AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg tenkte å lage fruktspyd som velkomstsnacks... jeg ser for meg at dette kan bli veldig frisk og godt og passe godt inn i et sommerbryllup. Hva skal jeg tenke på? Jeg må lage det dagen før slik at de blir liggende, kanskje styre unna frukt som blir brune som epler og bananer... alle gode råd tas imot med et takk. Synes dere forresten at det er en dårlig ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 15. mars 2011 #2 Del Skrevet 15. mars 2011 Tenker du mange forskjellige frukter på ett spyd som man gjør når man har grillspyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Del Skrevet 15. mars 2011 Synes det er en god idé! Vi hadde noe lignende på koldtbordet i bryllupet vårt. Men da med noen grønnsaker og oliven på i tillegg. Jordbær er et must. Og pynter veldig opp! En drue eller to. Ferske ananasbiter (men ikke hvis du lager spydene dagen før - da tørker de vel ut - mulig det går med plast over evt). Hm, kommer ikke på mer i farten. Men det er sikkert mye mer en kan bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 15. mars 2011 #4 Del Skrevet 15. mars 2011 Eg lagde slike til dessert, men dei er sikkert fine som velkomstsnop også. Her er bilde og ei "oppskrift". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå