Gå til innhold

har d ikke bra

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jag har d ikke bra. tankene mine driver meg galen. å d er så tongt. jag følar meg heilt forferdeligt. lyst til å dø. jag vil ikka vera her mer. men har så mang jag ar så glade i. som jag elsker. veit ikke hvorfor jag skriva dette her. men trenga bare å skriva d. mm å snarjt er d soving. skulla ønska jag aldri våkna opp igjenn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hff da :snurt: Det var ett trist innlegg.. er det noe du vil snakke om som plager deg eller?

AnonymBruker
Skrevet

jag har d ikke bra. tankene mine driver meg galen. å d er så tongt. jag følar meg heilt forferdeligt. lyst til å dø. jag vil ikka vera her mer. men har så mang jag ar så glade i. som jag elsker. veit ikke hvorfor jag skriva dette her. men trenga bare å skriva d. mm å snarjt er d soving. skulla ønska jag aldri våkna opp igjenn...

Når du selv ser at du ikke har det bra,da er du på rett vei.

Tanker kan gjøre alle litt gal av og til.

Når du har sove, så gå i speilet og si: I dag skal vi ha en fin dag,og jeg er slett ikke verst.

Du skriver at det er mange du er glade i, ja da er jeg sikker på at det er mange som er glade i deg også.

Stå på.

Gjest enois
Skrevet

Kjære AnonymBruker.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh enois, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...