Gå til innhold

Takker for meg

Fremhevede innlegg

Gjest Stille leser
Skrevet

Hei alle KG lesere.

Kjapt om meg, mann(gutt) 27 fra Kristiansand, vert singel i litt over 2 år nå å lest KG ca like lenge.

Kan vel si at grunnen til jeg ble leser var at etter jeg ble dumpa for ca 2 år siden var det mye jeg lurte på og jeg viste exen brukte mye tid her inne så jeg gav det en sjanse. Tror det var tredje dagen jeg leste jeg kom over et emne som minte meg til dels om meg og min ex sitt forhold men fant ut det ikke kunne stemme da fyren som ble beskrevet var helt løk, slem, sa stygge ting, lå bare på sofaen osv osv osv... alle svar var selvfølgelig *dump han!*kom deg vekk!*du fortjener bedre! osv...

Posten var det exen som hadde skreve noe jeg spurte hun om en mnd eller 2 senere. Følte meg litt trokka på eller 'baksnakka' selv om alt er anonymt her inne så tenkte jeg kunne fortelle hele historien før jeg sier meg ferdig med kvinneguiden.

Vi hadde vert sammen i 3 år, samboere 1 år og hadde ett ganske bra forhold med lite nedturer. Hun sleit til tider da hun hadde noen litt tragiske dødsfall i familien men jeg stile opp og vi kom ganske greit gjennom det. Jeg ble arbeidsledig de siste 3 mnd av forholdet grunnet lite arbeid så var litt deprimert å ble kanskje litt sofagris en periode noe exen ikke hadde mye forståelse for. En fredag før exen skulle på byen dumpet hun meg som lyn fra klar himmel, ingen krangler eller noe som helst hinting av at vi sleit eller noe slikt i forkant. Jeg ble helt knust da hun sa hun trengte å møte nye mennesker osv men vi ble enig om at hun kunne bo i leiligheten min(jeg eier) frem til hun fant seg en annen om hun holdt seg unna andre gutter frem til da, men skulle bo hos en venninne i helgen siden jeg trengte litt tid for meg selv. Hørte ikke mer fra hun i helgen men hadde mange venner på besøk som stilte opp og det var da jeg fikk vite av en felles venninne at hun hadde vert utro en mnd i forkant på ett nach de hadde vert på, og hun hadde sagt hun fikk fortelle meg det eller ville hun(felles venninna) si det til meg selv. Dette klarte hun ikke men det hun klarte var og baksnakke meg til alle våres felles venner at jeg var så slem og hun var så ulykkelig i samme grad som hun gjorde her på kvinneguiden(for å få ufortjent støtte). Tok meg ca 1 time å hive alle tingene hennes ut av leiligheten å ba henne komme å hente det. Kan forøvrig legge til hun ikke bodde hos en venninne men han fyren hun var utro med den helgen.

I ettertid blei hun kasta ut av vennegjengen uten at jeg sa et negativt ord om hun, dumpet av han fyren hun trodde hun skulle bli sammen med, angret og ville ha en ny sjanse hos meg og sendte meg konstant mld i 3 mnd før hun tok hintet.

Har egentlig ikke noe stort poeng men blir litt oppgitt av å lese alle de kritiske linkene her inne og alle de en sida sakene folk hyler å skriker for. En vet aldri hele historien før man har snakka med alle parter...... :opplyser:

Var mitt første forhold å merker det blir lenge til mitt andre, ONS har funket bra så langt med null sjangse for å bli såret eller lurt igjen :jepp:

Tja var vel bare det eg ville si , ja og at waco sier mye sant og eg innser jeg ikke har liten penis da den er inne *normalen* :hoho:

Adios

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest KristiansandAu
Skrevet

Hadde da, gutt fra Kristiansand.

Hele poenget med å skrive inn et innlegg her er at man skriver sin egen versjon, og andre har ingen mulighet for å høre flere sider av saken.

Vi må altså stole på at vedkommende gir riktig inntrykk, og de rådene som gis er utfra denne versjonen.

Dersom vedkommende forteller noe annet, så går man utfra det.

Og BTW; jeg er også fra Kristiansand, og med de opplysningene du nå gir er det fort gjort at jeg vet hvem både du og samboeren er.

Bare sånn til info i en annen tråd.

Forundrer meg forøvrig at du velger å tro at alle er som din eks. Regner med ikke alle menn er som deg på godt og vondt?

Ser deg på byen, da!

• Liker 2
Gjest Meg igjen
Skrevet

Hadde da, gutt fra Kristiansand.

Hele poenget med å skrive inn et innlegg her er at man skriver sin egen versjon, og andre har ingen mulighet for å høre flere sider av saken.

Vi må altså stole på at vedkommende gir riktig inntrykk, og de rådene som gis er utfra denne versjonen.

Dersom vedkommende forteller noe annet, så går man utfra det.

Og BTW; jeg er også fra Kristiansand, og med de opplysningene du nå gir er det fort gjort at jeg vet hvem både du og samboeren er.

Bare sånn til info i en annen tråd.

Forundrer meg forøvrig at du velger å tro at alle er som din eks. Regner med ikke alle menn er som deg på godt og vondt?

Ser deg på byen, da!

Hei mulig eg kjenner deg men bor for tiden ikke i krastiansand, flytter tilbake til sommeren. Var vel det som var poenget mitt at folk kan fremstille ting som de selv ønsker for å få svare de vil ha, derfor jeg ikke skjønner at folk tar den type innlegg seriøst. Og nei tror ikke alle damer er som exen, da hadde ikke verden stått til påske... :P

Skrevet

Ingen med litt fornuft mellom ørene som svarer her inne forventer å forstå hele sannheten. De fleste som skriver her inne gjør det for å lære noe nytt, se på saker med litt nytt perspektiv eller tenke "litt ut av boksen". Noen skriver her inne for å få trøst og støtte, og enkelte skriver her bare for å få oppmerksomhet.

Det er synd at eksen din viste seg å være som hun var, men jeg er ganske sikker på at hun hadde vært som hun var og tatt de samme avgjørelsene som hun gjorde enten hun hadde skrevet på KG eller ikke. Når et menneske fremlegger en sak på KG som er så tydelig farget som du beskriver er nok avgjørelsen allerede tatt, mer eller mindre bevisst.

Det kan være at du får noe annet igjen for å lese her inne, om du har disse tingene i bakhodet. Ellers har jeg full respekt for om du ønsker å bruke livet ditt til andre ting enn KG. Håper at du finner en måte å leve livet ditt på som fungerer for deg, med eller uten kjæreste. :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...