AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Har nettopp hørt om noen jenter som puttet en kinaputt i ei annen jente sin vagina de mobbet her jeg bor. Synes det høres så grusomt ut. Men hva skjer egentlig da? Hvor stor skade kan en sånn gjøre? Nå vet jeg ikke hvor kraftig den var da. Men må ikke det gjøre noe voldsomt vondt? Tror ikke jeg klarer å forestille meg den smerten hun må ha følt.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Herregud, hva feiler det folk! Rettelse: De kan faen ikke kalles folk. Noen kraftige brannsår har hun ihvertfall fått.
kaprifolen Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Du kødder, sant?! Vær så snill å si at du kødder.....?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Må være utrolig gøy å være disse jentenes foreldre. Herre Gud jeg hadde vært så flau hvis ungen min hadde funnet på noe sånt. Det er en veldig alvorlig ting å gjøre og jeg håper seriøst at det ikke er sant. Stakkars jente. Men går det ann da? Ville ikke lunten ha sluknet?
-Susanne- Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Men hva skjer egentlig da? Hvor stor skade kan en sånn gjøre? Så stor skade som du ikke kan forestille deg. Er nesten fristet til å poste bilde av han som puttet en kinaputt i munnen, men da blir jeg bannet herfra på livstid.
feuerstein Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Men går det ann da? Ville ikke lunten ha sluknet? Det kommer jo helt an på hvor langt inn den dyttes. Prøver man å stappe den som en tampong vil den slukne, setter man den bare såvidt inn slik at noe av kinaputten + lunte er ute i luft vil lunten fungere. Trist sak uansett.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Hvor stor skade avhenger av to ting: 1. Størrelsen på kinaputten 2. Om de tente på kinaputten eller ikke Uansett, dette er voldtekt og overgriperne bør få sin velfortjente straff.
Gjesten Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Hvis dette er en troll så er den OND. Hvis ikke, så må vi få høre hvordan det gikk med det stakkars barnet, og også hvordan de har tenkt til å henrette mobberne. "Do unto others as you would have them do unto you", jeg sier et smell for et smell. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 ts her Jeg skulle gjerne sagt at dette er tull og skulle virkelig ønske det også, men dessverre så er det ikke det. Men hun var ikke et barn akkurat da, hun er 17. Kjenner ikke henne personlig, men søstra til venninna til søstra mi kjenner henne. Tror det går bra med henne, på en måte. Eneste jeg vet er at hun ligger på sykehuset. Er egentlig bare glad for at mobberene er fra 16-18 så får de forhåpenligvis en straff. Og, ja de tente på den så den eksploderte. De puttet den ikke bare inn utent. Må si jeg får grøssninger av å tenke på det, men er litt nysgjerrig på hva som kommer til å skje i ettertid. Hva med sex f.eks, eller å gå på do? Det blir vel ikke helt ødelagt der nede, eller? Antar vel egentlig at hun må opperers, men leger klarer vel å fikse det? Aner ikke hvor kraftig kinaputten var heller eller hvor stor skade de kan gjøre. Så stor skade som du ikke kan forestille deg. Er nesten fristet til å poste bilde av han som puttet en kinaputt i munnen, men da blir jeg bannet herfra på livstid. Gjorde han det frivillig? Nå er jeg ikke intressert i å se bilder av det. Tror jeg er for svak til det, men har du noen muligheter til å si hvem det var, har det vært i nyhetene? Hvordan gikk det med han?
Askael Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Hva slags skader hun har fått, og følger disse gir i ettertid er vel noe som jeg ikke synes "folk flest" trenger å vite noe om. Hadde jeg fått skader på mitt kjønnsorgan hadde det vært en ekstrabelastning om tilfeldige folk i nærmiljøet skulle kjenne til om jeg f.eks hadde problemer med å gå på do eller ikke. 1
antibac Skrevet 15. mars 2011 #13 Skrevet 15. mars 2011 Dette må være noe av den mest grusomme formen for mobbing jeg har hørt. Noen mennesker fortjener ikke å leve. Virkelig.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 Dette må være noe av den mest grusomme formen for mobbing jeg har hørt. Noen mennesker fortjener ikke å leve. Virkelig. Enig. Bare tanken på hvor mye mobberne har ødelagt denne jenta får meg til å grøsse. Framtiden hennes, sjangsen til et sexliv, sjangsen for å få barn, smerter, komplekser osv. Ung jente med framtiden foran seg er kanskje ødelagt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #15 Skrevet 15. mars 2011 Dersom dette er sant håper jeg gjerningspersonene (heretter kun referert til som "idiotene") får LANG straff, både for voldtekt og for vold.
Tussilago_2 Skrevet 15. mars 2011 #16 Skrevet 15. mars 2011 (endret) uff, stakkars jente... Tenk å være så grusomme, er glad de som gjorde dette er så gamle at de er strafferettslig ansvarlige, så de faktisk kan straffes, selv om straffen de får garantert ikke gjenspeiler den stakkars jenta sin pinelser... Håper hun er en sterk jente som får god hjelp til å forstå at dette ikke er hennes feil... Endret 15. mars 2011 av Tussilago_2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #17 Skrevet 15. mars 2011 Jeg skjønner ikke at det er mulig å være så grusom mot andre. Hva er det mobberne tenker på? Hva rører seg i hodene deres når de klarer å spekulere ut en så grusom handling? Er det virkelig ok å utføre en så grusom handling mot en annen? Hva føler de når de gjør noe så grusomt? Tilfredsstillelse og makt? Nei, jeg blir bare redd, trist og lei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå