KG! Håper du vil trives her og at du finner ut av tankene dine :blunke:

Tusen takk,Sunshine-t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monja!

Tusen takk for koselig hilsen :D

Går det bedre nå? Har de funnet ut hva det er?

Tenker på dere :trøste:

*tar godt vare på god-klemmen* og sender en klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok og deg som leser dette :D

I dag er det 1. november og det stri-regner :roll: Det er ikke lenge til jul nå :nisse: ,og jeg har enda ikke kommet i gang med julegave-handlingen.. Men jeg har skrevet liste :blunke:

I dag har jeg ikke gjort så mye,er ikke helt i form for tiden så jeg bestemte meg allerede i går morges for at jeg skulle være inne hele helgen. Ikke så morsomt,men bra hvis jeg blir frisk fortere :)

Tilde og lille Magnus har vært på besøk i dag. Tilde er sliten,veldig sliten :trøste: Så hun har prøvd å sove litt,mens vi har passet Magnus :hjerte:

Vi har bært han rundt,trillet han i vognen og gynget med han i gyngestolen,og både mamma og jeg sang for han. Det skal ganske mye til før han roer seg,men han roet seg til slutt. Det gjør vondt å se han gråte slik at hele den lille kroppen hans rister. Og det er så frustrerende å vite at det er lite vi kan gjøre med det. Tenk å ha så vondt i magen :( ,det er som om gråten hans skjærer inn i hjertet mitt :cry:

Men han er så go' når han smiler :hjerter: ,da smelter jeg helt :hjerte:

Skal passe han i morgen også,slik at Tilde får slappet av,og sovet litt. Det er nok ikke lett å være alene når barnet har kolikk,og faren er på jobb i en annen del av landet...

Av-og-til lurer jeg på hva Magnus tenker om "oss" voksne..!?! Det må jo være litt rart å ha alle disse "store" hodene rett over ansiktet ditt,samtidig som de snakker til deg med tilgjorte stemmer og lager rare grimaser :lol:

Har pratet med Silje i dag,så koselig å snakke med henne igjen :klem2:

Jeg er forelsket :hjerte: ,og det er herlig :hjerter: Det kribler i magen når jeg tenker på han,noe jeg gjør ofte..

Han er så kjekk, og så søt når han smiler.

Men det er skremmende også,skremmende fordi jeg ikke kjenner han,og vet lite om han..

Skremmende fordi jeg vet at hvis han hadde spurt meg om noe,hadde jeg helt sikkert svart det jeg trodde han ville høre...

Har en vennine som kjenner han sånn halveis,men de er aldri sammen på fritiden.. Utenom henne har vi ingen felles venner som jeg vet om :roll: Så det er ikke så lett å bli kjent med han,vil liksom ikke bare gå bort til han og begynne å prate..

På mandag begynner praksisen min i barnehagen,jeg gleder meg! Og jeg gleder meg masse :D Kjenner ingen av barna eller de voksne i den barnehagen,men det blir nok bra!

Har jobbet i barnehage ett par ganger før,og har opplevd at de fleste av barna synes det er stor stas med "store" jenter i barnehagen :rosasmil: Noe som selvfølgelig er kjempe koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Lenge siden jeg har skrevet her nå..

Har hatt en kjempe fin uke i barnehagen,nesten sånn at jeg heller har lyst å jobbe der neste uke oxo,istedet for å dra tilbake på skolen :roll:

Han er på skolen,han er alltid på skolen. Jeg vil se han,tror jeg..

Men han dukker alltid opp når jeg ikke vil at han skal være der..

Jaja,jeg eier jo ikke skolen,men hvorfor ser jeg han bare de gangene jeg ikke vil se han?? Som for eksempel når jeg er kjempe kvalm etter at noen har tvunget meg til å spise? :evil:

Skjønner ikke andres glede med å tvinge noen til å spise..er det så morsomt da?? Liker ikke mat,får vondt i magen og blir fryktelig kvalm :kvalm: Det er mye jeg ikke liker..

Karianne sto å snakket med HAN i går,så på han, de diskuterte ett eller annet,jeg vet ikke hva. De smilte begge to. Hun sto å studerte han skikkelig,skjønner ikke hvorfor hun plutselig er så intressert i han!?! Er det bare fordi jeg sa at jeg synes han er søt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...